Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 53-333 Wrocław, ul. Powstańców Śląskich
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 36 52 403 , fax. 71 36 52 781
- Data zamieszczenia: 2017-02-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
ul. Powstańców Śląskich 24,26
53-333 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 36 52 403, fax. 71 36 52 781
REGON: 001020861 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa kasowa urzędów skarbowych woj. dolnośląskiego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie prowadzenia punktów kasowych dla urzędów skarbowych województwa dolnośląskiego. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 5 części: Część nr 1 – obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Bystrzycy Kłodzkiej ul. Mickiewicza 5, 57-500 Bystrzyca Kłodzka. Część nr 2 – obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Legnicy ul. Wrocławska 37, 59-220 Legnica. Część nr 3 – obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Strzelinie ul. Bolka I Świdnickiego 14, Część nr 4 – obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Trzebnicy ul. Prusicka 2, 55-100 Trzebnica. Część nr 5 – obsługa kasowa Pierwszego Urzędu Skarbowego we Wrocławiu ul. ks. Czesława Klimasa 34, 50-515 Wrocław. 2.Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ – wymagania dla wszystkich części zamówienia. 3.Realizacja usług objętych niniejszym zamówieniem polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666). W związku z tym, Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub podwykonawcy, aby osoba świadcząca pracę związaną z wykonywaniem przedmiotu zamówienia w zakresie obsługi personalnej punktu kasowego, była zatrudniona na umowę o pracę rozumieniu ustawy Kodeks pracy. Wymóg ten dotyczy każdej części zamówienia odrębnie oraz wszystkich osób świadczących pracę w zakresie obsługi punktu kasowego. 4.W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób uczestniczących w wykonywaniu przedmiotu zamówienia w zakresie obsługi personalnej punktu kasowego. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a)żądania dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu i dokonywania ich oceny, b)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu, c)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu zamówienia. 5.W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a)poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy o pracę zawartą z pracownikiem, o którym mowa w ust. 5. Kopia umowy powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; lub b)zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; lub c)poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 6.Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób uczestniczących w wykonywaniu przedmiotu zamówienia w zakresie obsługi personalnej punktu kasowego, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy – Załącznik nr 5 do SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób uczestniczących w wykonywaniu przedmiotu zamówienia w zakresie obsługi personalnej punktu kasowego. 7.W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 8.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonywania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia. 9.Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia przez podwykonawców. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania podwykonawców jak za swoje własne. 10.Zamawiający żąda wskazania w ofercie przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 11.Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia może dokonać zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VI ust. 3, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 12.Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 13.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Projekcie umowy – Załącznik nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Lwóweckiego oraz jego jednostek organizacyjnych w okresie 48 miesięcy
Dodano: 2023-06-16 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Bardo wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi.
Dodano: 2023-02-21 - BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY SIEKIERCZYN ORAZ JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W LATACH 2023-2026
Dodano: 2023-01-19 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Polanica-Zdrój oraz jej jednostek organizacyjnych w latach 2023- 2025.
Dodano: 2023-01-02 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Siekierczyn oraz jednostek organizacyjnych w latach 2023-2026
Dodano: 2022-12-19 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Polanica-Zdrój oraz jej jednostek organizacyjnych w latach 2023- 2025.
Dodano: 2022-11-09 - Bankowa obsługa budżetu Miasta i Gminy Sobótka oraz jednostek organizacyjnych Gminy
Dodano: 2021-08-17 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy Wąsosz i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2020 r. - 31.12.2021 r.
Dodano: 2021-06-29 - Prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Czarny Bór oraz jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2021-01-29 - „Bankowa obsługa budżetu Gminy Czernica oraz podległych jednostek organizacyjnych na lata 2021-2024”
Dodano: 2021-01-14