Urząd Miasta Radlin ogłasza przetarg
- Adres: 44310 Radlin, ul. Rymera
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 324 590 200 , fax. 324 590 205
- Data zamieszczenia: 2017-07-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Radlin
ul. Rymera 15
44310 Radlin, woj. śląskie
tel. 324 590 200, fax. 324 590 205 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa Inwestorska dla zadania pn: Przebudowa ul. Matejki w Radlinie. - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Obowiązki Obsługi Inwestorskiej: 1) obowiązki określone w art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290.): a) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych (...) oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, 2) kontrola ilości i wartości wykonanych robót, w tym sprawdzanie kosztorysów powykonawczych i faktur, w ciągu 5 dni od daty przekazania przez Wykonawcę robót lub Zlecającego, kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, 3) przystąpienie do odbioru elementu lub etapu robót zgłoszonych do odbioru w ciągu 5 dni od daty otrzymania wiadomości o gotowości odbioru robót od Wykonawcy robót lub Zlecającego, 4) przygotowanie rozliczenia końcowego robót w ciągu 5 dni od daty przekazania przez Wykonawcę robót lub Zlecającego, 5) informowanie Zamawiającego o wszystkich zdarzeniach mających wpływ na: koszt inwestycji, termin realizacji inwestycji, jakość robót, postępie w realizacji zakresu rzeczowego robót, 6) bieżące potwierdzanie zapisów dokonywanych przez kierownika budowy w dzienniku budowy, 7) sporządzenie kosztorysów inwestorskich w przypadku zmian w umowie, wraz z późniejszym pełnieniem wszystkich obowiązków wynikających z niniejszej SIWZ nad takimi pracami, 8) pobyty na budowie co najmniej 2 razy w tygodniu, w którym wykonywane są roboty budowlane przez Wykonawcę robót budowlanych; każdą wizytę należy potwierdzić wpisem do dziennika budowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nadzór inwestorski nad pracami restauratorskimi w pomieszczeniach Żywieckiej Biblioteki Samorządowej
Dodano: 2024-07-03 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2925S ul. Smolnicka w Leboszowicach
Dodano: 2024-06-21 - Pełnienie obow. inspektorów nadzoru inwestorskiego specj. inżynieryjnej drogowej, specj. instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacji sanitarnej i deszcz. dla zad. pn: „Budowa i modernizacja dróg(..)”
Dodano: 2024-06-19 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: „Drogi dojazdowe do zbytych nieruchomości mieszkalnych – budowa ul. Bp. Wilhelma Pluty w Rudzie Śląskiej”
Dodano: 2024-05-23 - Nadzór inwestorski nad pracami restauratorskimi w pomieszczeniach Żywieckiej Biblioteki Samorządowej
Dodano: 2024-05-15 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa drogi powiatowej Nr 2939S w Poniszowicach
Dodano: 2024-04-30 - Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu nad realizacją projektu - Podniesienie dróg najazdowych oraz wiaduktu drogowego w ciągu DW 933 w Jastrzębiu-Zdroju – dokończenie zadania
Dodano: 2024-04-29 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Remont wiaduktu w ciągu drogi powiatowej Nr 2950S (ul. Wilkowicka) nad torami PKP w miejscowości Toszek
Dodano: 2024-03-15 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. ,,Budowa hali widowiskowo-sportowej na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 w Toszku, w formule zaprojektuj i wybuduj’’
Dodano: 2024-03-10 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. ,,Przebudowa oraz modernizacja dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Toszek’’
Dodano: 2024-02-28