Przetargi.pl
Obsługa i zabezpieczenie energetyczne imprez lokalnych w Gminie Bieruń w roku 2017

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg

  • Adres: 43150 Bieruń, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 242 400 , fax. 322 164 777
  • Data zamieszczenia: 2017-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
    Rynek 14
    43150 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 323 242 400, fax. 322 164 777
    REGON: 27150489700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa i zabezpieczenie energetyczne imprez lokalnych w Gminie Bieruń w roku 2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie tymczasowych instalacji elektrycznych zasilania urządzeń, odbiorników, oświetlenia w tym dekoracyjnego na potrzeby imprez lokalnych organizowanych na terenie Gminy Bieruń w 2017 r. Wykaz kategorii imprez oraz przewidywana ilość imprez których obsługa jest przedmiotem zamówienia oraz podstawowe wymagania techniczne dotyczące zabezpieczenia w energię elektryczną podano w tabeli nr 1. 2. Zamawiający informuje że o organizacji imprezy oraz konieczności zabezpieczenia energetycznego powiadomi Wykonawcę najpóźniej 21 dni przed planowaną imprezą. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania pełnej puli ilości imprez wskazanych w tabeli nr 1. Maksymalna ilość niewykorzystanych imprez nie przekroczy trzech. 4. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do zwiększenia ilości imprez poszczególnych kategorii. Maksymalna łączna ilość dodatkowych imprez nie przekroczy trzech. 5. W tabeli nr 2 Zamawiający przedstawia planowany wykaz imprez na dzień ogłoszenia postępowania, wraz z podziałem na kategorie. 6. Dla każdej kategorii imprez Wykonawca jest zobowiązany: a) wykonać z materiałów własnych tymczasowe instalacje elektryczne zasilania urządzeń, odbiorników oraz oświetlenia w tym oświetlenia dekoracyjnego, składające się w zależności od potrzeb z rozdzielnicy / rozdzielnic przenośnych 230/400V, kabli / przewodów elektrycznych, złączy kablowych, konstrukcji wsporczych przewodów, rur osłonowych kabli oraz innego niezbędnego do wykonania instalacji osprzętu elektrycznego; b) przed podaniem napięcia na instalację elektryczną zapewnić wykonanie przez osoby posiadające ważne zaświadczenia kwalifikacyjne w zakresie pomiarów urządzeń i instalacji elektroenergetycznych do 1kV wymagane przepisami pomiary elektryczne i sprawdzenia instalacji a w szczególności: - pomiary rezystancji izolacji kabli / przewodów, - sprawdzenie doboru i nastaw zabezpieczeń nadprądowych, - sprawdzenie ochrony przeciwporażeniowej instalacji w tym wyłączników przeciwporażeniowych, - oględziny stanu technicznego rozdzielnic i sposobu prowadzenia kabli / przewodów ze szczególnym uwzględnieniem dostępności do nich przez osoby niepowołane; c) spełnić wszelkie wymagania techniczne i formalne Operatora Sieci Dystrybucyjnej na terenie Gminy Bieruń: firmę TAURON Dystrybucja S.A. warunkujące zgodę na podanie pod napięcie instalacji elektrycznej; d) podać pod napięcie tymczasowe instalacje elektryczne oraz zapewnić bezawaryjną dostawę energii na potrzeby imprezy przez cały czas jej trwania, a po jej zakończeniu niezwłocznie zdemontować instalację; e) zapewnić wykonanie wszelkich prac montażowych, instalacyjnych, pomiarowych i eksploatacyjnych instalacji elektrycznych przez osoby posiadające ważne uprawnienia kwalifikacyjne SEP w zakresie eksploatacji, dozoru i pomiarów urządzeń i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych do napięcia 1kV; f) wszystkie prace transportowe, montażowe, pomiarowe, eksploatacyjne prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP a w szczególności zgodnie z rozporządzeniem w sprawie BHP przy urządzeniach i instalacjach energetycznych; h) do zapewnienia przez cały czas trwania imprezy nadzoru nad właściwą eksploatacją urządzeń i instalacji elektrycznej w szczególności pod kątem niezawodności zasilania oraz ochrony przeciwporażeniowej; i) zapewnić we własnym zakresie transport materiałów własnych. 7. Dla imprezy z kategorii III i IV Wykonawca zapewni każdorazowo we własnym zakresie agregat prądotwórczy o mocy nie mniejszej niż 160 kW zasilający scenę. Przewidywany czas pracy agregatu prądotwórczego będzie wynosił 12 godziny przy obciążeniu 80%. Paliwo do agregatu prądotwórczego, jego transport oraz obsługę zapewnia Wykonawca. 8. Dla imprez z kategorii II i III Wykonawca zapewni dostarczenie, montaż oraz podłączenie do sieci opraw oświetleniowych typu sodowego (o minimalnej mocy 150 W)/typu LED (o minimalnej mocy 45 W) – rodzaj dostarczonych opraw jest elementem oferty. 9. Wymagania w zakresie realizacji zamówienia zawiera również wzór umowy, stanowiący załącznik do SIWZ. 10. Określenie wymagań Zamawiającego zgodnie z art. 29 ust. 3a dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeśli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz. U. 2016 poz. 1666 z późn. zm.): W niniejszym postępowaniu Zmawiający nie wyznacza czynności w zakresie realizacji zamówienia, które wymagają zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę. 11. Zamawiający nie przewiduje: udzielenia zamówień na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy pzp, zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy pzp oraz stosowania wymagań określonych w art.29 ust.4 ustawy pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych. 12. Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 50232110-4 – Obsługa instalacji oświetlenia publicznego. Tabela nr 1. Wykaz planowanych kategorii imprez na terenie Gminy Bieruń w roku 2017 Lp.p. Kategoria imprezy Planowana ilość imprez Wymagania techniczne UWAGI 1. I 6 - zabezpieczenie energetyczne 30 kW - Zabezpieczenie energetyczne z szafki rozdzielczej stanowiącej własność Gminy Bieruń 2. II 5 - zabezpieczenie energetyczne 30 kW - dodatkowe oświetlenie - Zabezpieczenie energetyczne z sieci dystrybucyjnej TAURON Dystrybucja S.A. - 4 dodatkowe lampy oświetleniowe typu sodowego/LED 3. III 1 Zabezpieczenie energetyczne: - scena 40 kW + agregat prądotwórczy 160 kW - gastronomia i handel 40 kW + agregat prądotwórczy z OSP Bieruń Nowy - dodatkowe oświetlenie - Zabezpieczenie energetyczne z sieci dystrybucyjnej TAURON Dystrybucja S.A. - agregat prądotwórczy 160 kW zapewnia Wykonawca - 4 dodatkowe lampy oświetleniowe typu sodowego/LED 4. IV 1 Zabezpieczenie energetyczne: - scena 40 kW + agregat prądotwórczy 160 kW - gastronomia i handel 40 kW + agregat prądotwórczy z OSP Bieruń Nowy - Zabezpieczenie energetyczne z szafki rozdzielczej stanowiącej własność Gminy Bieruń - agregat prądotwórczy 160 kW zapewnia Wykonawca Tabela nr 2. Zestawienie planowanych imprez na terenie Gminy Bieruń, dla których wymagana jest obsługa i zabezpieczenie energetyczne Lp.p. Nazwa imprezy Miejsce imprezy Planowany termin Przewidywany czas trwania Kategoria imprezy 1. Św. Walenty Patronem Bierunia Rynek w Bieruniu 14.02.2017 r. 14:00 – 17:00 I 2. Festyn rodzinny os. Chemików Boisko sportowe „KS UNIA” 03.05.2017 r. 16:00 – 22:30 II 3. Stacja Nowy Bieruń Disco-Polo Amfiteatr w Bieruniu Nowym, ul. Remizowa 20.05.2017 17.00 – 22.00 I 4. Dzień Dziecka Rynek w Bieruniu 28.05.2017 14.00 – 20.00 I 5. Noc Świętojańska nad Wisłą Tereny zielone w międzywale rzeki Wisły 24.06.2017 17.00 – 23.00 III 6. Kino na plaży - Łysina Teren przy jeziorze Łysina 01.07.2017 13.00 – 01.00 II 7. Festyn rodzinny na Bijasowicach Boisko przy ul. Bijasowickiej 29.07.2017 16.00 – 22.00 II 8. Dni Bierunia 2017 Rynek w Bieruniu 02.09.2017 17.00 – 24.00 IV 9. Dożynki 2017 Rynek w Bieruniu 03.09.2017 15.00 – 22.30 I 10 Jarmark Bożonarodzeniowy Rynek w Bieruniu 10.12.2017 10:00 – 18:00 I 11 Sylwester Rynek w Bieruniu 31.12.2017 / 01.01.2018 22:30 – 01:30 I
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232110-4

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 1 000,00 zł. Formy, terminy wnoszenia i zwroty wadium określa SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach