Przetargi.pl
Obsługa i zabezpieczenie energetyczne imprez lokalnych w Gminie Bieruń w roku 2018.

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg

  • Adres: 43150 Bieruń, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 242 400 , fax. 322 164 777
  • Data zamieszczenia: 2018-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
    Rynek 14
    43150 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 323 242 400, fax. 322 164 777
    REGON: 27150489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa i zabezpieczenie energetyczne imprez lokalnych w Gminie Bieruń w roku 2018.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): główny przedmiot : 50232110-4 – Obsługa instalacji oświetlenia publicznego. 2. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: „Obsługa i zabezpieczenie energetyczne imprez lokalnych w gminie Bieruń w roku 2018”. 3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie tymczasowych instalacji elektrycznych zasilania urządzeń, odbiorników, oświetlenia w tym dekoracyjnego na potrzeby imprez lokalnych organizowanych na terenie Gminy Bieruń w 2018 r. 4. Zakres zamówienia : 1.) Wykaz kategorii imprez oraz przewidywana ilość imprez których obsługa jest przedmiotem zamówienia i podstawowe wymagania techniczne dotyczące zabezpieczenia w energię elektryczną podano w tabeli nr 1. 2.) Zamawiający informuje że o organizacji imprezy oraz konieczności zabezpieczenia energetycznego powiadomi Wykonawcę najpóźniej 14 dni przed planowaną imprezą. 3.) Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania pełnej puli ilości imprez wskazanych w tabeli nr 1. 4.) W tabeli nr 2 Zamawiający przedstawia planowany wykaz najważniejszych imprez na dzień ogłoszenia postępowania, wraz z podziałem na kategorie. 5.) Dla każdej kategorii imprez Wykonawca jest zobowiązany: a) wykonać z materiałów własnych tymczasowe instalacje elektryczne zasilania urządzeń, odbiorników oraz oświetlenia w tym oświetlenia dekoracyjnego, składające się w zależności od potrzeb z rozdzielnicy / rozdzielnic przenośnych 230/400V, kabli / przewodów elektrycznych, złączy kablowych, konstrukcji wsporczych przewodów, rur osłonowych kabli oraz innego niezbędnego do wykonania instalacji osprzętu elektrycznego; b) przed podaniem napięcia na instalację elektryczną zapewnić wykonanie przez osoby posiadające ważne zaświadczenia kwalifikacyjne w zakresie pomiarów urządzeń i instalacji elektroenergetycznych do 1kV wymagane przepisami pomiary elektryczne i sprawdzenia instalacji a w szczególności: - pomiary rezystancji izolacji kabli / przewodów, - sprawdzenie doboru i nastaw zabezpieczeń nadprądowych, - sprawdzenie ochrony przeciwporażeniowej instalacji w tym wyłączników przeciwporażeniowych, - oględziny stanu technicznego rozdzielnic i sposobu prowadzenia kabli / przewodów ze szczególnym uwzględnieniem dostępności do nich przez osoby niepowołane; c) spełnić wszelkie wymagania techniczne i formalne Operatora Sieci Dystrybucyjnej na terenie Gminy Bieruń: firmę TAURON Dystrybucja S.A. warunkujące zgodę na podanie pod napięcie instalacji elektrycznej; d) podać pod napięcie tymczasowe instalacje elektryczne oraz zapewnić bezawaryjną dostawę energii na potrzeby imprezy przez cały czas jej trwania, a po jej zakończeniu niezwłocznie zdemontować instalację; e) zapewnić wykonanie wszelkich prac montażowych, instalacyjnych, pomiarowych i eksploatacyjnych instalacji elektrycznych przez osoby posiadające ważne uprawnienia kwalifikacyjne SEP w zakresie eksploatacji, dozoru i pomiarów urządzeń i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych do napięcia 1kV; f) wszystkie prace transportowe, montażowe, pomiarowe, eksploatacyjne prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP a w szczególności zgodnie z rozporządzeniem w sprawie BHP przy urządzeniach i instalacjach energetycznych; h) do zapewnienia przez cały czas trwania imprezy nadzoru nad właściwą eksploatacją urządzeń i instalacji elektrycznej w szczególności pod kątem niezawodności zasilania oraz ochrony przeciwporażeniowej; i) zapewnić we własnym zakresie transport materiałów własnych. j) najpóźniej na drugi dzień po zakończeniu imprezy zdemontować i usunąć wykonane tymczasowe instalacje elektryczne. 5. Dla imprezy z kategorii III i IV Wykonawca zapewni każdorazowo we własnym zakresie agregat prądotwórczy o mocy nie mniejszej niż 160 kW zasilający scenę. Przewidywany czas pracy agregatu prądotwórczego będzie wynosił 12 godziny przy obciążeniu 80% Paliwo do agregatu prądotwórczego, jego transport oraz obsługę zapewnia Wykonawca. 6. Dla imprez z kategorii II i III Wykonawca zapewni dostarczenie, montaż oraz podłączenie do sieci opraw oświetleniowych typu sodowego (o minimalnej mocy 150 W)/typu LED (o minimalnej mocy 40 W) – rodzaj dostarczonych opraw jest elementem oferty 7. Wymagania w zakresie realizacji zamówienia zawiera również wzór umowy, stanowiący załącznik do SIWZ. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy pzp polegających na powtórzeniu w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia. 9. Określenie wymagań Zamawiającego zgodnie z art. 29 ust. 3a dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeśli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz. U. 2016 poz. 1666 z późn. zm.): W niniejszym postępowaniu Zmawiający nie wyznacza czynności w zakresie realizacji zamówienia, które wymagają zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę. 10. Zamawiający nie przewiduje: zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy pzp oraz stosowania wymagań określonych w art. 29 ust. 4 ustawy pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych. 11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku wykonania siłami własnymi przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Tabela nr 1. Wykaz planowanych kategorii imprez na terenie Gminy Bieruń w roku 2018. Lp.p. Kategoria imprezy Planowana ilość imprez Wymagania techniczne UWAGI 1. I 7 - zabezpieczenie energetyczne 30 kW - Zabezpieczenie energetyczne z szafki rozdzielczej stanowiącej własność Gminy Bieruń 2. II 6 - zabezpieczenie energetyczne 30 kW - dodatkowe oświetlenie - Zabezpieczenie energetyczne z sieci dystrybucyjnej TAURON Dystrybucja S.A. - 4 dodatkowe lampy oświetleniowe typu sodowego/LED 3. III 1 Zabezpieczenie energetyczne: - scena 40 kW + agregat prądotwórczy 160 kW - gastronomia i handel 40 kW + agregat prądotwórczy z OSP Bieruń Nowy - dodatkowe oświetlenie - Zabezpieczenie energetyczne z sieci dystrybucyjnej TAURON Dystrybucja S.A. - agregat prądotwórczy 160 kW zapewnia Wykonawca - 4 dodatkowe lampy oświetleniowe typu sodowego/LED 4. IV 1 Zabezpieczenie energetyczne: - scena 40 kW + agregat prądotwórczy 160 kW - gastronomia i handel 40 kW + agregat prądotwórczy z OSP Bieruń Nowy - Zabezpieczenie energetyczne z szafki rozdzielczej stanowiącej własność Gminy Bieruń - agregat prądotwórczy 160 kW zapewnia Wykonawca Tabela nr 2. Zestawienie najważniejszych planowanych imprez na terenie Gminy Bieruń, dla których wymagana jest obsługa i zabezpieczenie energetyczne w roku 2018. Lp.p. Nazwa imprezy Miejsce imprezy Planowany termin Przewidywany czas trwania Kategoria imprezy 1. Św. Walenty Rynek w Bieruniu 11.02.2018 r. 08:00 – 17:00 I 2. Dzień Dziecka Rynek w Bieruniu 27.05.2018 14.00 – 20.00 I 3. Noc Świętojańska nad Wisłą Tereny zielone w międzywale rzeki Wisły 23.06.2018 17.00 – 23.00 III 4. Kino na plaży - Łysina Teren przy jeziorze Łysina 01.07.2018 13.00 – 01.00 II 5. Festyn rodzinny na Bijasowicach Boisko przy ul. Bijasowickiej 29.07.2018 16.00 – 22.00 II 6. Dni Bierunia 2018 Rynek w Bieruniu 08-09.09.2018 17.00 – 24.00 IV 7. Sylwester Rynek w Bieruniu 31.12.2018 / 01.01.2019 22:30 – 01:30 I.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232110-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 1 000,00 zł. Zasady, formy i termin wnoszenia wadium określa SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia Wykonawcy warunku udziału w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość oferty: 1. Wypełniony formularz ofertowy, formularz kalkulacyjny. 2. Oświadczenia. 3. Pełnomocnictwa w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, w przypadku reprezentacji Wykonawcy przez pełnomocnika oraz w przypadku uczestnictwa w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie. 4. Informacje w zakresie wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców . Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona lub w przypadkach o których mowa w art. 24aa ust.2 ustawy lub art.26 ust.2f ustawy, zostanie wezwany w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni do złożenia aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w pkt IV. SIWZ. Na wezwanie Zamawiającego na w/w podstawie Wykonawca składa niżej wskazane oświadczenia lub dokumenty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach