Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie w sprawności technicznoeksploatacyjnej przejść podziemnych

Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 956 700 , fax. 32 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2017-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
    ul. Graniczna 21
    41300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 322 956 700, fax. 32 2625032, 2956700
    REGON: 27625531200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie w sprawności technicznoeksploatacyjnej przejść podziemnych
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą Pzp, o wartości zamówienia poniżej 209.000,00 EUR. 2.Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie infrastruktury technicznej następujących przejść podziemnych: 1. przejście podziemne Centrum (ul. Sobieskiego-Kościuszki-Królowej Jadwigi) 2. przejście podziemne Merkury (ul. Królowej Jadwigi – Aleja Róż) 3. przejście podziemne Reden (ul. Królowej Jadwigi – Wojska Polskiego) 4. przejście podziemne Manhatan (ul. Piłsudskiego – Morcinka) 5. przejście podziemne Damel (ul. Piłsudskiego – Graniczna) 6. przejście podziemne Staszic (DK94) 7. przejście podziemne Park B (Aleja Róż) 8. kładka dla pieszych nad drogą wojewódzką DW 910 (ul. Sobieskiego) 9. kładka dla pieszych przy CH Pogoria ( ul. 3 go Maja - Sobieskiego). 3.Zakres zamówienia. Na szczegółowy zakres przedmiotu składają się: 3.1. Czynności utrzymania eksploatacyjnego obejmujące; a. bieżącą konserwację i utrzymanie oświetlenia, instalacji wewnętrznej elektrycznej wraz z szafkami bezpiecznikowymi, konserwacją dodatkowych osłon punktów świetlnych oraz utrzymanie pomieszczeń technicznych w rozdzielniach elektrycznych – całodobowo; b. bieżącą konserwację i utrzymanie w sprawności wszelkich urządzeń wodnokanalizacyjnych wraz z odpowiednimi pomieszczeniami technicznymi (przepompownia – dot. przejścia „Damel”) - całodobowo; c. zgłaszanie pisemnie lub drogą elektroniczną lub faksem, Zamawiającemu uszkodzeń mechanicznych i innych powstałych w trakcie eksploatacji niezwłocznie od chwili stwierdzenia uszkodzenia; d. w przypadku zaistnienia awarii elementów konstrukcji przejścia, tunelu, sieci instalacyjnych - podjęcie natychmiastowych działań zmierzających do zabezpieczenia i oznakowania w miarę potrzeb miejsca awarii, wezwania w razie konieczności odpowiednich służb miejskich (straż pożarna, pogotowie energetyczne, pogotowie wodno - kanalizacyjne) oraz powiadomienie Zamawiającego o fakcie wystąpienia awarii. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia awarii – do 3 godzin od chwili jej wystąpienia. W przypadku braku możliwości usunięcia awarii Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia i oznakowania miejsca awarii do chwili jej usunięcia oraz zgłoszenia służbom porządkowym faktu jej wystąpienia i przewidywanego terminu usunięcia awarii. 3.2. Prace remontowo - naprawcze realizowane na pisemne zlecenie Zamawiającego obejmujące: 3.2.1. w zakresie instalacji elektrycznej po dewastacji : a. wymianę uszkodzonych opraw oświetlenia przejść podziemnych, b. zabezpieczenia uszkodzonej instalacji przed dalszą dewastacją do czasu wykonania napraw, c. likwidację nieczynnych bądź uszkodzonych kabli zasilających, d. wymianę uszkodzonych rozdzielni elektrycznych, e. likwidację rozdzielni elektrycznych, f. zabezpieczenia i odcięcia zasilania głównego całego oświetlenia, g. pomiarów kontrolnych instalacji po wykonanych naprawach. h. wymianę zniszczonych osłon ochronnych , i. wymianę skradzionych lub zniszczonych zegarów sterujących pracą oświetlenia, j. naprawę zdewastowanego złącza/szafki rozdzielczej, k. naprawę zdewastowanych elementów instalacji elektrycznej (orurowania, przewodów, puszek itp.). Uwaga: 1. Zgodnie z pkt. 24.3. „termin naprawy urządzeń oświetleniowych spowodowanych dewastacją określonych jw. będzie dokonywana na podstawie deklaracji zawartej w pkt. 4 Formularza ofertowego (zał. nr 1 do SIWZ), przy czym zadeklarowany termin nie może być krótszy niż 3 dni kalendarzowe i nie dłuższy niż 10 dni kalendarzowych od daty pisemnego zlecenia naprawy przez Zamawiającego. 2. Brak deklaracji terminu realizacji zamówienia w pkt. 4 Formularza ofertowego bądź jego określenie ponad termin maksymalny skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. W przypadku, gdy Wykonawca zadeklaruje termin krótszy niż minimalny, dla potrzeb porównania i oceny ofert, zostanie przyjęty termin 3 dni kalendarzowych, natomiast zadeklarowany termin zostanie wpisany do umowy. 3.2.2. w zakresie odwodnienia liniowego: a) wymianę uszkodzonych, skorodowanych kratek ściekowych, b) montaż nowych elementów odwodnienia w przypadku braku możliwości naprawy istniejących urządzeń odwodnienia, c) uzupełnianie skradzionych systemowych i nietypowych elementów odwodnienia, d) naprawę kanałów odwodnienia liniowego, rynien spustowych. 3.2.3. w zakresie napraw bieżących spowodowanych odspojeniem elementów konstrukcyjnych, ich kradzieżą lub dewastacją 3.2.4. w zakresie balustrad stalowych: a) uzupełnienie skradzionych elementów balustrad, b) naprawę balustrad po uszkodzeniach przez wandali. 3.2.5. w zakresie pompowni /dot. przejścia „Damel”/ a) naprawę lub wymianę w zakresie uszkodzonej pompy. 3.3. Prace w zakresie konserwacji i obsługi sieci, instalacji i urządzeń obejmujące: a) kontrolę świecenia opraw, b) naprawę bądź wymianę uszkodzonych elementów instalacji, c) wymianę spalonych źródeł światła, d) kontrolę stanu ochrony przeciwporażeniowej, e) kontrolę stanu kabli, przewodów, połączeń i osprzętu, f) kontrolę stanu osłon i zamocowania urządzeń oświetleniowych, g) pomiary rezystancji izolacji przewodów i kabli - jeden raz w ciągu trwania umowy(w terminie wskazanym przez Zamawiającego), oraz po każdym remoncie, h) sprawne usuwanie awarii i ewentualnych zagrożeń, i) utrzymywanie urządzeń we właściwym stanie estetycznym, j) przestawianie zegarów sterujących oświetleniem. 4.Zamówienie będzie realizowane do wysokości środków zabezpieczonych w budżecie na ten cel. 5. W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę personelu obcojęzycznego, Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim. 6. Lokalizacja i ilość punktów świetlnych oświetlenia przejść podziemnych na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza wg stanu na dzień 31.01.2017r., Lp./Lokalizacja/Ilość sztuk. 1./Przejście podziemne Centrum (ul. Sobieskiego -Kościuszki-Królowej Jadwigi)/124 + 24; 2./Przejście podziemne Merkury (ul. Królowej Jadwigi – Aleja Róż),/54; 3./Przejście podziemne Reden (ul. Królowej Jadwigi – Wojska Polskiego),/48; 4./Przejście podziemne Damel (ul. Piłsudskiego – Graniczna),/62; 5./Przejścia podziemne Manhatan (ul. Piłsudskiego – Morcinka),/59; 6./Przejście podziemne Staszic (DK 94),/49; 7./Przejście podziemne Park B ((Aleja Róż),/16.Razem-436 Uwaga: Wykonawca winien pozostawać w gotowości realizacyjnej na każde wezwanie Zamawiającego przez 24 godziny na dobę. 7. Gwarancja jakości i rękojmia za wady 7.1. Wykonawca udziela 36 miesięcy gwarancji na roboty hydrauliczno –elektryczne (dotyczy pomp) /dot. przejścia „Damel”/. 7.2. Okres rękojmi rozszerzony zostaje na czas udzielonej gwarancji. Zamawiający może realizować uprawnienia z tytułu rękojmi niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. 7.3.Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od daty odbioru prac objętych gwarancją. 7.4.Okres gwarancji ulega stosownemu przedłużeniu lub rozpoczyna swój bieg od nowa w przypadkach określonych w art. 581 § 1 i § 2 kodeksu cywilnego. 8. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Wykonawca winien zapewnić ciągłość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych, ogłoszonego przez NBP, obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych przez cały okres trwania umowy. 9.Rozwiązania równoważne: 9.1.Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. 9.2.W związku z powyższym, Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp. 9.3.Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 9.4. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego”. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ. 9.5.Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert. 10. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. 10.1. Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia dot. instalacji elektrycznej po dewastacji w zakresie: a. wymiany uszkodzonych opraw oświetlenia przejść podziemnych, b. zabezpieczenia uszkodzonej instalacji przed dalszą dewastacją do czasu wykonania napraw, c. likwidacji nieczynnych bądź uszkodzonych kabli zasilających, d. wymiany uszkodzonych rozdzielni elektrycznych, e. likwidacji rozdzielni elektrycznych, f. zabezpieczenia i odcięcia zasilania głównego całego oświetlenia, g. pomiarów kontrolnych instalacji po wykonanych naprawach. h. wymiany zniszczonych osłon ochronnych , i. wymiany skradzionych lub zniszczonych zegarów sterujących pracą oświetlenia, j. naprawy zdewastowanego złącza/szafki rozdzielczej, k. naprawy zdewastowanych elementów instalacji elektrycznej (orurowania, przewodów, puszek itp.). były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). 10.2. W terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy Wykonawca przedłoży wykaz pracowników realizujących przedmiot zamówienia zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. 11. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych:Opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 29 ust 5 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232110-4

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach