109 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 70-965 Szczecin, ul. Piotra Skargi
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 8105800, , fax. 91 8105802
- Data zamieszczenia: 2020-04-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 109 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
ul. Piotra Skargi 9-11
70-965 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 8105800, , fax. 91 8105802
REGON: 81020096000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.109szpital.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa i administrowanie istniejącego systemu informatycznego /SSI/109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest obsługa i administrowanie istniejącego systemu informatycznego /SSI/109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie Wartość szacunkowa zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, inne dokumenty: 1) Oferta Wykonawcy – załącznik nr 2 do SIWZ; 2) wykaz wykonanych usług wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi wskazane w załączniku zostały wykonane w sposób należyty wraz ze szczegółowym opisem zakresu wykonywanej usługi – załącznik nr 5 do SIWZ; 3) wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności – załącznik nr 6 do SIWZ; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 3 do SIWZ; 5) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ; 6) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 7) W przypadku dokonywania czynności związanych ze złożeniem wymaganych dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy do oferty dołączyć należy stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnictwo powinno być opatrzone datą wystawienia, określać termin jego obowiązywania i zakres umocowania; 8) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia z pkt. 4 i 5) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia; 9) Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ);
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Obsługa informatyczna Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
Dodano: 2024-07-08 - Wymiany systemu R_SWDE na system R_GML, polegającą na: Wykonaniu prac konfiguracyjno-testowych w zakresie wymiany R_SWDE na system R_GML
Dodano: 2024-04-10 - Administrowanie systemem Infomedica/AMMS Asseco w USK-1 w Szczecinie
Dodano: 2024-04-09 - Usługa autorskiej opieki informatycznej dla systemów sądowych firmy Zeto-Świdnica.
Dodano: 2023-08-02 - Modernizacja eksploatowanego w Urzędzie Miejskim w Koszalinie systemu Comarch ERGO
Dodano: 2023-06-20 - Modyfikacja Wirtualnego Dziekanatu oraz wdrożenie nowych funkcjonalności
Dodano: 2023-06-07 - Dostarczenie licencji modułów oprogramowania do analizy zescanowanych preparatów i licencji konwersji formatu SVS do MRXS dla programu 3DHISTECH SlideMaster
Dodano: 2023-03-02 - Usługa wsparcia technicznego dla urządzeń i oprogramowania: Juniper, Palo Alto, BackBox
Dodano: 2022-07-19 - OPIEKA INFORMATYCZNA NAD OPROGRAMOWANIEM BANK KRWI DLA REGIONALNEGO CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W SZCZECINIE
Dodano: 2021-09-16 - Dostarczenie licencji oraz podłączenie aparatu USG Voluson S8 do systemu MediCom RIS/PACS funkcjonującego w Szpitalu Miejskim im. Jana Garduły w Świnoujściu, integracja systemu MediCom RIS/PACS działającego w Szpitalu z systemem teleradiologicznym CDO Provega Sp. z o.o.
Dodano: 2021-01-30