Nadleśnictwo Rytel ogłasza przetarg
- Adres: 89-642 Rytel,
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3985117m 3985128 , fax. 052 3985256
- Data zamieszczenia: 2009-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Rytel
89-642 Rytel, woj. pomorskie
tel. 052 3985117m 3985128, fax. 052 3985256
REGON: 09055074000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: rytel.torun.lasy.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa PGL Lasy Państwowe
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
OBSŁUGA GOSPODARCZA SIEDZIBY NADLEŚNICTWA RYTEL ORAZ DYŻUR PPOŻ W PUNKCIE ALARMOWO DYSPOZYCYJNYM - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Utrzymanie terenów zielonych, utrzymanie czystości w obejściu siedziby nadleśnictwa; przygotowanie opału (cięcie i rąbanie około 150 m3p drewna); konserwacja płotów i pergoli; prace porządkowe w magazynach, warsztatach i innych pomieszczeniach; odśnieżanie i utrzymanie obejścia w okresie zimowym; konserwacja okien, rynien na budynkach; pomoc przy załadunku i rozładunku dostaw - rozmiar ilościowy wynosi 6411 roboczogodziny. 2. Palenie w piecach centralnego ogrzewania w biurowcu nadleśnictwa oraz w warsztacie. Palenie przewiduje się w miesiącach od października do końca marca. W przypadku niskich temperatur zastrzega się możliwość wydłużenia tego okresu - rozmiar ilościowy wynosi 1080 roboczogodzin. 3. Sprzątanie pomieszczeń biurowych, sali narad, pokojów gościnnych, pomieszczeń sanitarnych w warsztacie po każdym dniu roboczym. 4. Pełnienie dyżuru przeciwpożarowego od 01.04.2010 do 30.09.2010 w Punkcie Alarmowo Dyspozycyjnym w siedzibie Nadleśnictwa Rytel. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności. - Warunek uznaje za spełniony po przedłożeniu odpisu z właściwego rejestru albo wpisu do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. - Warunek uznaje się za spełniony po przedłożeniu wykazu świadczonych usług, potwierdzonego referencjami lub opiniami świadczącymi o wykonywaniu w okresie ostatnich 3 lat usług (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) usług o podobnym charakterze. Przez podobny charakter rozumie się wykonywanie usług z zakresu: obsługi instalacji grzewczych, obsługi gospodarczej siedziby firmy oraz pełnienie dyżuru przeciwpożarowego z użyciem telewizji przemysłowej; - Warunek uznaje się za spełniony po przedłożeniu zaświadczenia o uzyskaniu uprawnień drwala - operatora pilarek spalinowych; - Warunek uznaje się za spełniony po przedłożeniu zaświadczeń o uzyskaniu uprawnień na obsługę pieców niskociśnieniowych. 3. Wykonawca nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). - Warunek uznaje się za spełniony, gdy Wykonawca dostarczy oświadczenie (wzór oświadczenia zawiera formularz ofertowy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: rytel.torun.lasy.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa sprzątania w siedzibie Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Gdyni oraz w podległych 16 Biurach Powiatowych na terenie województwa pomorskiego
Dodano: 2016-02-10 - wykonanie usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych stanowiących jednostki organizacyjne GZNK SZB w 2016 r
Dodano: 2015-11-30 - Świadczenie usług utrzymania czystości (sprzątania) w budynkach Muzeum Archeologicznego w Gdańsku, zlokalizowanych w Gdańsku i Sopocie (PP/30/2015)
Dodano: 2015-11-24 - Usługa sprzątania w siedzibie Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Gdyni oraz w podległych 16 Biurach Powiatowych na terenie województwa pomorskiego.
Dodano: 2015-11-17 - Usługa sprzątania w siedzibie Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Gdyni oraz w podległych 16 Biurach Powiatowych na terenie województwa pomorskiego
Dodano: 2015-11-05 - Usługa sprzątania w siedzibie Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Gdyni oraz w podległych 16 Biurach Powiatowych na terenie województwa pomorskiego
Dodano: 2015-10-14 - UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W SIEDZIBIE STAROSTWA POWIATOWEGO W TCZEWIE
Dodano: 2015-08-31 - Sprzątanie i konserwacja pomieszczeń Sądu Rejonowego w Gdyni wraz z korytarzami, utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych Sądu oraz konserwację i czyszczenie mebli w pomieszczeniach i korytarzach
Dodano: 2015-06-09 - Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych i socjalnych w siedzibie Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
Dodano: 2015-05-29 - Utrzymanie czystości w hali Ergo Arena oraz terenu przyległego
Dodano: 2014-11-28