Przetargi.pl
wykonanie usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych stanowiących jednostki organizacyjne GZNK SZB w 2016 r

Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3201032, 3200220, 3023282 , fax. 58 3458235
  • Data zamieszczenia: 2015-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy
    ul. Partyzantów 74 74
    80-254 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, fax. 58 3458235
    REGON: 19281776900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych stanowiących jednostki organizacyjne GZNK SZB w 2016 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń w 11 obiektach biurowych we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku w 2016 r.
    Ogólna powierzchnia do sprzątania wynosi 7 158,60 m2.
    Wykonywanie usług sprzątania odbywać się będzie:
    a) w obiektach dozorowanych fizycznie przez pracownika ochrony - po godzinach pracy,
    b) w obiektach, w których funkcjonuje elektroniczny monitoring zabezpieczający usługa świadczona powinna być generalnie po godzinach pracy. Świadczenie usługi w innych godzinach wymaga uzgodnienia z kierownikiem danej jednostki.
    2.Szczegółowy zakres usługi sprzątania.
    Czynności codziennego sprzątania.
    1) w pomieszczeniach biurowych i salach konferencyjnych:
    - wycieranie na mokro i na sucho oraz usuwanie plam z mebli biurowych (także z szaf na górze) i sprzętu biurowego, właściwymi do rodzaju sprzątanej powierzchni środkami pielęgnacyjnymi,
    - konserwacja mebli biurowych przy użyciu środka pielęgnacyjnego(antystatycznego),
    - wycieranie sprzętu AGD i RTV środkami pielęgnacyjnymi przeznaczonymi dla sprzętu RTV (antystatyczne) i AGD,
    - mycie na mokro drzwi wraz z klamkami,
    - mycie luster środkami przeznaczonymi do mycia luster,
    - odkurzanie na sucho wykładziny dywanowej i podłogowej oraz tapicerki meblowej oraz usuwanie na bieżąco z ich powierzchni plam,
    - wycieranie na mokro parapetów, listew odbojowych i listew przypodłogowych,
    - opróżnianie i mycie koszy na śmieci i wymiana worków na śmieci uwzględniając ich przystosowanie do rodzaju segregowanych odpadów. Odpady muszą być wyrzucane do pojemników przeznaczonych na dany rodzaj odpadów (suche, mokre, papier, szkło tworzywa sztuczne) zgodnie z przyjętymi przez Zamawiającego zasadami segregacji śmieci (worki zapewnia wykonawca),
    - mycie powierzchni podłogowych (terakota, gress, tarket),
    - czyszczenie zieleni naturalnej i sztucznej,
    - podlewanie w miarę potrzeb kwiatów w sekretariacie Zarządu (gabinetach),
    2) w toaletach:
    - mycie terakoty, glazury, umywalek, baterii umywalkowych środkami przeznaczonymi do czyszczenia i dezynfekcji,
    - czyszczenie sedesów i desek sedesowych środkami przeznaczonymi do czyszczenia muszli toaletowych,
    - czyszczenie pisuarów środkami przeznaczonymi do czyszczenia sanitariatów,
    - mycie luster, półek i kloszy oświetleniowych,
    - bieżące uzupełnianie preparatów dezynfekująco - zapachowych w pomieszczeniach WC oraz w muszlach klozetowych (środki zapewnia wykonawca),
    - bieżące uzupełnianie w toaletach papieru toaletowego, mydła i ręczników jednorazowych (materiał zapewnia zamawiający),
    - opróżnianie i mycie pojemników na środki higieny osobistej, koszy na odpadki oraz wymiana worków na śmieci z podziałem na mokre, suche, szkło, papier oraz tworzywa sztuczne (worki zapewnia wykonawca),
    - wycieranie na mokro i sucho drzwi, parapetów, rur środkami właściwymi dla rodzaju sprzątanej powierzchni.
    3) w pomieszczeniach ogólnych (klatki schodowe, korytarze, wejścia do budynków, zejścia do piwnic, palarnie):
    - wycieranie na mokro i na sucho oraz usuwanie plam z mebli biurowych (także z szaf na górze) i sprzętu biurowego, właściwymi do rodzaju sprzątanej powierzchni środkami pielęgnacyjnymi,
    - wycieranie na mokro gaśnic, parapetów, tabliczek informacji wizualnej, listew odbojowych, listew przypodłogowych i listew instalacyjnych,
    - zamiatanie podłóg,
    - mycie lamperii i drewnianej obudowy,
    - mycie powierzchni podłogowych twardych,
    - mycie środkami pielęgnacyjnymi do mycia szyb powierzchni szklanych znajdujących się wewnątrz budynku,
    - czyszczenie zieleni naturalnej i sztucznej,
    - zmywanie na mokro schodów, podestów i barierek odpowiednimi środkami pielęgnacyjnymi,
    - opróżnianie popielniczek znajdujących się w miejscach wyznaczonych do palenia,
    - mycie drzwi wejściowych (drewnianych i PCV - przeszklonych),
    - opróżnianie ziemi, piasku, ewentualnie śniegu spod wycieraczek metalowych znajdujących się przy wejściach do obiektów,
    - zamiatanie i mycie wejść od budynków, schodów zewnętrznych (w okresie zimowym odśnieżanie i usuwanie gołoledzi) - codziennie w godzinach wykonywania usługi sprzątania.
    4) Czynności okresowego sprzątania.
    - mycie kaloryferów - 1 raz w tygodniu,
    - odkurzanie ścian (farba emulsyjna) pomieszczeń serwerowni w obiektach - 1 raz w tygodniu w porozumieniu z kierownikiem danej jednostki,
    - czyszczenie mechaniczne i froterowanie raz w tygodniu (piątek),
    - polimeryzacja podłóg - 4 razy w roku w miesiącach marzec, czerwiec, wrzesień i grudzień,
    - polimeryzacja podłóg w budynku Zarządu co dwa miesiące (luty, kwiecień, czerwiec, sierpień, październik i grudzień),
    - woskowanie podłóg kamiennych i schodów w celu uzyskania wymaganego połysku - 4 razy w roku w miesiącach marzec, czerwiec, wrzesień i grudzień,
    - odkurzanie na mokro wykładzin dywanowych i podłogowych oraz tapicerki meblowej - 1 raz w tygodniu,
    - czyszczenie krzeseł tapicerowanych ok. 100 szt. dwa razy w roku kwiecień, wrzesień,
    - odmrażanie i mycie lodówek - 1 raz na kwartał (marzec, czerwiec, wrzesień i grudzień),
    - mycie wszystkich okien (ramy oraz szyby), luksfery, w tym okna w miejscach trudno dostępnych (klatki schodowe) wraz z parapetami zewnętrznymi i kratami okiennymi technologią zaproponowaną przez wykonawcę - 4 razy w roku w miesiącach marzec, czerwiec, wrzesień i grudzień (wykaz ilości okien stanowi załącznik nr 2 do siwz),
    - mycie okien w budynku Zarządu co dwa miesiące (luty, kwiecień, czerwiec, sierpień, październik i grudzień),
    - mycie nawiewów okiennych (archiwum) dwa razy w roku (kwiecień, wrzesień),
    - odkurzanie i mycie kratek wentylacyjnych 1 raz na kwartał (marzec, czerwiec, wrzesień i grudzień),
    - mycie, a w okresie zimowym odśnieżanie daszków nad wejściem do budynków na bieżąco wg potrzeb.
    5) Sprzątanie bezkurzowe posadzek w pomieszczeniach archiwum - raz w tygodniu.
    6) Pomieszczenia przeznaczone na lokalne archiwa w budynkach - sprzątanie raz w tygodniu.
    Powierzchnia pomieszczeń pomocniczych nie jest uwzględniona w powierzchni ogółem do sprzątania określonej w załączniku nr 1 do siwz.
    7) Sprzątanie będzie realizowane również podczas wykonywania robót konserwacyjnych i robót remontowych wg zakresu określonego w czynnościach codziennego i okresowego sprzątania.
    3. Opis przedmiotu zamówienia stanowią:
    - wykaz obiektów i rodzaj powierzchni do sprzątania w tych obiektach - załącznik nr 1 do siwz,
    - wykaz ilości okien w poszczególnych jednostkach GZNK SZB - załącznik nr 2 do siwz.
    4. Wymagania dotyczące zatrudnienia
    a) Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji zamówienia zatrudnić na podstawie umów o pracę co najmniej 50 procent osób, które będą bezpośrednio wykonywały usługę sprzątania.
    b) Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać osoby niekarane, fizycznie pełnosprawne i mogące wykonywać prace na wysokości.
    c) Zatrudnione osoby winne świadczyć usługę sprzątania przez 6 godzin dziennie.
    Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 6 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Liczba osób zatrudnionych na umowę o pracę
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach