Przetargi.pl
Obsługa geodezyjno- kartograficzna dla zadania pn. Budowa drogi o nawierzchni utwardzonej z kanalizacją deszczową i kanałem technologicznym w ul. Belgijskiej wraz z sięgaczami w Oleśnicy

Gmina Miasto Oleśnica ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, Rynek-Ratusz
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Oleśnica
    Rynek-Ratusz
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    REGON: 931934733
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa geodezyjno- kartograficzna dla zadania pn. Budowa drogi o nawierzchni utwardzonej z kanalizacją deszczową i kanałem technologicznym w ul. Belgijskiej wraz z sięgaczami w Oleśnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa geodezyjno- kartograficzna dla zadania pn.: „Budowa drogi o nawierzchni utwardzonej z kanalizacją deszczową i kanałem technologicznym w ul. Belgijskiej wraz z sięgaczami w Oleśnicy”.Do obowiązków Wykonawcy w ramach obsługi geodezyjno – kartograficznej należy m.in.:a.) opracowanie szkicu dokumentacyjnego:- wyznaczenie geodezyjne w terenie, ze sprawdzeniem prawidłowości tyczenia w stosunku do granic nieruchomości,- sporządzenie odrysu wytyczanego obiektu wraz z wyniesieniem punktów osnowy poziomej i pionowej, wpisanie miar, współrzędnych i elementów kontrolnych,- wytyczenie punktów w nawiązaniu do ustalonego układu punktów osnowy poziomej i pionowej lub innych elementów stałych, założenie reperów roboczych w ilości niezbędnej do prawidłowej realizacji prac, łącznie z zamarkowaniem tyczonych punktów palikami, bolcami itp. oraz wykonaniem pomiaru kontrolnego i protokolarne przekazanie kierownictwu budowy łącznie z wpisem do dziennika budowy przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe,b.) sporządzenie map kontrolnych:- po zakończeniu danego etapu realizacji inwestycji należy sporządzić mapę kontrolną ze zinwentaryzowanych robót wraz z oświadczeniem o zgodności wykonanych robót z dokumentacją projektową i protokolarnie przekazać Zamawiającemu,- na wniosek Inspektora Nadzoru lub Zamawiającego przynajmniej 1 raz w miesiącu należy sporządzić mapę kontrolną ze zinwentaryzowanych robót wraz z oświadczeniem o zgodności wykonanych robót z dokumentacją projektową, celem bieżącego sprawdzenia wykonywanych robót realizowanych przez Wykonawcę,c.) pomiary powykonawcze należy wykonać w układzie wysokościowym zgodnym z projektem oraz w obowiązującym układzie wysokościowym PODGiK:- pomiary kontrolne w czasie realizacji inwestycji, szczególnie obiektów lub elementów robót ulegających zakryciu, (pomiary linii głównych – rzędne, spadki, pomiary głębokości korytowania i grubości poszczególnych warstw podbudowy), należy inwentaryzować przed zakryciem potwierdzając wykonanie w dzienniku budowy, w razie stwierdzenia odstępstw od projektu obowiązkowy wpis do dziennika budowy przez geodetę uprawnionego,- geodezyjny pomiar powykonawczy i dokonywanie obliczeń podczas realizacji inwestycji zgodnie z wymogami instrukcji geodezyjnych,- geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza realizowanej inwestycji wraz z armaturą naziemną (rzędne studni, zasuw, hydrantów, itp.) i podziemną (rzędne trójników, końcówek przyłączy, itp.) oraz innymi elementami które uległy przemieszczeniu lub przesunięciu zarówno w płaszczyźnie poziomej jak i pionowej, - ustalenie ilości robót,- sporządzenie zestawień, tabel i wykazów określających wykonane elementy:• długości i średnice rurociągów oraz przewodów wykonanych sieci,• ilości urządzeń towarzyszących: m.in. latarnie, szafki, studnie, wpusty uliczne, zasuwy, hydranty, trójniki, itp.,• długości i średnice wykonanych przyłączy do poszczególnych działek (z podziałem na poszczególne ulice), • powierzchnie jezdni, placów, wjazdów, parkingów, ścieżek rowerowych, chodników, itp.,• powierzchnie i kubatury obiektów budowlanych, itp.,- wykonanie przekrojów podłużnych i poprzecznych wraz z interpretacją graficzną w celu stwierdzenia poprawności zrealizowanej inwestycji,- sprawdzenie zgodności wykonania robót z umową i zatwierdzonymi projektami,- potwierdzenie zachowania umieszczonych na gruncie znaków geodezyjnych (graniczniki) w stanie nienaruszonym,- opracowanie map powykonawczych w 3 egz. z pokolorowaniem i z podaniem powierzchni wykonanych poszczególnych elementów pasa drogowego (np. jednia, chodnik, ścieżka rowerowa, zjazd, zatoka postojowa, itp.),- opracowanie merytoryczne i techniczne redagowanie map kartograficznych powykonawczych oraz ich reprodukowanie w 5 egzemplarzach z pokolorowaniem, opatrzonych klauzulą urzędową.Zamawiający wymaga tyczenia robót, zgodnie z zaawansowaniem robót realizowanym przez Wykonawcę. Pomiary powykonawcze robót zanikowych, ulegających zakryciu, należy wykonywać na bieżąco na otwartych wykopach przed zasypaniem.Po zakończeniu zadania Wykonawca przekaże operat geodezyjny powykonawczy w 2 egz. w wersji papierowej i 3 egz. w wersji elektronicznej na nośniku danych w formacie dwg, shp i pdf; wraz z oświadczeniem na piśmie o prawidłowości wykonanych prac (potwierdzenie zgodności wykonania z projektem budowlanym). Protokół odbioru kompletnego operatu stanowić będzie podstawę do odbioru końcowego dzieła i wystawienia faktury końcowej.Termin wykonania zleconych prac ustala się do 11 m-cy od daty zawarcia umowy.Dokumentacja projektowa przedstawiająca zakres robót budowlanych znajduje się na stronie internetowej Urzędu Miasta Oleśnicy (nr postępowania ZP/TP/12/2022) pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/a77d63ec-38bd-4d30-9075-aac8471d373d Zamówienie jest/nie jest podzielone na części. Przyczyna niedokonania podziału: względy techniczne i organizacyjne (koordynacja całości prac geodezyjnych przy wykonywaniu robót budowlanych).Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień(CPV): 71520000-9
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach