Przetargi.pl
Obsługa geodezyjno- kartograficzna dla zadania pn. Budowa drogi o nawierzchni utwardzonej z kanalizacją deszczową i kanałem technologicznym w ul. Belgijskiej wraz z sięgaczami w Oleśnicy

Gmina Miasto Oleśnica ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, Rynek-Ratusz
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Oleśnica
    Rynek-Ratusz
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    REGON: 931934733
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa geodezyjno- kartograficzna dla zadania pn. Budowa drogi o nawierzchni utwardzonej z kanalizacją deszczową i kanałem technologicznym w ul. Belgijskiej wraz z sięgaczami w Oleśnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa geodezyjno- kartograficzna dla zadania pn.: „Budowa drogi o nawierzchni utwardzonej z kanalizacją deszczową i kanałem technologicznym w ul. Belgijskiej wraz z sięgaczami w Oleśnicy”.Do obowiązków Wykonawcy w ramach obsługi geodezyjno – kartograficznej należy m.in.:a.) opracowanie szkicu dokumentacyjnego:- wyznaczenie geodezyjne w terenie, ze sprawdzeniem prawidłowości tyczenia w stosunku do granic nieruchomości,- sporządzenie odrysu wytyczanego obiektu wraz z wyniesieniem punktów osnowy poziomej i pionowej, wpisanie miar, współrzędnych i elementów kontrolnych,- wytyczenie punktów w nawiązaniu do ustalonego układu punktów osnowy poziomej i pionowej lub innych elementów stałych, założenie reperów roboczych w ilości niezbędnej do prawidłowej realizacji prac, łącznie z zamarkowaniem tyczonych punktów palikami, bolcami itp. oraz wykonaniem pomiaru kontrolnego i protokolarne przekazanie kierownictwu budowy łącznie z wpisem do dziennika budowy przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe,b.) sporządzenie map kontrolnych:- po zakończeniu danego etapu realizacji inwestycji należy sporządzić mapę kontrolną ze zinwentaryzowanych robót wraz z oświadczeniem o zgodności wykonanych robót z dokumentacją projektową i protokolarnie przekazać Zamawiającemu,- na wniosek Inspektora Nadzoru lub Zamawiającego przynajmniej 1 raz w miesiącu należy sporządzić mapę kontrolną ze zinwentaryzowanych robót wraz z oświadczeniem o zgodności wykonanych robót z dokumentacją projektową, celem bieżącego sprawdzenia wykonywanych robót realizowanych przez Wykonawcę,c.) pomiary powykonawcze należy wykonać w układzie wysokościowym zgodnym z projektem oraz w obowiązującym układzie wysokościowym PODGiK:- pomiary kontrolne w czasie realizacji inwestycji, szczególnie obiektów lub elementów robót ulegających zakryciu, (pomiary linii głównych – rzędne, spadki, pomiary głębokości korytowania i grubości poszczególnych warstw podbudowy), należy inwentaryzować przed zakryciem potwierdzając wykonanie w dzienniku budowy, w razie stwierdzenia odstępstw od projektu obowiązkowy wpis do dziennika budowy przez geodetę uprawnionego,- geodezyjny pomiar powykonawczy i dokonywanie obliczeń podczas realizacji inwestycji zgodnie z wymogami instrukcji geodezyjnych,- geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza realizowanej inwestycji wraz z armaturą naziemną (rzędne studni, zasuw, hydrantów, itp.) i podziemną (rzędne trójników, końcówek przyłączy, itp.) oraz innymi elementami które uległy przemieszczeniu lub przesunięciu zarówno w płaszczyźnie poziomej jak i pionowej, - ustalenie ilości robót,- sporządzenie zestawień, tabel i wykazów określających wykonane elementy:• długości i średnice rurociągów oraz przewodów wykonanych sieci,• ilości urządzeń towarzyszących: m.in. latarnie, szafki, studnie, wpusty uliczne, zasuwy, hydranty, trójniki, itp.,• długości i średnice wykonanych przyłączy do poszczególnych działek (z podziałem na poszczególne ulice), • powierzchnie jezdni, placów, wjazdów, parkingów, ścieżek rowerowych, chodników, itp.,• powierzchnie i kubatury obiektów budowlanych, itp.,- wykonanie przekrojów podłużnych i poprzecznych wraz z interpretacją graficzną w celu stwierdzenia poprawności zrealizowanej inwestycji,- sprawdzenie zgodności wykonania robót z umową i zatwierdzonymi projektami,- potwierdzenie zachowania umieszczonych na gruncie znaków geodezyjnych (graniczniki) w stanie nienaruszonym,- opracowanie map powykonawczych w 3 egz. z pokolorowaniem i z podaniem powierzchni wykonanych poszczególnych elementów pasa drogowego (np. jednia, chodnik, ścieżka rowerowa, zjazd, zatoka postojowa, itp.),- opracowanie merytoryczne i techniczne redagowanie map kartograficznych powykonawczych oraz ich reprodukowanie w 5 egzemplarzach z pokolorowaniem, opatrzonych klauzulą urzędową.Zamawiający wymaga tyczenia robót, zgodnie z zaawansowaniem robót realizowanym przez Wykonawcę. Pomiary powykonawcze robót zanikowych, ulegających zakryciu, należy wykonywać na bieżąco na otwartych wykopach przed zasypaniem.Po zakończeniu zadania Wykonawca przekaże operat geodezyjny powykonawczy w 2 egz. w wersji papierowej i 3 egz. w wersji elektronicznej na nośniku danych w formacie dwg, shp i pdf; wraz z oświadczeniem na piśmie o prawidłowości wykonanych prac (potwierdzenie zgodności wykonania z projektem budowlanym). Protokół odbioru kompletnego operatu stanowić będzie podstawę do odbioru końcowego dzieła i wystawienia faktury końcowej.Termin wykonania zleconych prac ustala się do 11 m-cy od daty zawarcia umowy.Dokumentacja projektowa przedstawiająca zakres robót budowlanych znajduje się na stronie internetowej Urzędu Miasta Oleśnicy (nr postępowania ZP/TP/12/2022) pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/a77d63ec-38bd-4d30-9075-aac8471d373d Zamówienie jest/nie jest podzielone na części. Przyczyna niedokonania podziału: względy techniczne i organizacyjne (koordynacja całości prac geodezyjnych przy wykonywaniu robót budowlanych).Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień(CPV): 71520000-9
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1500,00 PLN (jeden tysiąc pięćset złotych), w formie zgodnej z art. 97 ust. 7 ustawy, tj.:1) w pieniądzu;2) w gwarancjach bankowych;3) w gwarancjach ubezpieczeniowych;4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Oleśnicy nr 18 9584 0008 2001 0000 0055 0004 wpisując tytuł przelewu: wadium i numer (sygnaturę) postępowania3. Zaleca się dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu.4. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta. Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać co najmniej poniższe warunki:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust.6 ustawy Pzp;2) z jego treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) musi obejmować cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert;5) nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do Gwaranta;6) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;7) Beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Gmina Miasto Oleśnica
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 i 109 pzp, zgodnie z rozdz. XI SIWZ2. spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków3. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się wykonaniem (w przypadku usług ciągłych lub okresowych – wykonuje) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:– wykonaniem obsługi geodezyjno-kartograficznej budowy min. 500m sieci (wodnej lub kanalizacyjnej lub energetycznej) – zrealizowanej w ramach max. 2 zadaniach oraz obsługi geodezyjna dróg o łącznej długości 500 m – zrealizowanej w max. 2 zadaniachb) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że dysponuje lub będzie dysponował:− przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie kat.4: geodezyjna obsługa inwestycjic) Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunków przez Wykonawców.5) Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia6) Zgodnie z art. 118 pzp, wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach