Gmina Miasto Oleśnica ogłasza przetarg
- Adres: 56-400 Oleśnica, Rynek-Ratusz
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-02-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Oleśnica
Rynek-Ratusz
56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
REGON: 931934733 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa geodezyjno- kartograficzna dla zadania pn.: „Budowa dróg o nawierzchni utwardzonej wraz z infrastrukturą techniczną na terenie osiedla pomiędzy ul. Europejską a Polną w Oleśnicy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest obsługa geodezyjno- kartograficzna dla zadania pn.: „Budowa dróg o nawierzchni utwardzonej wraz z infrastrukturą techniczną na terenie osiedla pomiędzy ul. Europejską a Polną w Oleśnicy”, w skład którego wchodzą wszystkie drogi pomiędzy już istniejącymi: ul. Polną i ul. Europejską, czyli: ul. Niemiecka, ul. Francuska, ul. Włoska, ul. Duńska, ul. Luksemburska, ul. Holenderska oraz ul. Grecka, opracowane na podstawie różnych dokumentacji projektowych.Do obowiązków Wykonawcy w ramach obsługi geodezyjno – kartograficznej należy m.in.:a.) opracowanie szkicu dokumentacyjnego:- wyznaczenie geodezyjne w terenie, ze sprawdzeniem prawidłowości tyczenia w stosunku do granic nieruchomości,- sporządzenie odrysu wytyczanego obiektu wraz z wyniesieniem punktów osnowy poziomej i pionowej, wpisanie miar, współrzędnych i elementów kontrolnych,- wytyczenie punktów w nawiązaniu do ustalonego układu punktów osnowy poziomej i pionowej lub innych elementów stałych, założenie reperów roboczych w ilości niezbędnej do prawidłowej realizacji prac, łącznie z zamarkowaniem tyczonych punktów palikami, bolcami itp. oraz wykonaniem pomiaru kontrolnego i protokolarne przekazanie kierownictwu budowy łącznie z wpisem do dziennika budowy przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe,b.) sporządzenie map kontrolnych:- po zakończeniu danego etapu realizacji inwestycji należy sporządzić mapę kontrolną ze zinwentaryzowanych robót wraz z oświadczeniem o zgodności wykonanych robót z dokumentacją projektową i protokolarnie przekazać Zamawiającemu,- na wniosek Inspektora Nadzoru lub Zamawiającego przynajmniej 1 raz w miesiącu należy sporządzić mapę kontrolną ze zinwentaryzowanych robót wraz z oświadczeniem o zgodności wykonanych robót z dokumentacją projektową, celem bieżącego sprawdzenia wykonywanych robót realizowanych przez Wykonawcę,c.) pomiary powykonawcze należy wykonać w układzie wysokościowym zgodnym z projektem oraz w obowiązującym układzie wysokościowym PODGiK:- pomiary kontrolne w czasie realizacji inwestycji, szczególnie obiektów lub elementów robót ulegających zakryciu, (pomiary linii głównych – rzędne, spadki, pomiary głębokości korytowania i grubości poszczególnych warstw podbudowy), należy inwentaryzować przed zakryciem potwierdzając wykonanie w dzienniku budowy, w razie stwierdzenia odstępstw od projektu obowiązkowy wpis do dziennika budowy przez geodetę uprawnionego,- geodezyjny pomiar powykonawczy i dokonywanie obliczeń podczas realizacji inwestycji zgodnie z wymogami instrukcji geodezyjnych,- geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza realizowanej inwestycji wraz z armaturą naziemną (rzędne studni, zasuw, hydrantów, itp.) i podziemną (rzędne trójników, końcówek przyłączy, itp.) oraz innymi elementami które uległy przemieszczeniu lub przesunięciu zarówno w płaszczyźnie poziomej jak i pionowej, - ustalenie ilości robót,- sporządzenie zestawień, tabel i wykazów określających wykonane elementy:• długości i średnice rurociągów oraz przewodów wykonanych sieci,• ilości urządzeń towarzyszących: m.in. latarnie, szafki, studnie, wpusty uliczne, zasuwy, hydranty, trójniki, itp.,• długości i średnice wykonanych przyłączy do poszczególnych działek (z podziałem na poszczególne ulice), • powierzchnie jezdni, placów, wjazdów, parkingów, ścieżek rowerowych, chodników, itp.,• powierzchnie i kubatury obiektów budowlanych, itp.,- wykonanie przekrojów podłużnych i poprzecznych wraz z interpretacją graficzną w celu stwierdzenia poprawności zrealizowanej inwestycji,- sprawdzenie zgodności wykonania robót z umową i zatwierdzonymi projektami,- potwierdzenie zachowania umieszczonych na gruncie znaków geodezyjnych (graniczniki) w stanie nienaruszonym,- opracowanie map powykonawczych w 3 egz. z pokolorowaniem i z podaniem powierzchni wykonanych poszczególnych elementów pasa drogowego (np. jednia, chodnik, ścieżka rowerowa, zjazd, zatoka postojowa, itp.),- opracowanie merytoryczne i techniczne redagowanie map kartograficznych powykonawczych oraz ich reprodukowanie w 5 egzemplarzach z pokolorowaniem, opatrzonych klauzulą urzędową.Zamawiający wymaga tyczenia robót etapowo, zgodnie z zaawansowaniem robót realizowanym przez Wykonawcę. Natomiast pomiary powykonawcze robót zanikowych, ulegających zakryciu, należy wykonywać na bieżąco na otwartych wykopach przed zasypaniem.Mapy kontrolne ze zinwentaryzowanych robót wraz z oświadczeniem o zgodności wykonanych robót z dokumentacją projektową sporządzone przez Wykonawcę po zakończeniu danego etapu realizacji inwestycji stanowić będą podstawą do odbioru częściowego i wystawienia faktury częściowej. Po zakończeniu zadania Wykonawca przekaże operat geodezyjny powykonawczy w 2 egz. w wersji papierowej i 3 egz. w wersji elektronicznej na nośniku danych w formacie dwg, shp i pdf; z podziałem na tomy: pierwszy tom na drogę z kanalizacją deszczową, kanałem technologicznym i oświetleniem oraz drugi na kanalizację sanitarną wraz z oświadczeniem na piśmie o prawidłowości wykonanych prac (potwierdzenie zgodności wykonania z projektem budowlanym). Protokół odbioru kompletnego operatu stanowić będzie podstawę do odbioru końcowego dzieła i wystawienia faktury końcowej.Termin wykonania zleconych prac ustala się do 18 m-cy od daty zawarcia umowy z terminami przejściowymi do 7 dni od dnia zakończenia poszczególnych etapów robót budowlanych.Roboty budowlane Wykonawca robót ma wykonać w terminie do 17 m-cy od daty zawarcia umowy, w tym: I etap (wykonanie kanalizacji sanitarnej i deszczowej): w terminie do 5 m-cy od daty zawarcia umowy a II etap (wykonanie robót ziemnych i podbudów): w terminie do 10 m-cy od daty zawarcia umowy.Dokumentacja projektowa przedstawiająca zakres robót budowlanych znajduje się na stronie internetowej Urzędu Miasta Oleśnicy (nr postępowania ZP/TP/1/2022) pod adresem: https://idumolesnica.bip.gov.pl/publiccontracts/view/35977Zamówienie jest/nie jest podzielone na części. Przyczyna niedokonania podziału: względy techniczne i organizacyjne (koordynacja całości prac geodezyjnych przy wykonywaniu robót budowlanych).Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Funkcja inspektora nadzoru inwestorskiego na zad. „BUDOWA I PRZEB-WA DRÓG OBSZAR AG LSSE, STACJE PKP LINII E–30, TER. PDD S.A. I PODSTR. LSSE Z DK 94 - BUD. DROGI LOK. UL. JABŁKOWA W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ”
Dodano: 2024-03-26 - Funkcja inspektora nadzoru inwestorskiego na zad. „BUDOWA I PRZEB-WA DRÓG OBSZAR AG LSSE, STACJE PKP LINII E–30, TER. PDD S.A. I PODSTR. LSSE Z DK 94 - BUD. DROGI LOK. UL. JABŁKOWA W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ”
Dodano: 2024-02-12 - „Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania pn.: „Adaptacja części pomieszczeń szkolnych na Przedszkole Samorządowe w Głuszycy.”
Dodano: 2023-05-04 - Obsługa geodezyjno- kartograficzna dla zadania pn.: „Budowa odcinka drogi Plac Fatimski – etap II
Dodano: 2023-04-28 - PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU NAD ZADANIEM INWESTYCYJNYM PN „BUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MYSŁAKOWICACH – ETAP IV – BUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ”
Dodano: 2023-04-28 - Pełnienie czynności inwestora zastępczego dla zadania: „Rozbudowa Publicznej Szkoły Podstawowej w Mieroszowie z budową sali sportowej” - II POSTĘPOWANIE
Dodano: 2023-04-24 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadań inwestycyjnych Zamawiającego
Dodano: 2023-04-01 - Obsł. geodezyjno-kartograficzna dla zad.pn. Bud.dróg wraz z kanalizacją deszcz.w ul. Miodowej i części ul.Tęczowej w Oleśnicy oraz Bud. dróg wraz z infrastrukturą w ul.Kosynierów,Demokratów,Glinianej
Dodano: 2023-03-31 - Nadzór inwest. dla zad. pn.: Bud. dróg wraz z kan. deszcz. w ul.Miodowej i ul.Tęczowej w Oleśnicy oraz Budowa dróg wraz z infrastrukturą tech. w ul.Kosynierów, Demokratów i Glinanej
Dodano: 2023-03-31 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych w ramach ,,Poprawy stanu infrastruktury drogowej na terenie miasta i gminy Góra
Dodano: 2023-03-20