Przetargi.pl
Obsługa finansowa projektu wykonywana w ramach zadań menadżera ds. finansowych projektu.

Gliwickie Centrum Organizacji Pozarządowych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Jagiellońska 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 238 24 55 , fax. 0-32 231 19 56
  • Data zamieszczenia: 2010-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gliwickie Centrum Organizacji Pozarządowych
    ul. Jagiellońska 21 21
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 0-32 238 24 55, fax. 0-32 231 19 56
    REGON: 27769154100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gcop.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa finansowa projektu wykonywana w ramach zadań menadżera ds. finansowych projektu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa finansowa projektu wykonywana w ramach zadań menadżera ds. finansowych projektu pt. SIEĆ INKUBATORÓW SPOŁECZNEJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej, realizowanego w ramach przekazania przez Miasto Gliwice zadania do realizacji i koordynacji przez Gliwickie Centrum Organizacji Pozarządowych. Zakres pełnienia funkcji menadżera ds. finansowych na podstawie umowy cywilno-prawnej (umowa - zlecenie) obejmuje w szczególności: a) nadzór nad gospodarką finansami w projekcie, zgodnie z umową o dofinansowanie projektu, wnioskiem aplikacyjnym i przepisami unijnymi i krajowymi w zakresie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w tym m.in. Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w POKL i ustawą budżetową; b) kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z budżetem projektu c) opracowanie i bieżąca aktualizacja harmonogramu rzeczowo-finansowego projektu; d) współpraca przy opracowaniu procedur dotyczących zasad realizacji projektu; e) kontrola kompletności i rzetelności dokumentacji dotyczącej operacji gospodarczych realizowanych zgodnie z budżetem projektu f) współpraca przy opracowaniu procedur dotyczących przepływu środków finansowych oraz zasad rozliczania dotacji przez Partnerów w projekcie; g) nadzór nad prawidłowością wydatków dokonywanych w ramach projektu; h) kontrola i zatwierdzanie wniosków o płatność składanych przez Partnerów w projekcie; i) przygotowanie wniosków o płatność kolejnych transz do Instytucji Pośredniczącej; j) prowadzenie sprawozdawczości finansowej w projekcie; k) zatwierdzanie wydatków Lidera projektu oraz partnerów Projektu pod kątem zgodności finansowej oraz zgodności z budżetem projektu oraz prawem krajowym i unijnym w zakresie POKL; l) zatwierdzanie pod względem formalno-rachunkowym wszystkich dokumentów związanych z realizacją projektu m) współpraca z Dyrektorem i głównym księgowym Zleceniodawcy oraz koordynatorem projektu; n) współpraca z gminnymi księgowymi zatrudnionymi przez Partnerów w ramach projektu oraz specjalistami ds. rozliczeń, w tym prowadzenie spotkań, szkoleń, konsultacji dla gminnych księgowych i specjalistów ds. rozliczeń; o) inne czynności zlecone przez koordynatora projektu w zakresie gospodarki finansami w projekcie. Wykonawca będzie wykonywał zlecenie w siedzibie Zamawiającego, w tym w zakresie konsultacji dla osób, o których mowa w pkt. m) i n) w wymiarze nie niższym niż 64 godziny miesięcznie, w tym w każdy wtorek i czwartek co najmniej 7 godzin, a gdy w te dni przypada dzień wolny od pracy to w następnym dniu roboczym oraz w innych miejscach, które będą konieczne dla prawidłowego wykonania czynności objętych umową na terenie województwa śląskiego. Umowa z Wykonawcą zostanie zawarta na czas określony, pod warunkiem podpisania pomiędzy Zamawiającym a Województwem Śląskim umowy o dofinansowanie projektu pt. Sieć Inkubatorów Społecznej Przedsiębiorczości, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu VII Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Podziałania 7.2.2. Wsparcie ekonomii społecznej, do dnia 31.03.2012 r., lecz po tym terminie Wykonawca pozostaje do dyspozycji Zamawiającego do dnia zaakceptowania przez Instytucję Pośredniczącą ostatniego wniosku o płatność. Wynagrodzenie za okres po 31.03.2012 r. powinno zostać uwzględnione w zaproponowanej przez Wykonawcę cenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gcop.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach