Przetargi.pl
Obsługa eksploatacyjna i remontowa dróg na terenie gminy Stargard Szczeciński

Urząd Gminy Stargard Szczeciński ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Rynek Staromiejski 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 5613410 , fax. 91 5613411
  • Data zamieszczenia: 2012-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Stargard Szczeciński
    ul. Rynek Staromiejski 5 5
    73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 5613410, fax. 91 5613411
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.stargard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa eksploatacyjna i remontowa dróg na terenie gminy Stargard Szczeciński
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia 1. Określenie przedmiotu zamówienia 1) Wykonywanie remontów cząstkowych i usług eksploatacyjnych na wszystkich drogach będących w zarządzie Gminy Stargard Szczeciński (w tym również dróg nie posiadających statusu dróg publicznych) w 2012 r. w zakresie robót i czynności opisanych w załączniku nr 1a do SIWZ, 2) Świadczenie zamówienia również na innych drogach, które Zamawiający przejmie w zarządzanie po terminie wszczęcia niniejszego postępowania do końca okresu realizacji umowy, 3) Wykonywanie innych robót remontowo-eksploatacyjnych, nie wymienionych w załączniku 1a, niezbędnych dla właściwego utrzymania dróg (w tym robót polegających na remoncie lub przebudowie wykraczającej poza remonty cząstkowe). 2. Orientacyjna wielkość ilustrująca zakres zamówienia: 1) Obecnie drogi o kategorii drogi gminnej na terenie Gminy Stargard Szczeciński wynoszą 38,95 km, w tym o nawierzchni asfaltowej 19,58 km, brukowej 3,83 km, tłuczniowej 0,25 km, o nawierzchni żużlowej 6,22 km oraz o nawierzchni gruntowej 9,07 km. Pozostałe drogi w ilości 379,85 km, które nie zostały zaliczone do sieci dróg gminnych są drogami dojazdowymi do posesji, zagród i pól. 2) orientacyjna wielkość planowanych nakładów przeznaczonych na realizacje zamówienia w 2012 roku to 280 000,00 zł brutto - podaną kwotę należy traktować jako orientacyjną - rzeczywiste kwoty mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb remontowych oraz możliwości finansowych Zamawiającego. 3. Opis przedmiotu zamówienia 1) Zakres robót cząstkowych oraz ich wycenę opisuje załącznik nr 1a. Do wykonywanych robót zastosowanie mają specyfikacje techniczne dotyczące wykonania i odbioru robót dla robót drogowych opracowane przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) (umieszczone na stronie zamawiającego http://bip.gmina.stargard.pl/). 2) Remonty cząstkowe obejmują usuwanie lokalnych uszkodzeń powstałych w czasie eksploatacji nawierzchni i oznakowania. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecania w ramach zawartej umowy, w uzgodnieniu z Wykonawcą, wykonywania prac remontowych wykraczających poza remonty cząstkowe. 4) Eksploatacja pasów zieleni będących w granicach pasa drogowego, oczyszczanie terenu, utrzymanie zimowe nawierzchni drogowych nie jest przedmiotem niniejszego postępowania. 4. Pozostałe obowiązki i czynności Wykonawcy wychodzące w zakresie zamówienia (obowiązki ogólne), a w tym m.in.: 1) Wykonywanie robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami sztuki budowlanej, wymogami ochrony środowiska, bhp. 2) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawna i materialną w stosunku do osób trzecich za skutki zdarzeń wywołanych wykonanymi robotami jak również za jakość użytych materiałów i produktów. 3) Wykonawca winien zapewniać możliwość zabezpieczenia miejsca zagrażającego bezpieczeństwu ruchu drogowego lub pieszego. Przystąpienie do czynności zabezpieczających winno następować niezwłocznie, w czasie nie dłuższym niż 6 godzin po uzyskaniu telefonicznej informacji o uszkodzeniu od Zamawiającego. 4) Wykonawca winien zapewniać możliwość zabezpieczenia miejsca zagrażające bezpieczeństwu ruchu drogowego lub pieszego, po godz. 15 oraz w soboty i niedziele. Przystąpienie do czynności winno nastąpić niezwłocznie w czasie nie dłuższym niż 6 godzin po uzyskaniu telefonicznej informacji o uszkodzeniu od Zamawiającego. 5) Wykonawca zobowiązany jest posiadać przez cały okres realizacji zamówienia ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności prowadzonej na rzecz Zamawiającego. 6) Wykonawca nie ponosi jedynie odpowiedzialności za utratę lub zniszczenie mienia w wyniku aktów wandalizmu lub skutków nieprzewidywalnych zdarzeń (np. wypadki, skrajne warunki pogodowe itp.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gmina.stargard.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach