Związek Międzygminny "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej" ogłasza przetarg
- Adres: 61-119 Poznań, ul. św. Michała
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 646 74 00 , fax. 61 646 74 01
- Data zamieszczenia: 2019-12-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Związek Międzygminny "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej"
ul. św. Michała 43
61-119 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 646 74 00, fax. 61 646 74 01
REGON: 30215640600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.goap.poznan.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Związek międzygminny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa działań informacyjnych i edukacyjnych w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi, w szczególności w obszarze selektywnego zbierania odpadów komunalnych dla Związku Międzygminnego "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej" zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego w okresie od dnia 2 stycznia do dnia 31 grudnia 2020 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie: a) bieżącej obsługi działań informacyjno-edukacyjnych, w szczególności m.in. doradztwo komunikacyjne na poziomie operacyjnym i strategicznym w formie spotkań konsultacyjnych oraz pisemnych rekomendacji, analiz wraz z uzasadnieniem dla Zamawiającego w ilości 18 godzin miesięcznie; b) obsługi graficznej 2D i DTP, tj. przygotowanie 8 projektów graficznych miesięcznie (m.in ulotek, plakatów, broszur informacyjnych, plansz informacyjnych, grafik stałych, grafik citylight, gier edukacyjnych itp.) w formacie zgodnym z potrzebami Zamawiającego (nie dotyczy projektów stron internetowych) oraz przygotowanie filmów animowanych z zakresu gospodarki odpadami (czas trwania spotu od 30 do 40 sekund) w ilości do 12 animacji rocznie wraz z przeniesieniem praw autorskich na rzecz Zamawiającego; c) monitoringu mediów i monitoringu kryzysowego, tj. w szczególności informowanie o istotnych doniesieniach medialnych kluczowych przedstawicieli ZM GOAP w ustalony z Zamawiającym szybki i skuteczny sposób, a także świadczenie usług doradczych mających na celu zminimalizowanie negatywnych skutków wystąpienia sytuacji kryzysowej, m.in. poprzez tworzenie procedur kryzysowych, scenariuszy wydarzeń oraz wzorów oświadczeń i komunikatów prasowych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79300000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu dokonania oceny spełnienia warunku.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną