Przetargi.pl
Wynajem śmieciarek oraz wynajem pojemników

Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 63-300 Pleszew, ul. Fabryczna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 421 664 , fax. 627 422 968
  • Data zamieszczenia: 2019-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
    ul. Fabryczna 5
    63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
    tel. 627 421 664, fax. 627 422 968
    REGON: 25042318400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkpleszew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem śmieciarek oraz wynajem pojemników
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część A: Wynajem pojazdów typu „śmieciarki” Przedmiotem zamówienia jest wynajem 5 pojazdów przeznaczonych do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych z funkcją kompaktującą spełniających wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. 2013 r., poz. 122) wraz z wymaganą obsługą (pracownicy: kierowca, ładowacze), przy czym: - 3 sztuki o minimalnej pojemność zabudowy 20 m3, podwozie o DMC min. 24 tony; - 2 sztuki o minimalnej pojemność zabudowy 15 m3, podwozie o DMC min. 16 tony. Pojazdy muszą spełniać normę emisji spalin min. Euro 5 lub wyższą. Ponadto przedmiotem zamówienia jest wynajem 3 pojazdów przeznaczonych do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych o zabudowie skrzyniowej (pojemność załadunkowa min. 30 m3) spełniających wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. 2013 r., poz. 122) wraz z wymaganą obsługą (pracownicy: kierowca, ładowacze), przy czym: Do dyspozycji Zamawiającego wykonawca zarezerwuje pojazdów, przy czym Zamawiający w danym miesiącu nie musi wykorzystać całego taboru, a jedynie ilość pojazdów mu niezbędnych. Rozliczenie następuje w okresach miesięcznych za faktycznie wynajęte pojazdy. Pojazdy muszą być ubezpieczone oraz posiadać ważne badania techniczne przez cały okres wynajmu. Wykonawca w koszty najmu wliczyć powinien koszty paliwa, płynów eksploatacyjnych, okresowych wymian części zużywających się. Część B: Wynajem pojemników wraz z dostawą worków do selektywnej zbiórki odpadów selektywnie zebranych Wykonawca wynajmie Zamawiającemu w okresie od 1.01.2020 r. do 31.12.2020 r. minimum 1 700 pojemników: (120l-1364 szt.; 240l- 403 szt.; 1100l – 9 szt.), w zależności od potrzeb wynikających z zapotrzebowania. Wykonawca zobowiązany jest w cenie wynajmu uwzględnić koszty rozstawienia pojemników w wskazanych miejscach. Wykonawca w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r. dostarczać będzie sukcesywnie (w zależności od potrzeb) następujące rodzaje worków do odpadów selektywnie zbieranych: a) Worki foliowe HDPE o wym. 700mm x 1050mm x 0,02mm (folie kolorowe –niebieskie półprzeźroczyste umożliwiające szybką ocenę zawartości) worki ze zgrzewem (lub otworami) na obwodzie górnej części umożliwiającym zawieszenie worka na stojaku z zakładkami oraz z taśmą do zawiązania i zawieszania worka umieszczoną w zakładce worka (worek i taśma stanowią komplet, worki muszą być konfekcjonowane nie w rolkach, pakowane po 200-500 szt. nadruk: 1-kolorowy, 1-stronny, potrójny (raport co np.: 35 cm logo firmy oraz informacja o sposobie korzystania).Szacunkowa ilość około 2.700 sztuk. b) Worki foliowe HDPE o wym. 700mm x 1050mm x 0,02mm (folie kolorowe –żółte półprzeźroczyste umożliwiające szybką ocenę zawartości) worki ze zgrzewem (lub otworami) na obwodzie górnej części umożliwiającym zawieszenie worka na stojaku z zakładkami oraz z taśmą do zawiązania i zawieszania worka umieszczoną w zakładce worka (worek i taśma stanowią komplet, worki muszą być konfekcjonowane nie w rolkach, pakowane po 200-500 szt. nadruk: 1-kolorowy, 1-stronny, potrójny (raport co np.: 35 cm logo firmy oraz informacja o sposobie korzystania. Szacunkowa ilość około 30.000 sztuk. c) Worki foliowe LDPE o wym. 500mm x 1050mm x 0,06mm (folie kolorowe – zielone półprzeźroczyste umożliwiające szybką ocenę zawartości) worki ze zgrzewem (lub otworami) na obwodzie górnej części umożliwiającym zawieszenie worka na stojaku z zakładkami oraz z taśmą do zawiązania i zawieszania worka umieszczoną w zakładce worka (worek i taśma stanowią komplet, worki muszą być konfekcjonowane nie w rolkach, pakowane po 200-500 szt. nadruk: 1-kolorowy, 1-stronny, potrójny (raport co np.: 35 cm logo firmy oraz informacja o sposobie korzystania). Szacunkowa ilość około 3.600 sztuk. d) Worki foliowe LDPE o wym. 500mm x 1050mm x 0,06mm (folie kolorowe – białe półprzeźroczyste umożliwiające szybką ocenę zawartości) worki ze zgrzewem (lub otworami) na obwodzie górnej części umożliwiającym zawieszenie worka na stojaku z zakładkami oraz z taśmą do zawiązania i zawieszania worka umieszczoną w zakładce worka (worek i taśma stanowią komplet, worki muszą być konfekcjonowane nie w rolkach, pakowane po 200-500 szt. nadruk: 1-kolorowy, 1-stronny, potrójny (raport co np.: 35 cm logo firmy oraz informacja o sposobie korzystania). Szacunkowa ilość około 8.000 sztuk. e) Worki foliowe LDPE o wym. 500mm x 1050mm x 0,05mm (folie kolorowe – brązowe półprzeźroczyste umożliwiające szybką ocenę zawartości) worki ze zgrzewem (lub otworami) na obwodzie górnej części umożliwiającym zawieszenie worka na stojaku z zakładkami oraz z taśmą do zawiązania i zawieszania worka umieszczoną w zakładce worka (worek i taśma stanowią komplet, worki muszą być konfekcjonowane nie w rolkach, pakowane po 200-500 szt. nadruk: 1-kolorowy, 1-stronny, potrójny (raport co np.: 35 cm logo firmy oraz informacja o sposobie korzystania). Szacunkowa ilość około 9.000 sztuk. Uwaga! Ilekroć w SIWZ wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne”, tzn. że wbudowane materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w w/w dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania prototypów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60180000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o podwykonawcach, oświadczenie dotyczące powstania obowiązku podatkowego u Zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach