Przetargi.pl
Obsługa bankowa Powiatu Suskiego w skład którego wchodzą jednostki organizacyjne, służby i straż Powiatu Suskiego

Powiat Suski ogłasza przetarg

  • Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Kościelna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 875 79 00 , fax. 33 874 15 52
  • Data zamieszczenia: 2020-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Suski
    ul. Kościelna 5 b
    34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
    tel. 33 875 79 00, fax. 33 874 15 52
    REGON: 07218167500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsuski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa Powiatu Suskiego w skład którego wchodzą jednostki organizacyjne, służby i straż Powiatu Suskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa Powiatu Suskiego w skład którego wchodzą jednostki organizacyjne, służby i straż Powiatu Suskiego – obsługa około 125 rachunków bankowych obejmująca wszystkie opłaty za prowadzenie rachunku i operacje bankowe na rachunku. 2. Przedmiotem zamówienia jest w szczególności: 1) Obsługa rachunków bankowych Zamawiającego (rachunki podstawowe, pomocnicze, walutowe, płacowe i skonsolidowane), 2) Wypłaty i wpłaty gotówkowe w placówkach Wykonawcy, 3) Zapewnienie Zamawiającemu imiennych kart płatniczych, 4) Zapewnienie Zamawiającemu pracy w elektronicznym systemie bankowości, 5) Obsługa Zamawiającego w oddziałach/filiach i placówkach wskazanych przez Wykonawcę, 6) Dostarczenie i zainstalowanie we współpracy z Zamawiającym oraz konserwowanie w okresie trwania umowy odpowiedniej ilości dodatkowych urządzeń takich, jak np. tokeny, karty podpisu elektronicznego, czytniki kart czy inne wyposażenie komputerowe potrzebne dla bezpiecznej pracy systemu przy korzystaniu z usług aktywnych, 7) Udzielanie kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym, 8) Przeszkolenie pracowników Zamawiającego, 3. Wymagania dodatkowe przedmiotu usługi: 1) realizacja umowy przez okres jej obowiązywania na niezmienionych warunkach; 2) możliwość umieszczania wolnych środków na lokatach krótkoterminowych; 3) miesięczna kapitalizacja odsetek; 4) ze względu na konieczność dokonywania wpłat i wypłat gotówkowych w banku obsługującym Zamawiającego, koniecznym jest aby Bank posiadał oddział, filię lub punkt kasowy w miejscowości Sucha Beskidzka lub w odległości nie przekraczającej 10 km od siedziby Zamawiającego. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości kont bankowych (zwiększenia lub zmniejszenia) w zależności od potrzeb. 6) Powyższe zestawienie ilościowe (obsługa 125 rachunków) nie jest wiążące dla Zamawiającego. Dla Wykonawcy jest natomiast wiążące pod względem cen jednostkowych podanych w ofercie. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w siwz i załącznikach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiada wymagane uprawnienia tj. posiada prawo prowadzenia na terenie Polski działalności bankowej w zakresie obsługi bankowej i udzielania kredytów zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 2357 z późn. zm.),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wypełnionego formularza oferty (wzór stanowi Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) oferent jest zobowiązany dołączyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do siwz, 2) oświadczenie– wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do siwz, 3) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach