Przetargi.pl
OBSŁUGA BANKOWA POWIATU SREDZKIEGO W LATACH 2020 -2025

Powiat Średzki ogłasza przetarg

  • Adres: 55-300 Środa Śląska, ul. Wrocławska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 3175646(7) , fax. 0-71 3175649
  • Data zamieszczenia: 2020-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Średzki
    ul. Wrocławska 2
    55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 3175646(7), fax. 0-71 3175649
    REGON: 93193476200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OBSŁUGA BANKOWA POWIATU SREDZKIEGO W LATACH 2020 -2025
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje kompleksową obsługę rachunków bankowych Starostwa Powiatowego w Środzie Śląskiej oraz powiatowych i państwowych funduszy celowych (rachunki podstawowe i pomocnicze Starostwa Powiatowego) w latach 2020 -2025, w tym m.in.: 1) otwarcie rachunków bankowych i rachunków pomocniczych , 2) prowadzenie rachunków bankowych i rachunków pomocniczych, 3) realizacja poleceń przelewów (elektronicznych i papierowych) do innych banków w systemie ELIXIR- realizacja powinna następować tego samego dnia roboczego, jeżeli dyspozycja została złożona do godz.15.15, najpóźniej w dniu następnym jeżeli dyspozycja została złożona po godz.15.15, 4) realizacja przelewów wewnętrznych (między rachunkami w tym samym banku) – realizacja powinna następować nie później niż w ciągu 10 minut od złożenia dyspozycji, 5) przyjmowanie wpłat gotówkowych, 6) dokonywanie wypłat gotówkowych, ( wpłaty i wypłaty gotówkowe rozumiane są jako: - przyjmowanie codziennie utargu z kasy Starostwa na rachunek podstawowy Starostwa, - wypłata czekiem: realizacja czeków nie więcej niż 10 czeków miesięcznie na wypłaty gotówkowe dla pracowników), 7) zapewnienie użytkowania systemu bankowości elektronicznej, 8) lokowanie wolnych środków na lokatach – codziennie, 9) miesięczna kapitalizacja odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych, 10) wydawanie książeczek czekowych, 11) wydawanie zaświadczeń oraz opinii przez bank, 12) gotowość do udzielania kredytu na rachunku bieżącym, zgodnie z Uchwałą Budżetową na dany rok, 13) oprocentowanie środków na rachunkach bankowych, 14) utworzenie rachunku dla potrzeb przechowywania wadiów i zabezpieczeń należytego wykonania umów, o których mowa w art.46 ust.4 i art. 148 ust.5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z 2010r. Nr 113, poz.759 ze zm.), 15) posiadanie siedziby lub oddziału banku (placówki) lub filii oraz bankomatu na terenie miasta Środa Śląska. 2. WARUNKI REALIZACJI ZADANIA – WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY: 1) bank zapewni bezpłatne doradztwo finansowe w zakresie objętym umową na bankową obsługę budżetu, 2) bank zapewni od dnia podpisania umowy pracę w elektronicznym systemie Home banking umożliwiającym realizacje zleceń płatniczych w czasie rzeczywistym dla wszystkich rachunków bankowych otwartych dla Starostwa z systemem oferenta – bank sfinansuje elektroniczny system obsługi i zapewni użytkowanie bankowości elektronicznej bez żadnych dodatkowych opłat, 3) bank udostępni Zamawiającemu za pośrednictwem systemu elektronicznego bierny wgląd na wszystkie rachunki bankowe, 4) bank zapewni bezpłatny serwis, 5) bank zapewni bezpłatne dokonywanie przelewów ramach banku, 6) bank zapewni obsługę kasjera – pracownika Starostwa poza kolejnością, 7) bank ponosi pełną odpowiedzialność z tytułu wykonania operacji zleconych przez Zamawiającego, 8) Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych od: a) dokonywanych operacji bankowych uznaniowych i obciążeniowych na rzecz powiatu i innych należności budżetowych, b) zaangażowania kredytu tj. od salda niewykorzystanej części kredytu w rachunku bieżącym, c) przelewów do innych banków, d) wpłat gotówkowych dokonywanych na wszystkie rachunki bankowe Zamawiającego przez osoby fizyczne i prawne oraz jednostki nie posiadające osobowości prawnej, w oddziałach i filiach banku z tytułu wymienionych w art.4 ustawy z dnia 13 listopada 2013r. o dochodach jednostek samorządu terytorialnego (Dz.U .z 2014r. poz.1115 ze zm.) e) operacji bezgotówkowych wewnątrzbankowych na rachunkach Zamawiającego, f) przechowywania depozytów, g) wydawania na pisemne lub telefoniczne zlecenia Zamawiającego zaświadczeń i opinii bankowych, h) instalacji, doradztwa i eksploatacji systemu bankowości elektronicznej. 3. INFORMACJE DLA WYKONAWCÓW : 1) Zamawiający nie wyraża zgody na zabezpieczenie kredytu w rachunku bieżącym wekslem In blanco. Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczenia o poddaniu egzekucji w trybie art.777 par.1 pkt 5 K.p.c. 2) Ilość użytkowników systemu bankowości elektronicznej w Starostwie Powiatowym (obsługa bankowa dot. tylko Starostwa bez jednostek organizacyjnych) wynosi 8 (osiem), natomiast ilość użytkowników dysponujących podpisem wynosi 5 (pięć), 3) Zamawiający nie udzielał poręczeń innym podmiotom. Zmawiający terminowo wywiązuje się z zobowiązań wobec ZUS, US i in. Sprawozdania znajdują się na naszej stronie BIP. 4) wszelkie niezbędne dokumenty tj. uchwały, sprawozdania finansowe, opnie RIO znajdują się na stronie BIP Powiatu Średzkiego ( www.bip.powiat-sredzkl.pl).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na prowadzenie działalności bankowej,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony druk oferty (zał. nr 1 do SIWZ) 2. projekt umowy sporządzony przez Wykonawcę, zawierający istotne postanowienia umowy opisany w pkt. XXIX ust.2 niniejszej SIWZ, 3. wykaz placówek bankowych dedykowanych do obsługi Zamawiającego na terenie miasta Środa Śląska (zał. nr 5 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach