Przetargi.pl
Obsługa bankowa Powiatu Jeleniogórskiego oraz jego jednostek organizacyjnych

Powiat Jeleniogórski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, ul. Jana Kochanowskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 473 103 , fax. 757 526 419
  • Data zamieszczenia: 2020-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jeleniogórski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze
    ul. Jana Kochanowskiego 10
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 756 473 103, fax. 757 526 419
    REGON: 23082149200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starostwo.jgora.pl/zamowienia-publiczne.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa Powiatu Jeleniogórskiego oraz jego jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w okresie 60 miesięcy (od dnia 01.08.2020 r. do dnia 31.07.2025 r.) obsługi bankowej budżetu Powiatu Jeleniogórskiego oraz jego 17 jednostek organizacyjnych (których wykaz stanowi Załącznik Nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), polegającej na: 1) otwieraniu i prowadzeniu – na rzecz Powiatu Jeleniogórskiego oraz powiatowych jednostek organizacyjnych – rachunków bieżących, rachunków pomocniczych, rachunków związanych z obsługą programów i projektów współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej prowadzonych w PLN lub walutach wymienialnych; 2) realizacji zleceń płatniczych, tj. poleceń przelewów w systemie ELIXIR w formie elektronicznej lub w wyjątkowych wypadkach w formie papierowej – przy czym Zamawiający informuje, że nie dopuszcza możliwości pobierania przez Wykonawcę opłat i prowizji bankowych od operacji na wewnętrznych rachunkach bankowych; 3) przyjmowaniu w punkcie obsługi kasowej lub oddziale/filii Banku Wykonawcy (znajdującym się w miejscowości, w której Zamawiający ma swoją siedzibę, tj. w Jeleniej Górze) wpłat gotówkowych: własnych i obcych. Przyjmowanie wpłat gotówkowych obcych obejmuje wpłaty należności dokonywane przez osoby fizyczne i prawne oraz podmioty nieposiadające osobowości prawnej; 4) dokonywaniu w punkcie obsługi kasowej lub oddziale/filii Banku Wykonawcy (znajdującym się w miejscowości, w której Zamawiający ma swoją siedzibę, tj. w Jeleniej Górze) wypłat gotówkowych na podstawie dokumentów księgowych zatwierdzonych do wypłaty przez Zamawiającego lub na podstawie dokumentów obowiązujących u Wykonawcy; 5) przechowywaniu depozytów; 6) wydawaniu czeków gotówkowych, kart płatniczych; 7) lokowaniu wolnych środków pieniężnych na rachunkach lokat krótkoterminowych i długoterminowych dostępnych w ofercie Wykonawcy – na podstawie odrębnych dyspozycji Zamawiającego z możliwością ich automatycznej prolongaty – przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków finansowych na rachunkach w innych bankach zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 869 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą o finansach publicznych; 8) automatycznym lokowaniu wolnych środków pieniężnych pozostających na koniec dnia na rachunku podstawowym budżetu powiatu, na lokacie overnight tworzonej na koniec każdego dnia i trwającej do godziny 8:00 następnego dnia. Lokowanie oparte będzie na stawce stanowiącej różnicę stawki WIBID ON i stałej marży banku (Wykonawcy). Zamawiający nie dopuszcza ujemnego oprocentowania rachunków bankowych, co oznacza minimalne oprocentowanie równe „0” lub wyższe; 9) zastrzeżenia Zamawiającego dotyczące lokat: a) w przypadku wystąpienia wolnych dni od pracy, lokatą objęty zostanie cały okres świąteczny i weekendowy, b) wartość wolnych środków pieniężnych pozostających na koniec dnia nie może być mniejsza niż 300.000,00 zł; 10) codziennym sporządzaniu wyciągów bankowych; 11) miesięcznej kapitalizacji odsetek od środków zgromadzonych na wszystkich rachunkach bankowych powiatu i jego podległych jednostek; 12) udostępnieniu Zamawiającemu usługi Identyfikacji Płatności Masowych (IPM); 13) udzielaniu kredytów w rachunku bieżącym na cele określone w art. 89 ust 1 pkt 1 ustawy o finansach publicznych, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 w/w ustawy na następujących warunkach: a) kredyt będzie miał charakter odnawialny w każdym roku budżetowym. Uruchomienie kredytu nastąpi po przekazaniu Wykonawcy stosownej uchwały Rady Powiatu Jeleniogórskiego na dany rok budżetowy, b) wysokość kredytu będzie wynikać z określonego przez Radę Powiatu Jeleniogórskiego w uchwale budżetowej upoważnienia do zaciągania kredytu na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Powiatu Jeleniogórskiego. Każdy wpływ na rachunek bieżący powiatu będzie powodował automatyczne zmniejszenie salda kredytu, c) kredyt zostanie udzielony bez opłat i prowizji, a jego jedynym kosztem dla Zamawiającego będą odsetki od rzeczywiście wykorzystanej kwoty kredytu, d) oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym oparte jest na stawce WIBOR (1M) dla 1-miesiecznych złotówkowych depozytów międzybankowych powiększonej o marżę banku (Wykonawcy). Zamawiający dopuszcza minimalne oprocentowanie w wysokości WIBOR 1M. Zamawiający nie dopuszcza ujemnej marży Wykonawcy, e) stopa procentowa kredytu jest zmienna i będzie zmieniała się każdorazowo z pierwszym dniem miesiąca kalendarzowego proporcjonalnie do stawki odniesienia obliczonej z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku, na podstawie średniej arytmetycznej WIBOR-u dla depozytów 1 miesięcznych w miesiącu poprzedzającym dzień uruchomienia kredytu lub naliczenia odsetek, f) odsetki naliczane będą od kwoty aktualnego zadłużenia, g) dla umożliwienia porównania i oceny ofert należy przyjąć stawkę WIBOR 1M obowiązującą na dzień wszczęcia niniejszego postępowania, tj. na dzień 08.06.2020 r. h) kredyt będzie spłacony nie później niż ostatniego dnia roboczego danego roku, i) Zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat i prowizji bankowych od udzielonego kredytu w rachunku bieżącym, j) zabezpieczenie kredytu w rachunku bieżącym budżetu Powiatu Jeleniogórskiego stanowić będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania oświadczenia o poddaniu się egzekucji w oparciu o art. 27 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 2357 z późn. zm.). 2. Dodatkowe informacje dla Wykonawców o aktualnie posiadanych rachunkach bankowych oraz średniomiesięcznej liczbie przelewów, wpłat i wypłat gotówkowych oraz wielkości budżetu na 2020 rok. 1) Liczba aktualnie posiadanych rachunków bankowych – 86, w tym: a) rachunki bieżące – 22 szt., b) rachunki pozostałe – 64 szt., 2) Średniomiesięczna liczba przelewów bankowych na rachunki w innych bankach – 3.200 szt.; 3) Średniomiesięczna liczba przelewów bankowych na rachunki w tym samym banku – 620 szt.; 4) Średniomiesięczna wartość wpłat gotówkowych – 252.000,00 zł; 5) Średniomiesięczna wartość wypłat gotówkowych – 191.000,00 zł; 6) Średniomiesięczna ilość wpłat gotówkowych – 176 szt.; 7) Średniomiesięczna ilość wypłat gotówkowych – 70 szt.; 8) Liczba jednostek objętych systemem bankowości elektronicznej – 17; 9) Limit kredytu w rachunku bieżącym na 2020 rok wynosi 3.000.000,00 zł; 10) Budżet Powiatu Jeleniogórskiego na 2020 r. wg stanu na dzień 30.04.2020 r.: a) dochody – 72.358.683,07 zł, b) wydatki – 74.158.683,07 zł; 11) W zakresie usługi Identyfikacji Płatności Masowych (IPM) – na potrzeby Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze – szacunkowa ilość tzw. rachunków wirtualnych wynosi 1.500 – z zastrzeżeniem możliwości zwiększenia lub zmniejszenia liczby tych rachunków w trakcie trwania umowy. Zamawiający nie przewiduje pobierania przez Wykonawcę innych, niż miesięczna opłata według liczby obsługiwanych rachunków wirtualnych oraz opłaty za wpłaty na rachunki wirtualne, opłat i prowizji z tytułu świadczenia usługi IPM. Prognozowania roczna ilość wpłat na tzw. rachunki wirtualne: 1.800. 12) Dane dotyczące budżetu i majątku Powiatu Jeleniogórskiego dostępne są do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie: http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?id=297, 13) Uchwała w sprawie budżetu powiatu jeleniogórskiego na 2020 rok jest dostępna do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie: http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?id=605, 14) Uchwały w sprawie zmian w budżecie powiatu jeleniogórskiego na 2020 rok są dostępne do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie: http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?id=606, 15) Sprawozdania roczne Rb za 2019 r. i sprawozdania Rb za I kwartał 2020 r., uchwała Zarządu Powiatu Jeleniogórskiego w sprawie przyjęcia sprawozdania z wykonania budżetu za 2019 r., a także uchwała Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie opinii o przedłożonym sprawozdaniu z wykonania budżetu powiatu za 2019 r. – dostępne są do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie: http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?id=1813, 16) Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej oraz uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej, dotyczące projektu budżetu powiatu na 2020 r. – dostępne do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie: http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?id=4467. 3. Informacje dotyczące elektronicznego systemu obsługi bankowej: 1) Wykonawca bezpłatnie udostępni wszystkim jednostkom organizacyjnym Powiatu Jeleniogórskiemu elektroniczny system obsługi bankowej typu bankowość elektroniczna e-banking, takie jak „Home Banking” lub równoważny, do którego dostęp będzie realizowany za pośrednictwem przeglądarki internetowej – bez konieczności wykonywania bezpośrednich połączeń modemowych (dial-up) z bankiem. W ramach przedmiotowego systemu bankowości elektronicznej Wykonawca zapewni bez dodatkowych opłat – w razie konieczności: a) dostawę oprogramowania (wraz z licencjami) wymaganego do komunikacji z Wykonawcą (Bankiem), b) instrukcję instalacji oprogramowania lub jego instalację przez uprawnioną osobę, c) bieżącą aktualizację programowania, d) obsługę serwisową oprogramowania, e) przeszkolenie wskazanych pracowników Zamawiającego w obsłudze programu. 2) System bankowości elektronicznej powinien umożliwić w szczególności: a) realizację przelewów w formie elektronicznej, b) możliwość generowania wyciągów bankowych na potrzeby Zamawiającego, c) uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach oraz liczbie rachunków bankowych jednostek organizacyjnych powiatu, d) przeszukiwanie zbioru wszystkich operacji na rachunkach jednostek organizacyjnych powiatu według rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, rachunku kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych kryteriów możliwych do wyodrębnienia w zbiorze operacji, e) wywołanie dowolnej operacji wg w/w kryteriów, f) składanie poleceń przelewów ze wszystkich rachunków, g) składanie poleceń przelewu na lokaty terminowe dostępne w ofercie publicznej Wykonawcy (Banku), h) obsługę systemu na platformie internetowej, i) archiwizowanie wszystkich wprowadzonych danych, wykonanych operacji i sald na rachunkach przez cały okres korzystania z systemu, j) zapewnienie bezpieczeństwa komunikacji między Wykonawcą (Bankiem) a użytkownikiem. 4. Inne istotne postanowienia: 1) Wykonawca (Bank) musi posiadać na terenie miasta Jelenia Góra co najmniej jeden punkt obsługi kasowej lub oddział/filię Banku albo zapewnić utworzenie co najmniej jednego punktu obsługi kasowej na terenie miasta Jelenia Góra po zawarciu umowy z Zamawiającym, zapewniający pełną obsługę bankową w zakresie operacji gotówkowych i bezgotówkowych. Zamawiający wymaga, aby punkt obsługi kasowej lub oddział/filia Banku funkcjonował przez pełny okres realizacji umowy, tj. od dnia 01.08.2020 r. do dnia 31.07.2025 r. Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym (Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) lokalizację istniejącego punktu obsługi kasowej lub oddziału/filii Banku na terenie miasta Jelenia Góra albo składa deklarację o utworzeniu punktu obsługi kasowej lub oddziału/filii Banku na terenie miasta Jelenia Góra – po zawarciu umowy z Zamawiającym – gwarantując pełną obsługę bankową w zakresie operacji gotówkowych i bezgotówkowych od dnia 01.08.2020 r. do dnia 31.07.2025 r. 2) Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia indywidualnych umów na prowadzenie obsługi bankowej na warunkach określonych w ofercie. 3) Wykonawca będzie stosować warunki podane w ofercie dotyczące opłat i oprocentowania środków w stosunku do Powiatu Jeleniogórskiego oraz jego jednostek organizacyjnych, wskazanych w Załączniku Nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, jak również w stosunku do jednostek organizacyjnych powiatu, które zostaną utworzone w trakcie obowiązywania umowy na obsługę bankową powiatu. 4) Zamawiający zobowiązuje się do pisemnego lub drogą elektroniczną powiadamiania Wykonawcy o zmianie wszelkich danych stanowiących podstawę otwarcia rachunku, a w szczególności o zmianie osób upoważnionych do dysponowania rachunkiem, zmianie siedziby i adresu, zmianie numeru statystycznego. 5) Zamawiający upoważnia Wykonawcę do pobierania z rachunku bankowego należnych opłat i prowizji za wykonanie czynności bankowych w wysokości jak w ofercie. Nie dopuszcza się stosowania innych opłat i prowizji bankowych za wykonywanie obsługi bankowej. Opłaty będą pobierane w ostatnim dniu miesiąca kalendarzowego. Podane w ofercie ceny jednostkowe za czynności obsługi bankowej nie będą wzrastać w okresie obowiązywania umowy – za wyjątkiem okoliczności wskazanych w Dziale XXI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6) Wykonawca będzie realizował wyłącznie dyspozycje podpisane przez osoby upoważnione do dysponowania środkami na rachunku, wymienione w karcie wzorów podpisów, która będzie stanowić załącznik do umowy. 7) Wysokość oprocentowania środków na rachunkach – zgodnie z ofertą Wykonawcy. Oprocentowanie środków pieniężnych zgromadzonych na wszystkich rachunkach bankowych Zamawiającego według jednej stopy procentowej, liczonej % WIBID dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych, ustalone jako średnia arytmetyczna z wszystkich oficjalnych notowań w miesiącu poprzedzającym miesiąc naliczenia odsetek, przemnożona przez stały „mnożnik” zaoferowany przez Wykonawcę – przy czym „mnożnik” musi być większy niż „0”. Tym samym minimalne oprocentowanie musi być większe niż „0”. 8) Kapitalizacja odsetek w okresie miesięcznym. 9) Oprocentowanie kredytów w rachunku bieżącym – zgodnie z ofertą Wykonawcy. Minimalne oprocentowanie kredytu nie może być mniejsze niż WIBOR 1M. Marża nie może być ujemna. Nie dopuszcza się możliwości pobierania opłat i jednorazowych prowizji bankowych od udzielonego kredytu oraz od salda niewykorzystanej części kredytu. 10) Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji od: a) wpłat i wypłat gotówkowych, dokonywanych na wszystkie rachunki bankowe Powiatu Jeleniogórskiego oraz jego jednostek organizacyjnych, stanowiących środki publiczne w rozumieniu art. 5 ust. 2 ustawy o finansach publicznych, b) operacji bezgotówkowych wewnątrzbankowych, c) wydawanych blankietów czekowych i kart płatniczych. 11) W ramach umowy, na wniosek Zamawiającego, Wykonawca będzie bezzwłocznie potwierdzać pełnomocnictwa i upoważnienia, wydawać zaświadczenia, opinie, sporządzać informacje o stanie środków na rachunkach bankowych itp. 12) Wykonawca będzie codziennie sporządzał wyciągi bankowe. Wyciągi będą przesyłane do Zamawiającego elektroniczne z możliwością ich wydruku na miejscu przez Zamawiającego. 13) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie operacji niezgodnych z dyspozycją Zamawiającego lub jednostek organizacyjnych powiatu. 14) Wykonawca będzie zobowiązany do zawarcia indywidualnych umów na prowadzenie obsługi bankowej na warunkach przedstawionych w ofercie. 15) W celu zapewnienia kompleksowej obsługi bankowej Wykonawca wytypuje i upoważni do kontaktów z Zamawiającym oraz jednostkami organizacyjnymi powiatu co najmniej jednego pracownika oraz zapewni jego zastępcę. Dane kontaktowe do osoby wytypowanej do obsługi bankowej Zamawiającego i jednostek organizacyjnych powiatu, a także jej zastępcy, Wykonawca poda Zamawiającemu najpóźniej w dniu zawarcia umowy. 16) W przypadku tworzenia, łączenia, przekształcania jednostek organizacyjnych powiatu lub przejęcia jednostek organizacyjnych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zadeklarowanych w ofercie. 5. Informacja dotycząca wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracy osób wykonujących czynności przy realizacji przedmiotu zamówienia, została ujęta w Dziale XXX Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Powyższy warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności polegającej na wykonywaniu czynności bankowych – zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 2357 z późn. zm.). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z tych Wykonawców musi posiadać wymagane uprawnienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony Formularz ofertowy – Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – o ile ofertę składa pełnomocnik (pełnomocnictwo musi być oryginalne lub poświadczone notarialnie); 3) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. Z przedmiotowego zobowiązania, lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie Wykonawcy przez inne podmioty zasobów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, musi jednoznacznie wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 4) pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi Wykonawców do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z tych Wykonawców odrębnie składa oświadczenia na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (Załączniki Nr 2 i 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), a także oświadczenie, o którym mowa w pkt 6 niniejszej Sekcji, tj. Załącznik Nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 6) oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369 z późn. zm.) – Załącznik Nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz z oświadczeniem może złożyć dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 7) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w Sekcji III.3 niniejszego ogłoszenia (Załączniki Nr 2 i 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). 8) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w Sekcji III.3 niniejszego ogłoszenia (Załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach