Przetargi.pl
Obsługa bankowa jednostek organizacyjnych Gminy Wojkowice i samorządowych instytucji kultury nadzorowanych przez Gminę Wojkowice.

Urząd Miasta Wojkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 42-580 Wojkowice, ul. Jana III Sobieskiego 290A
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7695066 , fax. 032 7695073
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Wojkowice
    ul. Jana III Sobieskiego 290A 290A
    42-580 Wojkowice, woj. śląskie
    tel. 032 7695066, fax. 032 7695073
    REGON: 27064267000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojkowice@pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa jednostek organizacyjnych Gminy Wojkowice i samorządowych instytucji kultury nadzorowanych przez Gminę Wojkowice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze bankowej jednostek organizacyjnych Gminy Wojkowice i samorządowych instytucji kultury nadzorowanych przez Gminę Wojkowice oraz funduszów świadczeń socjalnych funkcjonujących przy niektórych jednostkach, tzn. otwarciu i prowadzeniu rachunków bankowych (w PLN) następujących jednostek organizacyjnych i samorządowych instytucji kultury: a)Urzędu Miasta w Wojkowicach (6 rachunków bankowych, w tym: rachunek Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych i rachunek Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej, b)Miejskiego Zespołu Oświaty i Wychowania w Wojkowicach (3 rachunki bankowe, w tym: rachunek Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych i rachunek Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej), c)Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wojkowicach (2 rachunki bankowe, w tym: rachunek Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych), d)Szkoły Podstawowej nr 1 w Wojkowicach (1 rachunek bankowy), e)Szkoły Podstawowej nr 3 w Wojkowicach (1 rachunek bankowy), f)Gimnazjum w Wojkowicach (1 rachunek bankowy), g)Przedszkola im. /Przyjaciół Bajek/ w Wojkowicach (1 rachunek bankowy), h)Miejskiej Biblioteki Publicznej w Wojkowicach (1 rachunek bankowy), i)Miejskiego Ośrodka Kultury w Wojkowicach (1 rachunek bankowy). Rachunki bankowe prowadzone są w PLN. Środki pieniężne zgromadzone na rachunkach bankowych płatne są na każde żądanie. Prowadzenie rachunków bankowych obejmuje następujące czynności: - przechowywanie środków pieniężnych, - przyjmowanie wpłat gotówkowych, - realizacja wypłat gotówkowych, - realizacja przelewów elektronicznych, - automatyczne inwestowanie środków z rachunków bankowych powyżej salda - 100.000 PLN (lokata O/N), - realizacja operacji bankowych za pośrednictwem elektronicznego systemu bankowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej specyfikacji może ubiegać się wykonawca, który: a) posiada status prawny banku w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (tekst jednolity: Dz. U. z 2002r., Nr 72, poz. 665 ze zmianami), b) posiada oddział banku lub placówki bankowej w obszarze administracyjnym przynajmniej jednej z następujących Gmin: Wojkowice, Będzin, Czeladź lub Piekary Śląskie, c) realizuje operacje bankowe bezpośrednio przez bank, jako samodzielnie funkcjonującą jednostkę, d) ma możliwość obsługi zamawiającego w pomieszczeniu wydzielonym, e) realizuje operacje bankowe z wykorzystaniem elektronicznego systemu bankowego, f) spełnia wymagania określone w art. 22 ustęp 1 PZP i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustęp 1 i 2 PZP, g) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywali nieprzerwanie przynajmniej przez rok usługę w postaci obsługi rachunków bankowych bieżących jednostek organizacyjnych jednostek samorządu terytorialnego lub samorządowych instytucji kultury, nadzorowanych przez jednostki samorządu terytorialnego oraz załączy dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usługi - przynajmniej jeden dokument wystawiony przez jednostkę organizacyjną jednostki samorządu terytorialnego lub samorządowej instytucji kultury nadzorowanej przez jednostkę samorządu terytorialnego. Ustalenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia, zostanie dokonane w oparciu o złożone oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, wg formuły: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: a) zezwolenie Prezesa NBP na wykonywanie czynności bankowych lub oświadczenie wykonawcy o powstaniu banku w drodze aktu prawnego - ze wskazaniem tego aktu. b) odpis z Krajowego Rejestru Sądowego, wystawiony nie wcześniej, niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert wraz z odpisem statutu banku, wskazującym osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy oraz sposób reprezentacji, c) pełnomocnictwo lub pełnomocnictwa - w przypadku podpisania oferty przez osobę lub osoby nie wskazane w statucie banku - oryginały lub kopie uwierzytelnione notarialnie, d) oświadczenie o aktualnym i przyszłym (w okresie obowiązywania umów) posiadaniu oddziału banku lub placówki bankowej w obszarze administracyjnym przynajmniej jednej z Gmin: Wojkowice, Będzin, czeladź lub Piekary Śląskie, e) oświadczenie o realizacji operacji bankowych bezpośrednio przez bank, jako samodzielnie funkcjonującą jednostkę, f) oświadczenie o możliwości obsługi zamawiającego w pomieszczeniu wydzielonym, g) oświadczenie o realizacji operacji bankowych z wykorzystaniem elektronicznego systemu bankowego, h) oświadczenie o spełnianiu wymogów określonych w art. 22 ustęp 1 PZP i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustęp 1 i 2 PZP, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, i) wykaz usług bankowych wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, wykaz usług wykonywanych w tym okresie, ze wskazaniem okresów świadczenia tych usług i nazw zamawiających j) dokumenty potwierdzające, że usługa została należycie wykonana lub jest należycie wykonywana (w przypadku jej trwania) - np. referencje wystawione przez zmawiających. Ponadto, do oferty należy dołączyć formularz ofertowy, sporządzony wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, wypełniony czytelnie, opieczętowany i podpisany przez uprawnionego lub uprawnionych przedstawicieli wykonawcy, wskazanych w statucie lub przez pełnomocnika lub pełnomocników ustanowionych przez wykonawcę. Złożone dokumenty winny być zgodne z postanowieniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r., Nr 87, poz. 605 ze zmianami). Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną, wynikającą z art. 297 Kodeksu karnego. W razie stwierdzenia, że złożone przez wykonawcę informacje są nieprawdziwe, zamawiający zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania, zgodnie z dyspozycja art. 304 Kodeksu postępowania karnego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wojkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach