Przetargi.pl
Obsługa bankowa Gminy Czarny Dunajec i jednostek organizacyjnych Gminy w latach 2010-2012

Urząd Gminy w Czarnym Dunajcu ogłasza przetarg

  • Adres: 34-470 Czarny Dunajec, ul. Piłsudskiego 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2613540 , fax. 018 2613530
  • Data zamieszczenia: 2009-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Czarnym Dunajcu
    ul. Piłsudskiego 2 2
    34-470 Czarny Dunajec, woj. małopolskie
    tel. 018 2613540, fax. 018 2613530
    REGON: 49525000537757
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarny-dunajec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa Gminy Czarny Dunajec i jednostek organizacyjnych Gminy w latach 2010-2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Czarny Dunajec i jednostek organizacyjnych Gminy w latach 2010-2012. Zakres zamówienia obejmuje prowadzenie rachunku/rachunków: - Urzędu Gminy Czarny Dunajec - Gminnego Zespołu Oświatowego w Czarnym Dunajcu - Centrum Kultury i Promocji w Czarnym Dunajcu - Samodzielnego Gminnego Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Czarnym Dunajcu - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czarnym Dunajcu - Gminnej Biblioteki Publicznej w Czarnym Dunajcu Zamówienie obejmuje realizację przez Wykonawcę następujących usług /operacji: - Otwarcie i prowadzenie rachunków - Realizacje przelewów w obrocie krajowym wychodzących do innego banku - Realizacja przelewów w obrocie krajowym na rachunki tego samego klienta lub innych klientów prowadzone w banku - Przyjmowanie wpłat gotówkowych - Dokonywanie wypłat gotówkowych - Potwierdzanie stanu salda rachunków na koniec roku - Uruchomienie w siedzibie zamawiającego oraz w pozostałych jednostkach organizacyjnych systemu przelewów elektronicznych W ramach niniejszego postępowania będą zawierane odrębne umowy pomiędzy Wykonawcą a poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi Gminy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: określone w SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: określone w SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Odległość najblizszego punktu obsługi od siedziby zamawiającego (km)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarny-dunajec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach