Przetargi.pl
Pełnienie funkcji koordynatora projektu Raz -Dwa - Trzy - do przedszkola przyjdź i Ty.

Urząd Gminy Czorsztyn z/s w Maniowach ogłasza przetarg

  • Adres: 34-436 Maniowy, ul. Gorczańska 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2750070
  • Data zamieszczenia: 2009-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Czorsztyn z/s w Maniowach
    ul. Gorczańska 3 3
    34-436 Maniowy, woj. małopolskie
    tel. 018 2750070
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.czorsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji koordynatora projektu Raz -Dwa - Trzy - do przedszkola przyjdź i Ty.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Koordynatora Projektu -Raz Dwa Trzy -do Przedszkola przyjdź i Ty- dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach podziałania 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej; działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach , Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zgodnie z założeniami projektu Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty tylko przez osobę fizyczną lub osobę samozatrudnioną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 741000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Do przetargu zostaną zakwalifikowani wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4/ nie podlegający wykluczeniu z postępowania, Ponad to Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki: 1/ wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonaniem minimum 1 udokumentowane zadanie odpowiadające swoim rodzajem zadaniu stanowiącym przedmiot zamówienia. Za zadanie tego samego rodzaju Zamawiający uzna usługę polegającą na zarządzaniu projektami dofinansowanymi w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie analizy załączonych dokumentów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OFERTA zał. nr 2 do SIWZ 2. Pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przez pełnomocnika. Właściwie sporządzone i podpisane. ( załączyć jeżeli dotyczy) 3. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 w/w ustawy na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 . 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.( Dołączyć w przypadku osoby samzatrudnionej ) 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 w sprawie dokumentów, jakich zamawiający może żądać od dostawcy lub wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków, uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne /Dz.U. z 2006r. 87 poz.605/ ( załączyć jeżeli dotyczy ) Ponad to do oferty należy dołączyć : 6. Podpisany projekt umowy - Zał. nr 4 7. Oświadczenie Wykonawcy do celów ubezpieczeniowych -Zał. nr 5 8.Wykaz zadań zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za zadanie tego samego rodzaju Zamawiający uzna usługę polegającą na zarządzaniu projektami dofinansowanymi w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Zał. nr 6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czorsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną