Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Powiatu Jaworskiego i jego jednostek organizacyjnych

Starostwo Powiatowe w Jaworze ogłasza przetarg

  • Adres: 59-400 Jawor, ul. Wrocławska 26
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7290102 , fax. 076 7290160
  • Data zamieszczenia: 2010-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Jaworze
    ul. Wrocławska 26 26
    59-400 Jawor, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7290102, fax. 076 7290160
    REGON: 39068112400015
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-jawor.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Powiatu Jaworskiego i jego jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej bankowej obsługi budżetu powiatu jaworskiego przez okres 5 lat od daty zawarcia umowy niżej wymienionych jednostek i służb powiatowych wchodzących w skład struktury organizacyjnej powiatu jaworskiego z możliwością rozszerzenia listy: 1) Starostwo Powiatowe w Jaworze 2) Zarząd Dróg Powiatowych w Jaworze, 3) Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Jaworze, 4) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Jaworze, 5) I Zespół Szkół Ogólnokształcących w Jaworze, 6) Zespół Szkół Agrobiznesu w Bolkowie, 7) Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego w Jaworze, 8) Powiatowe Centrum Poradnictwa Psychologiczno-Pedagogicznego i Doradztwa Metodycznego w Jaworze, 9) Dom Dziecka w Kaczorowie, 10) Dom Małych Dzieci w Jaworze, 11) Dom Pomocy Społecznej w Jaworze, 12) Powiatowy Urząd Pracy w Jaworze, 13) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Jaworze, 14) Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Jaworze, 15) Przedmiotem jest również obsługa jednostek innych niż wymienione wyżej, których konieczność obsługi wystąpi w okresie trwania umowy, w związku z realizacją zadań przez powiat jaworski. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1 Otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych dla budżetu powiatu i wyżej wymienionych jednostek, 2.2 Możliwość otwarcia dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie obowiązywania umowy w zależności od potrzeb, 2.3 Potwierdzenie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych, 2.4 Przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych przez posiadacza rachunku 2.5 Realizacja zleceń płatniczych - przelewów przekazywanych w formie elektronicznej oraz papierowej. 2.6 Sporządzanie wyciągów bankowych do wszystkich rachunków za każdy dzień, w którym dokonano operacji finansowej na danych rachunkach i udostępnianie tych wyciągów w formie papierowej w dniu następnym, z możliwością uzyskania wydruku tych wyciągów. 2.7 Sporządzanie w formie papierowej miesięcznych wyciągów bankowych do wszystkich rachunków bankowych. 2.8 Wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych na dowolnej ilości stanowisk, jednolitego dla rachunków bankowych wszystkich jednostek, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizujących w okresie trwania umowy oraz świadczenie serwisu oprogramowania. W ramach elektronicznej obsługi bankowej posiadacz rachunku będzie miał zapewnione w szczególności: 1) dostępność systemu bankowości elektronicznej poprzez sieć szerokopasmową, 2) uzyskiwanie w czasie rzeczywistym wiadomości o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach bieżących i rachunkach pomocniczych, 3) tworzenie zbiorów danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych, 4) przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich rachunkach, 5) składanie poleceń przelewów, w tym poleceń przelewów do ZUS i US, ze wszystkich rachunków w ramach dostępnych środków, 6) uzyskiwanie raportów o zrealizowanych operacjach, 7) generowanie (wydruk) wyciągów niewymagających stempla bankowego, 8) generowanie potwierdzenia zrealizowanego przelewu, 9) przeszkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi systemu, 10) umożliwienie użytkownikowi dysponowania podpisem elektronicznym, 11) zapewnienie wsparcia informatycznego, w razie awarii programu, 12) wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych o prowadzonych rachunkach bankowych, 13) sporządzanie historii rachunków na żądanie jednostek, 14) umożliwienie Skarbnikowi lub Naczelnikowi Wydziału Finansów dostępu (podglądu) do sald rachunków bankowych jednostek. 2.9 Oprocentowanie środków na rachunkach jednostek ustalane jest w oparciu o WIBID 1M. 2.10 Naliczanie i kapitalizacja odsetek od środków na rachunkach powinno następować co miesiąc, ostatniego dnia miesiąca. O wysokości oprocentowania w każdym miesiącu Bank zawiadomi Zamawiającego, poprzez ujęcie stosownej informacji na wyciągach bankowych. 2.11 Zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych jednostek, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na wyżej wymienionych rachunkach (np. odsetki bankowe) na rachunek bieżący budżetu Powiatu 2.12 Wyznaczenie jednego doradcy klienta - dla Starostwa Powiatowego i innych jednostek. Doradztwo prowadzone będzie w godzinach pracy Banku. 2.13 Bank nie będzie pobierał prowizji ani opłat z tytułu: 1) otwarcia i prowadzenia rachunków bankowych, 2) wydawania zaświadczeń bankowych o prowadzonych rachunkach, 3) potwierdzenie salda na rachunkach bankowych, 4) sporządzania wyciągów bankowych, 5) realizacji wszystkich poleceń przelewów na rachunki bankowe w banku oferenta, 6) wpłat gotówkowych dokonanych na rachunki Starostwa i jednostek powiatu jaworskiego przez osoby fizyczne 7) wydawania opinii i historii rachunków bankowych, 8) zainstalowania oraz korzystania z elektronicznej obsługi bankowej, 9) potwierdzenia otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych, 10) czynności wykonywanych przez doradcę klienta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 - Prawo zamówień publicznych Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spjawor-bip.pbox.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach