Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Gminy i Miasta Węgliniec

Gmina Węgliniec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-940 Węgliniec, ul. Sikorskiego 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 77 11 435 , fax. 075 77 12 551
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Węgliniec
    ul. Sikorskiego 3 3
    59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 77 11 435, fax. 075 77 12 551
    REGON: 23082141100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegliniec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Gminy i Miasta Węgliniec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy i Miasta Węgliniec i jej jednostek organizacyjnych obejmującej: 1. Otwarcie i prowadzenie 11 rachunków bieżących i 25 rachunków pomocniczych wg poniższego wykazu: Lp. Wyszczególnienie ilość rachunków bieżących podstawowych ilość rachunków pomocniczych 1. Urząd Gminy i Miasta Węgliniec 1 4 2. Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Węglińcu 1 6 3 Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Węglińcu 1 0 4 Zakład Usług Komunalnych w Węglińcu 1 1 5 Gminne Przedszkole Publiczne w Węglińcu 1 1 6 Szkoła Podstawowa w Węglińcu 1 2 7 Szkoła Podstawowa w Ruszowie 1 2 8 Szkoła Podstawowa w Starym Węglińcu 1 2 9 Szkoła Podstawowa w Czerwonej Wodzie 1 2 10 Gimnazjum w Węglińcu 1 2 11 Gimnazjum w Ruszowie 1 3 2. realizację poleceń przelewu - przelewy ELIXIR ZUS, ELIXIR 3. przyjmowanie wpłat gotówkowych 4. dokonywanie wypłat gotówkowych, 5. uruchamianie w miarę potrzeb kredytu w rachunku bieżącym, 6. potwierdzanie stanu salda na każdy dzień roboczy, 7. przyjmowanie środków na lokaty jednodniowe, weekendowe i tygodniowe, 8. instalacja usługi typu home-banking na 3 wskazanych przez Zamawiającego , stanowiskach komputerowych, umożliwiająca dokonywanie przelewów oraz uzyskiwanie informacji o stanie rachunku, 9. udostępnienie usługi teleserwis (informacja o stanie rachunku udzielana telefonicznie) 10. obsługa kasowa Urzędu Gminy i Miasta Węgliniec obejmująca następujące czynności: 10.1.przyjmowanie wpłat gotówkowych dokonywanych przez osoby fizyczne, osoby prawne oraz inkasentów na poczet podatków i opłat, stanowiących dochody budżetu Gminy i Miasta Węgliniec ; 10.2.przyjmowanie wpłat z tytułu opłat za dowody osobiste oraz wszelkich innych wpłat gotówkowych na rachunki bankowe Urzędu Gminy i Miasta, prowadzone w banku obsługującym, 10.3.dokonywanie wypłat gotówkowych według dyspozycji zamawiającego na standardowych dokumentach bankowych - czeki 10.4. dokonywanie wypłat stypendiów i zasiłków szkolnych 11. obsługa kasowa Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Węglińcu obejmująca następujące czynności: 11.1. przyjmowanie wpłat gotówkowych z tytułu dochodów należnych MGOPS oraz wszelkich innych na rachunki bankowe MGOPS, prowadzone w banku obsługującym 11.2. dokonywanie wypłat zgodnie z ustawą o pomocy społecznej oraz ustawą o świadczeniach rodzinnych i pielęgnacyjnych, i ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów na podstawie list wypłat zatwierdzonych przez osoby upoważnione do dyspozycji pieniężnych w trybie i na zasadach określonych w załączniku nr 1 do ogólnych warunków umowy rachunku bankowego - przewidywana częstotliwość cztery razy w miesiącu - szacunkowa liczba wypłat ok. 300 szt. 11.3. dokonywanie wypłat świadczeń okresowych z tytułu dodatków mieszkaniowych na podstawie list wypłat zatwierdzonych przez osoby uprawnione do dyspozycji pieniężnych w trybie i na zasadach określonych w załączniku nr 1 do ogólnych warunków umowy rachunku bankowego - przewidywana częstotliwość raz w miesiącu w ciągu dwóch dni, szacunkowa liczba wypłat ok. 15 szt. 12.Za czynności wymienione w punkcie 10 i 11 bank nie pobiera opłat od osób dokonujących wpłat lub otrzymujących wypłaty. 13. Wykonawca nie pobiera opłat, prowizji bankowych od niezaangażowanego kredytu tj. salda niewykorzystanej części kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym 14.Odsetki od wykorzystanego kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym pobierane będą według zmiennej stawki procentowej ustalonej na bazie średniej stawki WIBOR jednomiesięczny w dniu podpisania umowy kredytowej powiększonej o marżę banku. 15. Świadczenie usług wymienionych w punkcie 10 i 11 będzie odbywać się w siedzibie Zamawiającego w dotychczasowym pomieszczeniu kasowym w godz. od 8.00 do 13.30. Pomieszczenie zostanie wydzierżawione dla Wykonawcy wg stawek określonych w Uchwale Rady Miejskiej w Węglińcu (na 2009 r. stawka czynszu wynosi - 5,40 zł + 22% VAT miesięcznie). Powierzchnia pomieszczenia wynosi 20 m2. Opłaty za korzystanie z mediów (tj. woda, c.o. energia elektryczna, wywóz nieczystości) w formie ryczałtu wynosić będzie 50% stawki czynszu. 16. Punkt kasowy znajdujący się w siedzibie Zamawiającego obsługuje przede wszystkim jednostki zamawiającego. W punkcie kasowym bank może świadczyć usługi bankowe dla innych podmiotów i osób, jednakże w odrębnym okienku kasowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy : a) nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. b) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj. posiadają uprawnienia do wykonywania zamówienia - warunek ten spełniają wykonawcy, którzy w przedmiocie prowadzonej działalności (odpis z KRS lub Ewid. Dział. Gosp.) mają zapis dotyczący możliwości wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Spełnienie warunków, o których mowa w punkcie 1, Zamawiający oceni na podstawie złożonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu sporządzone według wzoru określonego w SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot; 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji, charakter prowadzonej działalności, osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 1.3. Kopia Zezwolenia Komisji Nadzoru Bankowego na utworzenie banku (spółki) lub kopia wpisu do rejestru spółdzielni (banki spółdzielcze) lub Rozporządzenia Rady Ministrów (banki państwowe) 1.4. Oświadczenie o wykonywaniu obsługi bankowej Zamawiającego w siedzibie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do oferty. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo dla wykonawcy, który będzie reprezentował podmioty występujące wspólnie. Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia Zamawiający będzie żądał złożenia umowy regulującej współpracę tych podmiotów. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, potwierdzające, że: 3.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 3.2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3.1 i 3.2. nie mogą być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Marża banku w punktach procentowych składająca sie na oprocentowanie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wegliniec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach