Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Powiatu Jasielskiego w okresie od 01 stycznia 2019r. do 31 grudnia 2022r.

Powiat Jasielski ogłasza przetarg

  • Adres: 38200 Jasło, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4483410 w. 108 , fax. 134 463 189
  • Data zamieszczenia: 2018-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jasielski
    ul. Rynek 18
    38200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 013 4483410 w. 108, fax. 134 463 189
    REGON: 37044025800000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Powiatu Jasielskiego w okresie od 01 stycznia 2019r. do 31 grudnia 2022r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Powiatu Jasielskiego w okresie od 01 stycznia 2019r. do 31 grudnia 2022r. 2. Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe 3. Obsługa bankowa budżetu Powiatu Jasielskiego obejmuje: 1) Rachunek podstawowy, rachunki pomocnicze i rachunki walutowe budżetu Powiatu Jasielskiego. 2) Rachunek podstawowy, rachunki pomocnicze i rachunki Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych niżej wymienionych samorządowych jednostek organizacyjnych: - Liceum Ogólnokształcące w Kołaczycach, - I Liceum Ogólnokształcące w Jaśle, - II Liceum Ogólnokształcące w Jaśle, - Zespół Szkół Nr 4 w Jaśle, - Zespół Szkół Budowlanych w Jaśle, - Zespół Szkół Nr 3 w Jaśle, - Zespół Szkół Technicznych w Jaśle, - Zespół Szkół Usługowych i Spożywczych w Jaśle, - Centrum Kształcenia Praktycznego w Jaśle, - Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Jaśle, - Dom Dziecka w Wolicy, - Młodzieżowy Dom Kultury w Jaśle, - Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Jaśle, - Środowiskowy Dom Samopomocy w Nowym Żmigrodzie, - Dom Pomocy Społecznej w Foluszu, - Powiatowy Zarząd Dróg w Jaśle, - Powiatowy Urząd Pracy w Jaśle, - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Jaśle, - Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Jaśle, - Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Jaśle, - Powiatowy Zespół Do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Jaśle, - Powiatowy Ośrodek Edukacji Nauczycieli w Jaśle, - Starostwo Powiatowe w Jaśle, 4. W ramach obsługi bankowej Wykonawca ma zapewnić: 1) Prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych w złotych i walutach wymienialnych. 2) Oprocentowanie środków na wszystkich prowadzonych rachunkach. 3) Elektroniczny system przekazywania zleceń płatniczych dostosowany do potrzeb jednostki – bez opłat. 4) Realizacja przelewów w systemie elektronicznym wraz z bezpłatnym udostępnieniem oprogramowania, przeszkoleniem i instalacją w siedzibie Zamawiającego. Oferowany system elektroniczny musi umożliwiać import przelewów z obowiązujących w jednostkach organizacyjnych powiatu systemów tj.: Syriusz, Qwark, Wulkan, Arisco, Comarch, Optima, Kadry i płace, Quorum Płace, Quorum F-K bez opłat. 5) Transfer środków finansowych w ciągu jednego dnia. 6) Dokonywanie przelewów w obrębie banku – bez opłat. 7) Możliwość wzięcia kredytu obrotowego w rachunku bieżącym. 8) Realizowanie czeków bezgotówkowych. 9) Odbiór i transport gotówki z kasy Starostwa Powiatowego w Jaśle do Oddziału/Fili/Placówki banku w dni robocze. 10) Dostawa gotówki do kasy Starostwa Powiatowego w Jaśle w dni robocze (wg zapotrzebowania). 11) Zakładanie lokat terminowych (lokat typu „overnight” tygodniowe, dwutygodniowe – kwoty i wysokość oprocentowania lokat oraz terminy będą negocjowane każdorazowo). 12) Gotowość doradztwa finansowego z zakresu: a) pozyskiwania środków bezzwrotnych pochodzących z funduszy Unii Europejskiej, b) pozyskiwania kredytów preferencyjnych, c) lokowania wolnych środków. 13) Umożliwienie pobrania wyciągów w placówce banku na terenie Jasła w następnym dniu roboczym. Wyciągi bankowe muszą być sporządzone w formie papierowej i opieczętowane stemplem bankowym. Zapisy na wyciągu muszą zawierać co najmniej: datę operacji, nazwę wpłacającego, tytuł i kwotę płatności. W przypadku realizacji przelewów elektronicznych wyciąg musi zawierać wszystkie dane zawarte na przelewie sporządzonym przez jednostkę. 14) Automatyczne przekazywanie na rachunek podstawowy budżetu powiatu odsetek bankowych naliczonych według stanu na koniec miesiąca na rachunkach bankowych jednostek organizacyjnych powiatu za wyjątkiem rachunków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, rachunków pomocniczych związanych ze środkami Unii Europejskiej lub innych źródeł podlegających odrębnej ewidencji. 5. Wykonawca musi dysponować siedzibą centrali/oddziałem/filią w Jaśle lub utworzyć oddział/filię nie później niż z dniem 01 stycznia 2019r. z możliwością obsługi kasowej, w tym, realizowania wypłat gotówkowych, na zlecenie Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych, pobierania wyciągów bankowych papierowych, wydawania zaświadczeń zawierających informacje o posiadanych rachunkach bankowych. 6. Budżet Zamawiającego (rok 2018 – w tym jednostki podległe) kształtuje się wg stanu na dzień 31 sierpnia 2018r. na poziomie: - wydatki: 141.782.495,20 zł. - dochody: 119.232.495,20 zł. 7. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 917). - wykonujących bezpośrednią obsługę bankową Zamawiającego w siedzibie / centrali / oddziału / filii / punktu kasowego prowadzonego w mieście Jaśle. 8. W trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności obsługi w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 917). Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny; - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów - przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1b pkt 1) zostanie uznany za spełniony gdy wykonawca posiada wymagane uprawnienia tj. posiada prawo prowadzenia na terenie Polski działalności bankowej w zakresie obsługi bankowej i udzielania kredytów zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1876 z późn. zm.),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zobowiązanie wykonawca składa wraz z ofertą). W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej wraz z informacją o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą powinno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. – Prawo o notariacie /tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 2291 t. j. ze zm./)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach