Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Gminy Tarnogród i jej jednostek organizacyjnych w latach 2020-2022 oraz zaciągnięcie przez Gminę Tarnogród kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu w latach 2020-2022.

Gmina Tarnogród ogłasza przetarg

  • Adres: 23-420 Tarnogród, T. Kościuszki
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 897 161, , fax. 846 897 731
  • Data zamieszczenia: 2019-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tarnogród
    T. Kościuszki 5
    23-420 Tarnogród, woj. lubelskie
    tel. 846 897 161, , fax. 846 897 731
    REGON: 00055148000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tarnogrod.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Gminy Tarnogród i jej jednostek organizacyjnych w latach 2020-2022 oraz zaciągnięcie przez Gminę Tarnogród kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu w latach 2020-2022.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Tarnogród i jej jednostek organizacyjnych w latach 2020 – 2022 oraz zaciągnięcie przez Gminę Tarnogród kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu w latach 2020-2022. 2. Zamówieniem objęte powinny być następujące jednostki organizacyjne Gminy Tarnogród: 1) Urząd Miejski w Tarnogrodzie, 2) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnogrodzie, 3) Środowiskowy Dom Samopomocy w Tarnogrodzie, 4) Centrum Usług Wspólnych, 5) Szkoła Podstawowa w Tarnogrodzie z punktem filialnym w Luchowie Górnym, 6) Szkoła Podstawowa w Luchowie Dolnym, 7) Szkoła Podstawowa w Woli Różanieckiej, 8) Szkoła Podstawowa w Różańcu Drugim z punktem filialnym w Różańcu Pierwszym, 9) Szkoła Podstawowa w Różańcu Drugim, 10) Szkoła Podstawowa w Tarnogrodzie, 11) Przedszkole Miejskie w Tarnogrodzie. 3. Kompleksowa obsługa bankowa obejmuje: 1) otwieranie, prowadzenie i zamykanie rachunków bankowych bieżących, rachunków funduszy specjalnych, rachunków pomocniczych, rachunków związanych z obsługą programów i projektów współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej prowadzonych w PLN lub walutach wymienialnych, 2) prowadzenie obsługi rachunków pomocniczych bez żadnych prowizji i opłat (ze względu na małą liczbę operacji na powyższych rachunkach i w większości przypadków krótki okres ich istnienia), 3) realizację wpłat i wypłat gotówkowych w szczególności wpłat realizowanych na rzecz Gminy i jej jednostek organizacyjnych przez osoby trzecie, 4) realizację przelewów w formie elektronicznej i papierowej, na zewnątrz i wewnątrz banku, 5) usługi bankowości elektronicznej: instalacja, udostępnienie, aktualizacja w siedzibie Zamawiającego i jednostek organizacyjnych – bez opłat. System powinien spełniać wysokie standardy bezpieczeństwa zapewniając ochronę przed dostępem osób nieupoważnionych. Usługa bankowości elektronicznej ma zapewnić co najmniej dokonywanie operacji przelewów, dostęp do informacji o stanie i historii m.in. sald rachunków, obrotów oraz operacji przeprowadzanych na rachunkach bankowych, 6) wydawanie blankietów czekowych, 7) zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych, zgodnie z dyspozycją kierowników jednostek, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na w/w rachunkach na wskazany rachunek bankowy Gminy Tarnogród, 8) sporządzanie wyciągów bankowych, potwierdzających stan salda i operacji finansowych dokonanych danego dnia w wersji papierowej i elektronicznej, 9) otwieranie rachunków lokat terminowych i oprocentowanie środków na lokatach terminowych (dostępna oferta w wersji papierowej jak i w wersji elektronicznej: lokaty 7-dniowe, 14-dniowe, 21-dniowe, 1-miesięczne, 3-miesięczne, 6-miesięczne, 12-miesięczne, 36-miesięczne), 10) automatyczne lokowanie wolnych środków pozostających na rachunkach na koniec dnia (lokaty typu overnight), 11) udostępnienia oferty rachunków do obsługi przelewów masowych (na wniosek), 12) wydawanie opinii bankowych i zaświadczeń. 4. Oprocentowanie środków na rachunkach: 1) oprocentowanie obejmuje środki zgromadzone na wszystkich prowadzonych rachunkach bankowych, 2) środki pieniężne zgromadzone na rachunkach bankowych będą oprocentowane według stałej stopy procentowej przez cały okres obowiązywania umowy, 3) odsetki od środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach będą naliczane i dopisywane do salda rachunku na koniec roku lub w dniu likwidacji rachunku, 4) oprocentowanie wolnych środków pozostających na rachunkach na koniec dnia (lokaty typu overnight). 5. Kredyt w rachunku bieżącym: 1) Uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym budżetu Gminy Tarnogród na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu (aktualnie do kwoty 1.500.000,00 zł) z terminem spłaty do końca danego roku budżetowego. Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym oparte jest na stawce WIBOR 1M powiększonej o stałą marżę Wykonawcy. Odsetki naliczane będą od kwoty wykorzystanego kredytu, spłata odsetek na koniec każdego miesiąca. 2) Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym jak w ofercie. Kredyt krótkoterminowy zostanie udzielony bez prowizji i opłat. Jedynym kosztem dla Zamawiającego będą odsetki od faktycznie wykorzystanego kredytu. Nie dopuszcza się możliwości pobierania opłat bankowych od zaangażowania kredytu, od salda niewykorzystanej części kredytu. 3) Zabezpieczeniem kredytu winien być weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 6. Wykonawca musi posiadać na terenie miasta Tarnogród swoją filię, oddział lub utworzy w mieście Tarnogród po podpisaniu umowy nie później niż do dnia 31.12.2019 r. oddział, filię lub inną placówkę przez okres obowiązywania umowy. 7. Wykonawca zapewni wykonywanie czynności organizacyjnych związanych z obsługą bankową budżetu Gminy Tarnogród i jej jednostek organizacyjnych codziennie od poniedziałku do piątku nie krócej niż w godzinach od 8.00 do 14.30. 8. Wykonawca nie będzie pobierał prowizji i opłat bankowych: 1) od wpłat gotówkowych i bezgotówkowych, 2) od wypłat gotówkowych i bezgotówkowych, 3) za otwarcie nowych rachunków, 4) za likwidację rachunku, 5) za wydawanie blankietów czeków, 6) za realizację przelewów w formie elektronicznej i papierowej, na zewnątrz i wewnątrz banku, 7) za sporządzenie wyciągów bankowych w wersji papierowej, 8) za elektroniczny system obsługi bankowej, 9) za otwarcie rachunku lokat terminowych,10) za udzielanie telefonicznej informacji o stanie rachunku bankowego, 11) za wydane zaświadczenia i opinie bankowe, 12) za zmiany kart wzorów podpisów. 9. Nie dopuszcza się stosowania innych opłat i prowizji bankowych za wykonywanie obsługi bankowej. Podane w ofercie ceny jednostkowe za czynności obsługi bankowej nie ulegają zmianie w okresie obowiązywania umowy. 10. Wykonawca będzie realizował wyłącznie dyspozycje podpisane przez osoby upoważnione do dysponowania środkami na rachunkach, wymienione w karcie wzorów podpisów, stanowiącej załącznik do umowy. 11. Wysokość oprocentowania środków na rachunkach zgodnie z ofertą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie do prowadzenia działalności zawodowej tj. aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2018 r., poz. 2187 z późn. zm.) lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi się wykazać spełnianiem przedmiotowego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 upzp Wykonawcy zobowiązani są przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do siwz) o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 upzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku gdy zostanie złożona tylko jedna oferta Zamawiający nie wymaga składania w/w oświadczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach