Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 20609 Lublin, ul. Filaretów
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 466 51 00, , fax. 81 466 51 01
- Data zamieszczenia: 2017-08-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Filaretów 44
20609 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 466 51 00, , fax. 81 466 51 01
REGON: 6097276500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednoosobowa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Gminy Lublin
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa w ramach leasingu operacyjnego samochodu użytkowego skrzyniowego oraz samochodu osobowego typu kombi na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji „Bystrzyca” w Lublinie Sp. z o.o., z prawem opcji wykupu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania jest dostawa w ramach leasingu operacyjnego samochodu użytkowego skrzyniowego oraz samochodu osobowego typu kombi na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji „Bystrzyca” w Lublinie Sp. z o.o., z prawem opcji wykupu.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę w ramach leasingu, zgodnie z ofertą cenową i opisem przedmiotu zamówienia oraz tabelą parametrów granicznych, stanowiącymi załączniki nr 1, 2A i 2B do SIWZ. Przedmiot zamówienia opisany jest w minimalnej konfiguracji określonej w załącznikach nr 2A, 2B do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. Dokument określony powyżej składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. Dokumenty składane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: 1) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w pkt 6.1 oraz 6.2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie, 2) Oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt. 6.3 SIWZ a także formularz oferty są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 3) Do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa, 4) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Z treści pełnomocnictwa winien dokładnie wynikać zakres umocowania. Pełnomocnictwo do pełnienia tej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, powinno być podpisane przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w tym również Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenie i dokumenty wskazane w pkt 6.1 ppkt. 1) oraz w pkt 6.3 ppkt. 1) SIWZ. Dokument określony w pkt 6.2 SIWZ składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. Pozostałe dokumenty wymienione pkt 6.1 SIWZ wymagane będą od Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Obsługa bankowa Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Lublinie.”
Dodano: 2020-10-30 - Obsługa bankowa Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Lublinie.
Dodano: 2020-10-07 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Kłoczew i jej jednostek organizacyjnych w latach 2020-2023
Dodano: 2020-07-27 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Kłoczew i jej jednostek organizacyjnych w latach 2020-2023
Dodano: 2020-07-21 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Tarnogród i jej jednostek organizacyjnych w latach 2020-2022 oraz zaciągnięcie przez Gminę Tarnogród kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu w latach 2020-2022.
Dodano: 2019-11-22 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Tarnogród i jej jednostek organizacyjnych w latach 2020 – 2024 oraz zaciągnięcie przez Gminę Tarnogród kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu w latach 2020-2024
Dodano: 2019-10-07