Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Gminy Kłoczew i jej jednostek organizacyjnych w latach 2020-2023

Gmina Kłoczew ogłasza przetarg

  • Adres: 08-550 Kłoczew, Długa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 257 543 199, , fax. 257 543 199
  • Data zamieszczenia: 2020-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłoczew
    Długa 67
    08-550 Kłoczew, woj. lubelskie
    tel. 257 543 199, , fax. 257 543 199
    REGON: 71158224000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.kloczew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Gminy Kłoczew i jej jednostek organizacyjnych w latach 2020-2023
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Kłoczew i jej jednostek organizacyjnych w latach 2020-2023 i obejmuje: 1.1. bieżącą obsługę bankową polegającą na: 1.1.1. otwarciu i prowadzeniu rachunków głównych Gminy Kłoczew oraz jej jednostek organizacyjnych z zachowaniem tajemnicy bankowej, 1.1.2. otwarciu i prowadzeniu rachunków pomocniczych Gminy i jej jednostek organizacyjnych, 1.1.3. uruchomienia i obsługi dwunastu stanowisk bankowości elektronicznej, 1.1.4. przyjmowaniu wpłat gotówkowych własnych wewnętrznych na wszystkie rachunki Zamawiającego poza kolejnością na wyznaczonym stanowisku, 1.1.5. przyjmowaniu wpłat gotówkowych obcych w kasie Wykonawcy, 1.1.6. dokonywaniu wypłat gotówkowych ze wskazanych rachunków Zamawiającego, w kwocie rocznie ok. 700 000 zł, 1.1.7. realizacji poleceń przelewów wewnętrznych i zewnętrznych na wszystkich rachunkach Zamawiającego, 1.1.8. sporządzaniu codziennych wyciągów bankowych w formie wydruku, 1.1.9. wydawaniu blankietów czeków gotówkowych, 1.1.10. zastrzeganiu czeków zgubionych lub skradzionych, 1.1.11. wydawaniu zaświadczeń i opinii bankowych, 1.1.12. możliwości otwierania w trakcie umowy rachunków pomocniczych na wniosek Gminy i jej jednostek organizacyjnych. 1.2. oprocentowanie środków na rachunkach: 1.2.1. oprocentowanie obejmuje środki zgromadzone na wszystkich prowadzonych rachunkach bankowych, 1.2.2. środki pieniężne zgromadzone na rachunkach bankowych będą oprocentowane według zmiennej stawki procentowej WIBID 1M. 1.2.3. odsetki od środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach będą naliczane i dopisywane do salda rachunku na koniec każdego miesiąca, 1.2.4. rachunki bankowe otworzone i prowadzone na potrzeby realizacji projektów z udziałem środków zewnętrznych będą prowadzone bez prowizji i naliczania kapitalizacji odsetek, 1.3. kredyt w rachunku bieżącym: 1.3.1. możliwość zaciągnięcia kredytu do wysokości określonej upoważnieniem w uchwale budżetowej, na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Gminy na podstawie odrębnego złożonego wniosku do banku (dodatkowa coroczna umowa). Kredyt w następnych latach objętych umową może ulec zmianie w przypadku, gdy uchwała na dany rok budżetowy określać będzie niższą lub wyższą wartość kredytu. Od uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym nie będzie pobierana prowizja przygotowawcza oraz inne opłaty. Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym zmienne. Oprocentowanie stanowić będzie suma stawki WIBOR 1M z ostatniego dnia roboczego miesiąca kalendarzowego poprzedzającego okres obrachunkowy i stałej w trakcie trwania umowy marży banku. Jedynym kosztem dla Zamawiającego będą odsetki od rzeczywiście wykorzystanego kredytu. 1.4. wykaz jednostek organizacyjnych wraz z ilością posiadanych kont (rozbicie na konta główne i pomocnicze stan na 30.06.2020 r.) oraz obrotów kasowych i prowizji: 1.4.1. Urząd Gminy Kłoczew, 1.4.1.1. ilość kont – 9 (jedno główne, osiem pomocniczych) 1.4.1.2. roczne wypłaty gotówkowe realizowane przez bank – 225 602,68 zł (za 2019) 1.4.1.3. prowizje bankowe od przelewów – 1 225,04 zł około 2 500 szt. rocznie (za 2019) 1.4.1.4. prowizja od wypłat gotówkowych w kasie banku – 41,57 zł (za 2019) 1.4.2. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kłoczewie, 1.4.2.1. ilość kont – 3 (jedno główne, dwa pomocnicze) 1.4.2.2. roczne obroty kasowe – 997 880,00 zł, (za 2019) 1.4.2.3. prowizja od przelewów i wypłat gotówkowych w kasie banku – 7 472,20 zł, około 7 000 szt. rocznie (za 2019) 1.4.3. Gminny Ośrodek Kultury w Kłoczewie, 1.4.3.1. ilość kont – 2 (jedno główne, jedno pomocnicze) 1.4.3.2. prowizja od przelewów bankowych – 200,90 zł, ok. 420 szt. rocznie (za 2019) 1.4.4. Centrum Usług Wspólnych w Kłoczewie, 1.4.4.1. ilość kont – 3 (jedno główne, dwa pomocnicze) 1.4.5. Szkoła Podstawowa im. Polskich Noblistów z oddziałami przedszkolnymi w Kłoczewie, 1.4.5.1. ilość kont – 2 (jedno główne, jedno pomocnicze) 1.4.6. Szkoła Podstawowa im. Orła Białego z oddziałami przedszkolnymi w Czernicu, 1.4.6.1. ilość kont – 2 (jedno główne, jedno pomocnicze) 1.4.7. Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza z oddziałami przedszkolnymi w Goździe, 1.4.7.1. ilość kont – 2 (jedno główne, jedno pomocnicze) 1.4.8. Szkoła Podstawowa im. 1 Pułku Lotnictwa Myśliwskiego „Warszawa” z oddziałami przedszkolnymi w Starym Zadybiu, 1.4.8.1. ilość kont – 2 (jedno główne, jedno pomocnicze) 1.4.9. Szkoła Podstawowa im. Jana Kupczyka z oddziałami przedszkolnymi w Woli Zadybskiej, 1.4.9.1. ilość kont – 2 (jedno główne, jedno pomocnicze) 1.4.10. Przedszkole Samorządowe w Kłoczewie, 1.4.10.1. ilość kont – 2 (jedno główne, jedno pomocnicze) 1.4.11. Koszt poniesione przez Centrum Usług Wspólnych wraz z jednostkami oświatowymi w ramach zrealizowanych przelewów międzybankowych wyniosły łącznie 2 358,16 zł około 5 000 szt. rocznie (za 2019). 2. Zamawiający wymaga aby Oddział lub Filia banku obsługującego rachunki znajdował się lub został utworzony na terenie Gminy Kłoczew. Do czasu utworzenia nowego Oddziału lub Filii banku wybrany Wykonawca zobowiązuje się we własnym zakresie odbioru i dostawy gotówki do Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza uruchomienie punktu kasowego na zasadach opisanych w pkt. 3. 3. Zamawiający wymaga aby Oddział lub Filia banku obsługującego rachunki był czynny od poniedziałku do piątku minimum 7 godzin dziennie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r., Prawo Bankowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 1988 z późn. zm.) lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do wykonania czynności bankowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach