Gmina Suchań ogłasza przetarg
- Adres: 73-132 Suchań, ul. Pomorska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 915 624 015, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2019-11-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchań
ul. Pomorska 72
73-132 Suchań, woj. zachodniopomorskie
tel. 915 624 015, , fax. -
REGON: 81168597000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.suchan.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa bankowa budżetu Gminy Suchań i jednostek organizacyjnych w okresie od 01 stycznia 2020 roku do 31 grudnia 2022 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na obsłudze bankowej budżetu Gminy Suchań i jednostek organizacyjnych Gminy Suchań od dnia 01 stycznia 2020 r. do dnia 31 grudnia 2022 r. (36 miesięcy). Wykaz jednostek organizacyjnych Gminy Suchań: 1) Gmina Suchań, 2) Szkoła Podstawowa w Suchaniu, 3) Gminna Biblioteka Publiczna w Suchaniu, 4) Ośrodek Pomocy Społecznej w Suchaniu, 5) Dzienny Dom „Senior-WIGOR” w Suchaniu. W ramach obsługi bankowej Wykonawca jest zobowiązany do: 1) otwarcia rachunków bieżących, rachunków pomocniczych oraz w walutach obcych w okresie obowiązywania umowy, 2) prowadzenia rachunków bieżących, rachunków pomocniczych oraz w walutach obcych w okresie obowiązywania umowy, 3) przyjmowania wpłat gotówkowych własnych i obcych (obejmuje wpłaty podatków i opłat lokalnych oraz innych należności dokonywanych przez osoby fizyczne i prawne oraz podmioty nie posiadające osobowości prawnej), w tym naliczanie odsetek i kosztów upomnień, 4) sporządzania i udostępniania potwierdzeń dokonywanych operacji na rachunkach bankowych (wyciągi bankowe) na koniec każdego dnia roboczego wraz z dokumentacją umożliwiającą prawidłową kwalifikację dowodów, wyciągi bankowe dostępne będą następnego dnia po dokonaniu operacji, 5) zapewnienia dostępu do systemu bankowości elektronicznej służącego do realizacji przelewów oraz jego serwisowanie, 6) dokonywania wszystkich przelewów elektronicznych wychodzących od wykonawcy i jednostek organizacyjnych objętych umową, 7) realizowania transakcji płatniczych z wykorzystaniem czeków tradycyjnych lub równoważnych wystawionych przez zamawiającego w formie elektronicznej, składanych za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej lub na podstawie dyspozycji wypłaty, 8) przechowywania depozytów, 9) wydawania opinii i zaświadczeń bankowych na wniosek zamawiającego i obsługiwanych jednostek w terminie nie dłuższym niż 5 dni od dnia złożenia wniosku, 10) wprowadzenia usługi automatycznej identyfikacji przychodzących płatności masowych (zgodnej ze standardem IBAN) oraz zapewnienia współpracy tej usługi z zintegrowanym systemem informatycznym zamawiającego, 11) „zerowania” rachunków bieżących jednostek budżetowych Gminy zgodnie z dyspozycjami samorządu terytorialnego oraz dyspozycjami kierowników jednostek budżetowych, polegającego na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku na ww. rachunkach (np. odsetki bankowe) na rachunki bieżące Gminy, 12) przeksięgowania w dniu 31 grudnia skapitalizowanych odsetek bankowych z określonych rachunków bankowych jednostek budżetowych Gminy na dzień 31 grudnia każdego roku na wskazany przez kierowników jednostek rachunek bankowy dochodów budżetowych. Wykonawca zobowiązany jest udzielić zamawiającemu, w każdym roku, odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym jednostki na pokrycie występującego w trakcie roku przejściowego deficytu budżetowego, do wysokości określonej w uchwale budżetowej na dany rok budżetowy, kredyt będzie ewidencjonowany w rachunku bieżącym budżetu gminy, zamawiający może dysponować środkami do wysokości przyznanego limitu zadłużenia, natomiast każdy wpływ na rachunek bankowy będzie powodował zmniejszenie salda zadłużenia. Informacje dotyczące wielkości zamówienia: 1) dochody, stan na 31.12.2018 r. – 22 143 356,81 zł, 2) wydatki, stan na 31.12.2018 r. – 24 066 497,09 zł, 3) ilość aktualnie obsługiwanych rachunków bankowych: 11 (Gmina – 6, Ośrodek Pomocy Społecznej – 1, Szkoła Podstawowa – 2, Biblioteka Publiczna – 1, Dzienny Dom „Senior-Wigor” – 1), 4) miesięczna szacunkowa ilość wypłat gotówkowych: 135, 5) miesięczna szacunkowa ilość wpłat gotówkowych: 516, 6) miesięczna szacunkowa ilość dokonywanych przelewów: 1305, 7) miesięczna szacunkowa ilość przelewów wewnętrznych i między jednostkami: 30, 8) miesięczna szacunkowa ilość pobranych czeków: 10, 9) ilość stanowisk elektronicznej realizacji przelewów: 3 (Gmina – 1, Ośrodek Pomocy Społecznej – 1, Szkoła Podstawowa – 1). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej oraz usług objętych zamówieniem na terenie Polski, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2187, z późn. zm.) lub posiada inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności bankowej – w przypadku rozpoczęcia działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Ofertowy – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 2 SIWZ (jeżeli dotyczy), 3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy). 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ - składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji dotyczącej otwartych ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Bierzwnik i jednostek organizacyjnych Gminy Bierzwnik w okresie od 12.04.2024 r. do 13.04.2028 r.”
Dodano: 2024-03-18 - „Obsługa bankowa budżetu Gminy Bobolice oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.”,
Dodano: 2023-11-21 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Siemyśl wraz z jednostkami organizacyjnymi
Dodano: 2023-07-26 - Bankowa obsługa budżetu Powiatu Drawskiego oraz jednostek organizacyjnych
Dodano: 2023-06-09 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Choszczno w okresie od 1 lipca 2023 r. do 30 czerwca 2027 r.
Dodano: 2023-05-24 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Resko w latach 2023-2027
Dodano: 2023-05-19 - Udzielenie gwarancji bankowej dla zabezpieczenia spłaty pożyczki udzielonej przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
Dodano: 2023-02-23 - Obsługa bankowa Gminy Międzyzdroje wraz z jednostkami organizacyjnymi na okres od 01.04.2023 - 31.01.2025
Dodano: 2023-02-01 - Obsługa bankowa budżetu gminy Międzyzdroje na okres od 01 grudnia 2022 r. do 30 listopada 2024 r.
Dodano: 2022-12-28 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Mielno i jej jednostek organizacyjnych wraz z instytucjami kultury, dla których Gmina Mielno jest organizatorem.
Dodano: 2021-02-24