Przetargi.pl
„Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Bierzwnik i jednostek organizacyjnych Gminy Bierzwnik w okresie od 12.04.2024 r. do 13.04.2028 r.”

Gmina Bierzwnik ogłasza przetarg

  • Adres: 73-240 Bierzwnik, Kopernika 2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 95 768 01 30 , fax. 95 768 01 11
  • Data zamieszczenia: 2024-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bierzwnik
    Kopernika 2
    73-240 Bierzwnik, woj. zachodniopomorskie
    tel. 95 768 01 30, fax. 95 768 01 11
    REGON: 210967030
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bierzwnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Bierzwnik i jednostek organizacyjnych Gminy Bierzwnik w okresie od 12.04.2024 r. do 13.04.2028 r.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Otwarcie i prowadzenie rachunków podstawowych i rachunków pomocniczych budżetu Gminy i jej jednostek organizacyjnych oraz rachunków funduszy celowychi specjalnych, w tym rachunki związane z rozliczeniem środków otrzymanych z funduszy Unii Europejskiej oraz Funduszy Rządowych,2) Obsługa operacji finansowych budżetu Gminy na poziomie Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych, z zastosowaniem jednolitych procedur,3) Realizację poleceń przelewów w formie elektronicznej i papierowej na rachunki prowadzone w innych bankach oraz w banku prowadzącym obsługę rachunku Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział I SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu:1) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:a) Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (t. j.: Dz.U. z 2023 r. poz. 2488 ze zm.) lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych.2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) Zdolność techniczna lub zawodowa:a) Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie polegające na wykonywaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) o najmniej jedną usługę polegającą na obsłudze bankowej budżetów jednostek samorządu terytorialnego lub innych jednostek sektora finansów publicznych, wykonywanych co najmniej przez okres 1 roku. Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 p.z.p.).Jeżeli Wykonawca, który nie ma wymaganej warunkami postępowania zdolności technicznej (wymaganego doświadczeniaw realizacji wymaganych usług) polega na zasobach (zdolności technicznej) innego podmiotu – podmiot ten musi wykazaćzrealizowanie wymaganych usług określonych w pkt 4. Udostępnienie doświadczenia musi mieć charakter realny i rzeczywisty tj. podmiot udostępniający zasoby musi czynnie uczestniczyć w realizacji zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach