Komunikacja Miejska Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 78-400 Szczecinek, Cieślaka
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 374 35 73, , fax. 94 374 35 86
- Data zamieszczenia: 2019-11-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komunikacja Miejska Sp. z o.o.
Cieślaka 4
78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 374 35 73, , fax. 94 374 35 86
REGON: 33003281700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.km.szczecinek.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa elementów wyposażenia trzech stacji rowerowych i 21 rowerów wraz z ich instalacją i uruchomieniem w ramach rozbudowy istniejącego Systemu Wypożyczalni Rowerów Miejskich (SWRM) w Szczecinku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia p.n. „Dostawa elementów wyposażenia trzech stacji rowerowych i 21 rowerów wraz z ich instalacją i uruchomieniem w ramach rozbudowy istniejącego Systemu Wypożyczalni Rowerów Miejskich (SWRM) w Szczecinku” jest dostawa elementów wyposażenia trzech stacji rowerowych i 21 rowerów wraz z ich instalacją i uruchomieniem w ramach rozbudowy istniejącego Systemu Wypożyczalni Rowerów Miejskich (SWRM) w Szczecinku. 2. Zakres zamówienia obejmuje : A. OGÓLNE WARUNKI REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Wykonawca w ramach Przedmiotu Zamówienia: - wykona i uzgodni z Zamawiającym projekty rowerów, stacji rowerowych, - dostarczy i zainstaluje fabrycznie nowe stacje rowerowe, - dostarczy fabrycznie nowe rowery, wyregulowane i gotowe do jazdy, - dostarczy 1 komplety narzędzi niezbędnych do wykonywania montażu, demontażu oraz regulacji stacji rowerowych, - dostarczy 1 komplety narzędzi niezbędnych do bieżących napraw i konserwacji rowerów SWRM, - dostarczy i zainstaluje w miejscu wskazanym przez Zamawiającego sprzęt do obsługi i kontroli 3 stacji rowerowych i wprowadzi je do istniejącego sytemu SWRM, - uruchomi 3 stacje rowerowe, celem sprawdzenia kompletności i prawidłowości działania nowych stacji w systemie SWRM, - przeszkoli wskazanych pracowników Zamawiającego w kompleksowej obsłudze, serwisie oraz zarządzaniu nowymi stacjami i rowerami, - Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i uruchomienia urządzeń, umożliwiającym bezproblemowe współdziałanie z istniejącym aktualnie oprogramowaniem systemu SWRM. Urządzenia muszą umożliwiać dalsze prawidłowe działanie w przypadku aktualizacji oprogramowania systemu SWRM oraz mechanizmów zabezpieczeń przez okres minimum 5 lat. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Opisie Przedmiotu Zamówienia, zwanym dalej: „OPZ” – stanowiącym Załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( SIWZ). 4. System Szczecineckiej Wypożyczalni Rowerów Miejskich (SWRM) powstał w ramach zadania : Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z projektu pn. „Dostawa kompleksowego systemu wypożyczania rowerów – Szczecinecki System Wypożyczalni Rowerów Miejskich (SWRM)”(umowa Nr RPZP.02.01.00-32-0006/16-00 z dnia 11 sierpnia 2017 roku) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020. Nr projektu RPZP.02.01.00-32-0006/16-00 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 2000,00 PLN. 2. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w o numerze: 77 1140 2118 0000 5180 3900 1001 z dopiskiem „Wadium Kod ZP-8/2019”. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert. 5. Zamawiający wymaga w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądzu wadium nieodwołalnego i bezwarunkowego, z którego wynika, że roszczenia Zamawiającego zostanie zaspokojone bez obowiązku spełnienia jakichkolwiek warunków związanych z oceną zasadności roszczenia przez Wykonawcę oraz warunków, które nie są w nim wymienione.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące Załącznik nr 6 do SIWZ w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie składane jest w oryginale, pod rygorem nieważności w formie pisemnej, opatrzone własnoręcznym podpisem. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy w Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Sekcji "III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:" pkt 1a) i pkt 4 i w Sekcji "III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP" pkt 1a) składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 5. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 6. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. 7. Pozostałe oświadczenia lub dokumenty, jakie ma dostarczyć Wykonawca: a/ wypełniony formularz ofertowy, b/ oryginał lub kopia poświadczona notarialnie pełnomocnictwa do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, w przypadku ustanowienia pełnomocnika, c/ oryginału dokumentu wniesienia wadium lub kopia przelewu bankowego, d) zobowiązanie do udostępnienia zasobów, jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów. 8. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie to należy złożyć wraz z ofertą. 9. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu umowy. Wszelkie kontakty, korespondencja, oświadczenia i zawiadomienia miedzy uczestnikami konsorcjum, a zamawiającym będą się odbywać za pośrednictwem pełnomocnika.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń do zabezpieczenia ładunku (odciągi pasowe).
Dodano: 2020-10-22 - Zakup specjalistycznego i innowacyjnego sprzętu ratowniczego dla OSP Mielenko w celu zapobiegania zagrożeniom wynikającym ze zmian klimatu
Dodano: 2019-10-02 - Zakup specjalistycznego i innowacyjnego sprzętu ratowniczego dla OSP Mielenko w celu zapobiegania zagrożeniom wynikającym ze zmian klimatu
Dodano: 2019-08-14 - Zakup i dostawa fabrycznie nowego kompletnego, wolnego od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych samochodu osobowego o napędzie w 100 % elektrycznym wraz z akumulatorem
Dodano: 2019-03-25 - Zakup i dostawa fabrycznie nowego kompletnego, wolnego od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych samochodu osobowego o napędzie w 100 % elektrycznym wraz z akumulatorem
Dodano: 2019-02-13 - Dostawa fabrycznie nowych pojemników do gromadzenia nieczystości stałych wykonanych ze specjalnego tworzywa sztucznego HDPE typu MGB w podziale na zadania: Zadanie I pojemniki 120 l, 240 l, Zadanie II pojemniki 1100 l.
Dodano: 2018-01-24 - „ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU I UBIORÓW SPORTOWYCH NA POTRZEBY 15 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO ORAZ INSTYTUCJI I JEDNOSTEK BĘDĄCYCH NA JEGO ZAOPATRZENIU”
Dodano: 2017-04-26