Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Gminy Rudka oraz jednostek organizacyjnych Gminy Rudka

Gmina Rudka ogłasza przetarg

  • Adres: 17-123 Rudka, ul. Brańska 13
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 730-58-52 , fax. 0-85 730-58-51
  • Data zamieszczenia: 2012-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudka
    ul. Brańska 13 13
    17-123 Rudka, woj. podlaskie
    tel. 0-85 730-58-52, fax. 0-85 730-58-51
    REGON: 05065896000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.rudka.wrotapodlasia.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Gminy Rudka oraz jednostek organizacyjnych Gminy Rudka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Rudka oraz jednostek organizacyjnych Gminy Rudka w okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2016 r., tj. 48 miesięcy. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1. otwarcie i prowadzenie oprocentowanych rachunków bieżących oraz pomocniczych następujących jednostek: a. Urzędu Gminy Rudka, b. Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Rudce, c. Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rudce, d. Gminnej Biblioteki Publicznej w Rudce; 2. otwieranie, prowadzenie i zamykanie rachunków w złotych polskich wg potrzeb zamawiającego, na warunkach zadeklarowanych w ofercie; 3. oprocentowanie rachunków zmienne, wysokość oprocentowania będzie ustalana w oparciu o iloczyn stawki WIBID 1M oraz stałego w okresie obowiązywania umowy współczynnika, określonego w złożonej przez wykonawcę ofercie. 4. miesięczna kapitalizacja odsetek na rachunkach, 5. realizację poleceń przelewów elektronicznych i papierowych, 6. dokonywanie przelewów wewnątrz banku, bez opłat i prowizji, 7. realizację zleceń płatniczych również z wpływów bieżących, bez opłat i prowizji, 8. transfer środków płatniczych w systemie Eliksir, 9. przyjmowanie wpłat gotówkowych, dokonywanych przez zamawiającego, 10. przyjmowanie wpłat gotówkowych od osób trzecich na rachunki zamawiającego, bez opłat i prowizji, 11. codzienne sporządzanie i wydawanie wyciągów bankowych, bez opłat i prowizji; zamawiający dopuszcza możliwość samodzielnego drukowania wyciągów za pomocą systemu bankowości elektronicznej, 12. podawanie w wyciągu bankowym (zarówno w formie papierowej jak i elektronicznej) przy wpłatach bezgotówkowych podatków i opłat, daty obciążenia rachunku bankowego podatnika, bez opłat i prowizji, 13. wdrożenie systemu bankowości elektronicznej wraz z zainstalowaniem odpowiedniego oprogramowania oraz przeszkolenie pracowników, 14. system bankowości elektronicznej musi umożliwiać dokonywanie przelewów oraz uzyskiwanie informacji o stanie wszystkich rachunków, podgląd salda każdego rachunku, przeglądanie historii operacji na wszystkich rachunkach, drukowanie wyciągów, przelewów i potwierdzeń przelewu, 15. udzielanie na hasło osobom upoważnionym informacji telefonicznych o stanie salda na rachunkach i wszelkich operacjach przeprowadzonych w ciągu danego dnia, 16. wydawanie blankietów czekowych zgodnie z potrzebami zamawiającego, 17. przechowywanie depozytów, 18. wydawania zaświadczeń oraz sporządzenie wydruku historii rachunku, bez opłat i prowizji. 19. udzielenie kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie przejściowego deficytu budżetowego na następujących warunkach: a. kwota kredytu nie wyższa niż 300.000 zł w każdym roku obowiązywania umowy, b. spłata kredytu będzie następować ze środków zgromadzonych na rachunku bieżącym, c. forma zabezpieczenia - zgodnie z przepisami obowiązującymi w banku, d. oprocentowanie kredytu w oparciu o zmienną stopę WIBOR 1M oraz stałą w okresie kredytowania marże banku, e. odsetki będą obciążały rachunek bieżący na koniec każdego miesiąca, f. przewiduje się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych opłat, g. przewiduje się możliwość niewykorzystania całej kwoty kredytu bez dodatkowych opłat, odsetki będą naliczane od wykorzystanej kwoty kredytu, h. nie przewiduje się żadnych opłat i prowizji związanych z udzieleniem kredytu, i. do celów kalkulacji ceny ofertowej należy przyjąć: stawkę WIBOR 1M w wysokości 4,91 %, termin uruchomienia kredytu 01.01.2013 r., do naliczania odsetek należy zastosować kalendarz rzeczywisty (rok liczy 365-366 dni, miesiąc rzeczywistą ilość dni), spłata kredytu w dniu 31.12.2016 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie środków na rachunkach
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug.rudka.wrotapodlasia.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach