Przetargi.pl
Obsługa bankową budżetu gminy Orla

Gmina Orla ogłasza przetarg

  • Adres: 17-106 Orla, ul. Mickiewicza 5
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 730 57 81 , fax. 085 730 57 80
  • Data zamieszczenia: 2013-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Orla
    ul. Mickiewicza 5 5
    17-106 Orla, woj. podlaskie
    tel. 085 730 57 81, fax. 085 730 57 80
    REGON: 05065960000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.orla.samorzady.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankową budżetu gminy Orla
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu gminy Orla oraz podległych jednostek organizacyjnych: 1)Urzędu Gminy Orla, 17-106 Orla, ul. Mickiewicza 5; 2)Zespołu Szkół z d.n.j.b. im. Ziemi Orlańskiej w Orli, 17-106 Orla, ul. Bielska 32; 3)Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Orli, 17-106 Orla, ul. Mickiewicza 5; 4)Gminnego Ośrodka Kultury w Orli, 17-106 Orla, ul. Spółdzielcza 1; 5)Gminnej Biblioteki Publicznej w Orli, 17-106 Orla, ul. Bielska 32. 2.Obsługa bankowa obejmować będzie: 1)otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego budżetu, rachunków funduszy celowych i specjalnych oraz rachunków pomocniczych - co najmniej 5 rachunków głównych i 5 pomocniczych. Zamawiający zakłada otwieranie dodatkowych rachunków w trakcie trwania umowy; 2)przyjmowanie wpłat gotówkowych: a)planowana liczba wpłat w skali roku - ok.900 szt., b)planowana kwota wpłat gotówkowych w skali roku - ok. 700.000,00 zł; 3)dokonywanie wypłat gotówkowych: a)planowana liczba wypłat w skali roku - ok. 360 szt., b)planowana kwota wypłat gotówkowych w skali roku - ok. 1.200.000,00 zł; 4)realizacja poleceń przelewów na rachunki w banku obsługującym i rachunki w innych bankach; zrealizowana w roku poprzednim liczba przelewów na rachunki w innych bankach - 7000 szt.; 5)potwierdzanie stanu sald rachunków na każdy dzień roboczy (poniedziałek - piątek); 6)codzienne przygotowywanie wyciągów bankowych; 7)przyjmowanie wpłat gotówkowych i przelewów oraz dokonywanie wypłat gotówkowych codziennie (w dniach roboczych) w godzinach 8.00-15.00; 8)automatyczne lokowanie wolnych środków na lokatach terminowych weekendowych; 9)uruchamianie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym do kwoty określonej w uchwale budżetowej: a)limit kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym na 2013 r. - do kwoty 500.000,00 zł, b)okres kredytowania nie dłuższy niż do końca każdego roku budżetowego, c)bank zastosuje zerową wysokość prowizji przygotowawczej i innych opłat związanych z uruchomieniem kredytu, a jedynym kosztem związanym z obsługą kredytu będą odsetki od wykorzystanej kwoty kredytu, d)warunkiem udzielenia kredytu przez bank będzie wcześniejsze złożenie przez Gminę stosownego wniosku wraz z załącznikami wymaganymi przez bank, e)odsetki od uruchomionego kredytu będą płatne na koniec każdego miesiąca, f)jedynym zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco z deklaracją wekslową; 10)udostępnienie systemu elektronicznej bankowości wraz z oprogramowaniem, instalacją, serwisem i przeszkoleniem pracowników na 6 stanowiskach pracy (stanowiska mają być uruchomione z dniem obowiązywania umowy) umożliwiającego: 1)sporządzanie poleceń przelewów z rachunków własnych na rachunki w innych bankach, 2)uzyskiwanie informacji i historii o wszystkich operacjach wykonywanych na rachunku w dniu bieżącym i w dniach poprzednich, 3)zapewnienie kompleksowej obsługi elektronicznej w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo. 3.Wykonawca powinien posiadać lub otworzyć najpóźniej w dniu podpisania umowy na wykonywanie obsługi bankowej budżetu gminy Orla punkt obsługi klienta, filię, oddział lub inną równoważną jednostkę organizacyjną swojego banku na terenie miejscowości Orla.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie środków pieniężnych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.orla.samorzady.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach