Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu gminy Opoczno i jej jednostek organizacyjnych

Gmina Opoczno ogłasza przetarg

  • Adres: 26-300 Opoczno, Staromiejska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44/ 78 60 137 , , fax. 44/ 78 60 111
  • Data zamieszczenia: 2020-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opoczno
    Staromiejska 6
    26-300 Opoczno, woj. łódzkie
    tel. 44/ 78 60 137 , , fax. 44/ 78 60 111
    REGON: 59064837900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.opoczno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu gminy Opoczno i jej jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Obsługa bankowa budżetu gminy Opoczno i jej jednostek organizacyjnych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje obsługę bankową (otwieranie, zamykanie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych (w ilości ok. 80 szt. w tym rachunki VAT ok. 35 szt. ) prowadzoną dla: 1) budżetu gminy 2) Urzędu Miejskiego wraz z obsługą PKZP 3) Miejskiego Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej 4) Centrum Usług Wspólnych Gminy Opoczno 5) Szkoły Podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Bielowicach 6) Szkoły Podstawowej w Januszewicach 7) Szkoły Podstawowej w Kraśnicy 8) Szkoły Podstawowej im. Oddziału Partyzanckiego AK „Doliniacy” w Libiszowie 9) Szkoły Podstawowej w Modrzewiu 10) Szkoły Podstawowej w Sielcu 11) Szkoły Podstawowej Wygnanowie 12) Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Sygietyńskiego w Bukowcu Opoczyńskim 13) Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Mroczkowie Gościnnym 14) Szkoły Podstawowej im. Armii Krajowej w Ogonowicach 15) Przedszkola Nr 2 w Opocznie 16) Przedszkola Nr 4 w Opocznie 17) Przedszkola Nr 5 w Opocznie 18) Przedszkola Nr 6 w Opocznie z Grupą Żłobkową „Zielona Dolinka” 19) Przedszkola Nr 8 w Opocznie 20) Zespołu Szkół Samorządowych Nr 1 w Opocznie 21) Szkoły Podstawowej Nr 2 z oddziałami integracyjnymi im. Kazimierza Wielkiego w Opocznie 22) Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Henryka Sienkiewicza w Opocznie 23) Krytej Pływalni „Opoczyńska Fala” 24) Miejskiego Domu Kultury im. Tadeusza Sygietyńskiego w Opocznie 25) Miejskiej Biblioteki Publicznej w Opocznie 26) Muzeum Regionalnego w Opocznie 3. W przypadku utworzenia nowej jednostki, jej obsługa bankowa będzie prowadzona na zasadach opisanych w tej siwz. 4. Informacje dla Wykonawcy o sytuacji finansowej Zamawiającego zawiera – załącznik nr 4 do SIWZ. Informacje z wykonania budżetu Gminy za poszczególne okresy rozliczeniowe wraz z opiniami Regionalnej Izby Obrachunkowej znajdują się na stronie BIP urzędu http://bip.opoczno.pl pod adresem: http://bip.opoczno.pl/sprawozdania-finansowe; http://bip.opoczno.pl/budżet-gminy 5. Zamawiający oświadcza, że nie posiada zadłużenia wymagalnego wobec ZUS, Urzędów Skarbowych oraz z tytułu zaciągniętych kredytów i wyemitowanych obligacji, 6. Zamawiający oświadcza, że terminowo obsługuje zaciągnięte kredyty i wywiązuje się z warunków umów kredytowych i umów wyemitowanych obligacji,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia: a) Aktualne na dzień składania oświadczenie wstępne - (załącznik nr 2 do SIWZ), b) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony zgodnie z treścią i formą zawartą we wzorze - (załącznik nr 1 do SIWZ). Z treści formularza ofertowego powinno wynikać, że oferta składana jest w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W miejsce „nazwa wykonawcy/wykonawców, adres..” należy wpisać nazwę Wykonawcy lub Wykonawców i dane umożliwiające ich identyfikację. c)Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). d) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. e) Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie, których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje). 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wzór oświadczenia stanowi - (załącznik nr 3 do SIWZ). Ponadto: Wykonawca w dniu podpisania umowy winien doręczyć Zamawiającemu dokumenty zgodnie z rozd. XV pkt 4 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach