Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Gminy Lidzbark

Urząd Miasta i Gminy w Lidzbarku ogłasza przetarg

  • Adres: 13-230 Lidzbark, ul. Sądowa 21
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 023 6961505 , fax. 023 6962107
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Lidzbarku
    ul. Sądowa 21 21
    13-230 Lidzbark, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 023 6961505, fax. 023 6962107
    REGON: 00052929000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lidzbark.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Gminy Lidzbark
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Lidzbark i niżej wymienionych jednostek organizacyjnych w latach 2009-2011: 1) Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Lidzbarku , ul. Jeleńska38, 2) Przedszkole Miejskie ul. Akacjowa 19, 3) Gimnazjum Lidzbark ul. Nowa 10, 4) Gimnazjum Dłutowo 13-203 Dłutowo, 5) Szkoła Podstawowa Nr 1w Lidzbarku ul. Działdowska 13, 6) Szkoła Podstawowa w Kiełpinach, 13-230 Lidzbark, 7) Szkoła Podstawowa w Wąpiersku, 13-230 Lidzbark, 8) Szkoła Podstawowa w Bryńsku, 13-230 Lidzbark, 9) Szkoła Podstawowa w Słupie, 13-230 Lidzbark, 10) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lidzbarku, ul. Jeleńska 26, 11) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Lidzbarku, Leśniczówka 1. Bankowa obsługa będzie dotyczyć obecnych i nowo powstałych w trakcie realizacji zamówienia jednostek organizacyjnych, w tym jednostek budżetowych, funduszy specjalnych, rachunków dochodów własnych jednostek budżetowych i rachunków pomocniczych polegająca na: 1) otwieraniu i prowadzeniu rachunków bankowych: rachunków bieżących jednostek organizacyjnych gminy, rachunków funduszy specjalnych, rachunków pomocniczych- - bez opłat i prowizji, 2) zapewnieniu obsługi bankowej jednostkom organizacyjnym, w tym dokonywanie wypłat w siedzibie banku - dodatków mieszkaniowych - 42szt. miesięcznie, - zasiłki stałe - 21szt., - zasiłki okresowe - 36szt., - zasiłki rodzinne i fundusz alimentacyjny - 1.413szt. 3) realizacji poleceń przelewów dokonywanych wewnątrz Banku - bez opłat i prowizji, 4) realizacji przelewów wychodzących do innego Banku , 5) przyjmowaniu wpłat gotówkowych, 6) dokonywaniu wypłat gotówkowych - wypłaty gotówkowe do 30.000zł. powinny być dokonywane bez konieczności uprzedniego telefonicznego zgłoszenia, 7) udostępnieniu systemu umożliwiającego dokonywanie drogą elektroniczną poleceń przelewu oraz przeszkolenie pracowników w/w w zakresie: - składania poleceń przelewów z rachunków własnych na rachunki w bankach krajowych, - uzyskiwania informacji i historii o wszystkich operacjach wykonywanych na rachunku w dniu bieżącym i w dniach poprzednich- bez opłat i prowizji,8) codziennym przygotowywaniu wyciągów bankowych, każda operacja na wyciągu musi zawierać: numer rachunku, nazwę podmiotu, kwotę operacji, tytuł płatności oraz numer i datę wyciągu, 9) przenoszeniu przez bank na rachunek gminy, w ostatnim dniu kwartału oraz w ostatnim dniu roku dochodów z tytułu naliczonych odsetek od środków na rachunkach jednostek podległych organizacyjnie gminie, 10) zapewnieniu ciągłości dostarczania obsługiwanym jednostkom druków obowiązujących w banku w ramach obsługi bieżącej oraz wydawaniu blankietów czeków gotówkowych, 11) wydawaniu opinii i zaświadczeń o prowadzonych rachunkach bankowych na potrzeby Zamawiającego- bez opłat i prowizji, 10) sporządzanie odpisu obrotów na rachunku bankowym - bez opłat i prowizji, 11) sporządzanie odpisu wyciągu z rachunku bankowego lub ksero- bez opłat i prowizji, 12) udzielanie na hasło osobom upoważnionym informacji telefonicznych o stanie salda na rachunkach bankowych - bez opłat i prowizji. 2. Dodatkowe warunki i objaśnienia: 1) Zamawiający informuje, że wszystkie materiały dotyczące budżetu gminy są zamieszczone na stronie internetowej : ww. bip.umig.lidzbark.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się banki, które są uprawnione do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku - Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r., Nr 72, poz. 665 ze zm.). Wykonawcy ubiegający się o zamówienie są zobowiązani spełnić poniższe warunki: 1) złożą oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, 2) złożą oświadczenie o nie zaleganiu z opłatami podatkowymi w urzędzie skarbowym oraz w innych organach podatkowych np. opłat podatków lokalnych a także, że nie zalegają z opłatami składek na ubezpieczenie społeczne, 3) posiadają siedzibę , oddział (filię) na terenie miasta Lidzbark, 4) zapewnią doradcę do obsługi bankowej do dyspozycji Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dokument potwierdzający rejestrację banku, 2) dokument potwierdzający pełnomocnictwo osób uprawnionych do reprezentowania banku, 3) dokument potwierdzający prawo banku do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku - Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r., Nr 72, poz. 665 ze zm.), 4) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) oświadczenie o nie zaleganiu z opłatami podatkowymi w urzędzie skarbowym oraz w innych organach podatkowych np. opłat podatków lokalnych a także, że nie zalegają z opłatami składek na ubezpieczenie społeczne. Dokumenty, należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie środków na rachunku
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umig.lidzbark.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach