Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Gminy Gródek oraz gminnych jednostek organizacyjnych

Wójt Gminy Gródek ogłasza przetarg

  • Adres: 16-040 Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7180664 , fax. 085 7180684
  • Data zamieszczenia: 2013-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Gródek
    ul. A. i G. Chodkiewiczów 2 2
    16-040 Gródek, woj. podlaskie
    tel. 085 7180664, fax. 085 7180684
    REGON: 00053994890000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Gminy Gródek oraz gminnych jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: bankowa obsługa budżetu Gminy Gródek oraz gminnych jednostek organizacyjnych. Zamawiający zaprasza do udziału w przetargu nieograniczonym na następujących warunkach: 1) Otwarcie, prowadzenie i bankową obsługę rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych, w tym obsługę elektroniczną, gminnych jednostek organizacyjnych tj.: a) Budżet Gminy i Urząd Gminy Gródek, b) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gródku, c) Przedszkole Samorządowe w Gródku, d) Gminne Centrum Kultury w Gródku, e) Biblioteka Publiczna w Gródku; 2) Prowadzenie subkont w ramach danego rachunku bankowego. 3) Otwieranie rachunków pomocniczych na tych samych warunkach w okresie trwania umowy dla jednostek wymienionych w punkcie 1. 4) Realizacja poleceń przelewów w drodze elektronicznej przez jednostki wymienione w punkcie 1 na rachunki prowadzone w banku Wykonawcy bez pobierania opłat i prowizji. 5) Przyjmowanie wszystkich wpłat gotówkowych na rachunki jednostek wymienionych w punkcie 1 bez pobierania opłat i prowizji. 6) Dokonywanie wszystkich wypłat gotówkowych z rachunków jednostek wymienionych w punkcie 1 bez pobierania opłat i prowizji. 7) Potwierdzanie stanu salda na każdy dzień roboczy jednostkom wymienionym w punkcie 1. 8) Wykonywanie czynności związanych z obsługą masowych płatności - system wirtualnych rachunków kontrahenckich. 9) Możliwość uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym Gminy Gródek na pokrycie przejściowego deficytu budżetu do kwoty 800.000 zł.: a) zabezpieczenie kredytu stanowi weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową; Zamawiający nie dopuszcza możliwości zamieszczenia na wekslu In blanco kontrasygnaty Skarbnika Gminy. Kontrasygnata Skarbnika zostanie dokonana na umowie podpisanej z Bankiem, do której załącznikami są weksel wraz z deklaracją wekslową, b) odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą w miesięcznych okresach obrachunkowych, c) oprocentowanie kredytu ustalone będzie w oparciu o zmienną stopę procentową WIBOR 1 M oraz określoną stałą marżę banku, d) wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat z tytułu gotowości, a oprocentowanie będzie liczone wyłącznie od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu, e) uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym powinno nastąpić bez żadnych opłat i prowizji, f) Zamawiający nie przewiduje złożenia oświadczenia o poddaniu się egzekucji w oparciu o art. 97 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2012 r. poz. 1376 z późn.zm.). 10) Prowadzenie punktu obsługi kasowej na terenie Gminy Gródek lub uruchomienie go nie później niż do 31 stycznia 2014 roku. 11) Lokowanie wolnych środków pieniężnych z rachunku podstawowego na lokaty krótkoterminowe typu overnight, kapitalizacja odsetek po każdorazowym rozwiązaniu lokaty. 12) Zapewnienie możliwości uzyskiwania drogą elektroniczną informacji o stanie rachunków oraz stałą obserwację obrotów i stanu środków na poszczególnych własnych rachunkach bankowych. 13) Udostępnienie usługi elektronicznej bankowości internetowej z możliwością dokonywania operacji bankowych z siedzib jednostek wymienionych w punkcie 1, spełniającej wymogi: a) 24 godz. dostęp do usługi za pomocą łącza internetowego, b) autoryzacja transakcji opierać się będzie o identyfikatory i hasła dla użytkowników imiennych; Bank zaopatrzy zamawiającego w czytniki i karty niezbędne do obsługi systemu, c) system winien spełniać wysokie standardy bezpieczeństwa zapewniające ochronę przed dostępem osób nieuprawnionych, d) w przypadku awarii systemu Bank bez żadnych opłat będzie przyjmował i realizował zlecenia w formie papierowej, e) korzystanie z międzybankowego systemu przelewów środków pieniężnych - co najmniej 3 sesje połączeniowe w ciągu dnia roboczego, f) możliwość definiowania stałych odbiorców, g) przesyłanie wielu przelewów w formie paczki, h) możliwość tworzenia systemu wirtualnych rachunków kontrahenckich, który umożliwi identyfikacje danych kontrahenta poprzez umieszczenie indywidualnych oznaczeń w numerze rachunku, i) płatności dokonywane przez kontrahenta będą księgowane na wskazanym rachunku przez Zamawiającego, j) z operacji zarejestrowanych na rachunku, Zamawiający otrzymywać będzie informacje w formie elektronicznej w postaci pliku wynikowego, a obecny system księgowy Gminy Gródek to INFO-SYSTEM Firmy Roman i Tadeusz Groszek s.j., k) za świadczone usługi w zakresie wirtualnych rachunków kontrahenckich nie będą pobierane opłaty. 15) Sporządzanie wyciągów bankowych dziennych w wersji papierowej. 16) Oprocentowanie środków pieniężnych na wszystkich obsługiwanych rachunkach ustalone jest w oparciu o zmienną stopę procentową WIBID 1M, powiększoną o stałą marżę Banku; kapitalizacja odsetek w okresach miesięcznych. 17) Szybkość realizacji poszczególnych dyspozycji (rozliczeń) składanych przez zamawiającego oraz godziny obsługi bankowej - obsługa bankowa w godzinach pracy Urzędu Gminy Gródek, realizacja dyspozycji maksymalnie w ciągu jednej godziny. 18) Bank ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe z jego winy, wskutek nieterminowej lub nieprawidłowej realizacji zlecenia płatniczego posiadacza rachunku. 19) Bank zobowiązuje się do zapłacenia odszkodowania za zawinione przez siebie opóźnienie w realizacji zlecenia płatniczego posiadacza rachunku w wysokości stanowiącej równowartość odsetek obliczonych za każdy dzień opóźnienia według dwukrotności stopy oprocentowania środków zgromadzonych na rachunku płatnym na żądanie, od kwoty niezrealizowanego w terminie zlecenia. 20) Bank zobowiąże się do otwierania rachunków pomocniczych na tych samych warunkach w okresie trwania umowy dla wszystkich jednostek wymienionych w punkcie 1. 21) Zerowanie rachunków podstawowych i pomocniczych - przelew z rachunku na wskazany numer rachunku konta budżetu. 22) Wydawanie blankietów czekowych, zaświadczeń, oświadczeń i opinii na każde żądanie posiadacza rachunku. 23) Aneksowanie umów bez opłat i prowizji. 24) Dostarczanie zamawiającemu (w celu użytkowania w trakcie umowy) narzędzia umożliwiającego wyliczenie odsetek od zwracanych depozytów (wadiów i zabezpieczeń wykonania umowy) bez opłat i prowizji, takich jak np. kalkulator on-line, aktualizowany arkusz kalkulacyjny, informacja przesyłana z Banku z załączonym wyliczeniem itp. 25) Budżet Gminy Gródek na rok 2013 stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 26) Bank zawrze indywidualne umowy na prowadzenie obsługi bankowej na warunkach zaoferowanych w niniejszym przetargu z poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Opłacalność ekonomiczna rachunku
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grodek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach