Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Gminy Bardo wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi

Urząd Miasta i Gminy Bardo ogłasza przetarg

  • Adres: 57-256 Bardo, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 171 478, 64 8171478 w. 64 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Bardo
    ul. Rynek 2
    57-256 Bardo, woj. dolnośląskie
    tel. 748 171 478, 64 8171478 w. 64, fax. -
    REGON: 52870600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bardo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Gminy Bardo wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego „Obsługi bankowej budżetu Gminy Bardo”. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Prowadzenie punktu obsługi kasowej w Bardzie, zapewniającego pełną obsługę bankową w zakresie operacji gotówkowych i bezgotówkowych. 2. Prowadzenie rachunku bankowego Gminy Bardo oraz rachunków Urzędu Miasta i Gminy i rachunków jednostek organizacyjnych (jednostek budżetowych, zakładów budżetowych, instytucji kultury) wraz z rachunkami powiązanymi VAT 3. Otwarcie i prowadzenie rachunków pomocniczych wymaganych przy pozyskiwaniu środków zewnętrznych (w tym środków unijnych), prowadzonych w złotych lub w walutach wymienialnych, a także rachunków: - Zakładowych Funduszy Świadczeń Socjalnych, - Funduszu sum depozytowych, - dochodów własnych jednostek oświatowych - pozostałych według potrzeb. 4. Potwierdzanie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych (otwieranie i zamykanie rachunków bankowych bez pobierania opłat i prowizji). 5. Umożliwienie realizacji wpłat za pośrednictwem rachunków masowych (INR), powiązanych z wybranymi rachunkami głównymi. 6. Realizacja poleceń przelewów w systemie bankowości elektronicznej w czasie rzeczywistym. Transfer transakcji: - wchodzących do rozrachunku międzybankowego- zlecenia złożone do 15.30 tego samego dnia, - przychodzących z rozrachunku międzybankowego do końca dnia. 7. Wydawanie i obsługa kart płatniczych na wniosek Zamawiającego. 8. Przyjmowanie wpłat gotówkowych na prowadzone rachunki bez pobierania opłat, w przypadku wpłat dokonywanych przez: - Zamawiającego i jego jednostki, - inkasentów podatków i opłat, - pracowników Zamawiającego i jednostek rozliczających zaliczki 9. Przyjmowanie wpłat gotówkowych na prowadzone rachunki innych niż wskazane w pkt g, z maksymalną prowizją 1,00 zł/ szt. 10. Dokonywanie wypłat gotówkowych (w tym: świadczeń z pomocy społecznej, wynagrodzeń pracowników zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych i publicznych). Maksymalna prowizja 0,3%. 11. Udzielanie kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie przejściowego deficytu budżetu Gminy Bardo określonego corocznie w uchwale budżetowej (limit kredytu krótkoterminowego określony w uchwale budżetowej na 2019 r. wynosi 1.500.000 zł). Uruchomienie kredytu winno następować bez prowizji i opłat. Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym wg zmiennej stawki WIBOR 1M notowanej ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy powiększonej o stałą marżę Wykonawcy. Odsetki płatne w okresach miesięcznych na koniec miesiąca. Termin spłaty kredytu – 31 grudnia każdego roku. 12. Prowadzenie depozytów, na których lokowane środki będą oprocentowane w oparciu o stopę WIBID 1M i stałą marżę Wykonawcy. 13. Naliczanie i dopisywanie odsetek od środków zgromadzonych na wszystkich rachunkach w ostatnim dniu miesiąca. Bank prowadzący obsługę bankową zobowiązany jest do bezpłatnego dostarczenia programów do elektronicznej obsługi rachunków wszystkich jednostek, zainstalowania oprogramowania, szkolenia pracowników wskazanych przez Zamawiającego oraz kompleksową obsługę elektroniczną w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo realizowanych transakcji. W przypadku awarii systemu bankowości elektronicznej lub braku łączności z bankiem przyjmowanie i wydawanie zleceń płatniczych składane będzie w formie papierowej. Zamawiający nie ponosi kosztów związanych z przyjmowaniem przelewów uznających rachunki zamawiającego, dokonanych w złotych i w walutach obcych, przychodzących z innych banków krajowych i zagranicznych. Opłaty i prowizje za czynności nie uwzględnione w ofercie Wykonawcy, nie dające się przewidzieć w SIWZ, będą pobierane w wysokości nie wyższej, niż obowiązującej w dniu składania ofert taryfy prowizji i opłat bankowych u Wykonawcy. Ilość rachunków bankowych Gminy i jej jednostek organizacyjnych według stanu na dzień 25 marca 2019 roku (bez rachunków powiązanych VAT): - Gmina Bardo – 1 rachunek podstawowy i 15 rachunków pomocniczych, - Urząd Miasta i Gminy w Bardzie – 1 rachunek podstawowy i 5 rachunków pomocniczych, - Zespół Szkolno-Przedszkolny w Bardzie – 1 rachunek podstawowy i 4 rachunki pomocnicze, - Publiczne Gimnazjum w Przyłęku – 1 rachunek podstawowy i 2 rachunki pomocnicze, - Ośrodek Pomocy Społecznej w Bardzie– 1 rachunek podstawowy i 2 rachunki pomocnicze, - Zakład Komunalny w Bardzie - 1 rachunek podstawowy i 4 rachunki pomocnicze, - Centrum Kultury i Biblioteka w Bardzie - 1 rachunek podstawowy i 1 rachunek pomocniczy, Liczba jednostek organizacyjnych oraz ich forma organizacyjna, a także ilość rachunków bankowych w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 3.000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b pomoc finansowa udzielana przez Agencję ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zmianami) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: w BS Ząbkowice Śl. O. Bardo, nr: 45 9533 1043 2002 0000 3098 0001, w terminie zapewniającym wpływ środków na konto przed otwarciem ofert. 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 12. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego ofert została wybrana jako najkorzystniejsza: a) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także na realizację usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 – Prawo bankowe (t. j. Dz. U. 2017, poz.1876 z późniejszymi zmianami), a przypadku określonym w art. 178 ust. 1 tej ustawy, inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach