Przetargi.pl
OBSŁUGA BANKOWA

SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku ogłasza przetarg

  • Adres: 44-201 Rybnik, ul. Gliwicka 33
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4328138 , fax. 032 4328169
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
    ul. Gliwicka 33 33
    44-201 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 032 4328138, fax. 032 4328169
    REGON: 00029293600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psychiatria.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OBSŁUGA BANKOWA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: OBSŁUGA BANKOWA przez okres 36 miesięcy oraz udzielenie kredytu obrotowego w rachunku bieżącym w wysokości 2.500.000,00 zł na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu środków pieniężnych. Przez obsługę bankową Zamawiający rozumie w szczególności: - otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego - otwarcie i prowadzenie rachunków pomocniczych - dokonywanie wypłat gotówkowych w PLN z rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych na terenie miasta Rybnik - dokonywanie wpłat gotówkowych w PLN na rachunek bieżący i rachunki pomocnicze na terenie miasta Rybnik - automatyczne lokowanie wolnych środków codziennego salda na r-ku bieżącym, r-ku pomocniczym -fundusz socjalny, r-ku pomocniczym - depozyt pacjentów (lokata O/N lub lokata weekendowa) - dokonywanie przelewów w obrębie banku bez opłat (system bankowości internetowej) - dokonywanie przelewów krajowych międzybankowych bez opłat (system bankowości internetowej) - pracę w elektronicznym systemie bankowości internetowej umożliwiającym realizację zleceń płatniczych dla wszystkich rachunków bankowych poprzez szybkie, szyfrowane i bezpieczne kanały komunikacyjne (praca w systemie powinna odbywać się w trybie on-line umożliwiając realizację operacji na rachunkach oraz uzyskania informacji o saldach i statusach wykonywanych transmisji w czasie rzeczywistym). System bankowości internetowej będzie umożliwiał równoczesną pracę kilku użytkowników, przy czym każdy użytkownik winien posiadać swój indywidualny identyfikator i hasło dostępu do systemu (zakres uprawnień poszczególnych użytkowników ustalony zostanie przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy). Zamawiający przewiduje, iż z systemu korzystać będzie do 9 użytkowników. Wykonawca udostępni za pomocą systemu bankowości internetowej wgląd na wszystkie rachunki bankowe Zamawiającego z możliwością wydruku wyciągów bankowych w następnym dniu roboczym i możliwością wydruków potwierdzeń wykonanych operacji i ich statusu w czasie rzeczywistym. - w ramach pracy w systemie bankowości internetowej Wykonawca zapewni możliwość importu danych (przelewy dla kontrahentów, przelewy płacowe) z innych systemów (program finansowo-księgowy, program płacowy - InfoMedica firmy ABG) do systemu bankowości internetowej. - dostęp do elektronicznej formy wyciągów bakowych poprzez system bankowości internetowej w następnym dniu roboczym z możliwością wydruku. Wyciąg powinien zawierać następujące dane: nazwa podmiotu wpłacającego/otrzymującego zapłatę, tytuł płatności, data uznania/obciążenia rachunku bankowego, kwota, saldo początkowe i końcowe. - możliwość wydruku z systemu bankowości internetowej potwierdzenia dokonania operacji zawierające następujące dane: nazwa podmiotu wpłacającego/otrzymującego zapłatę, nr konta bankowego obcego, tytuł płatności, data i godzina uznania/obciążenia rachunku bankowego, kwota - możliwość elektronicznego podpisywania zleceń płatniczych w systemie bankowości internetowej za pomocą kodu sms lub w innej bezpłatnej formie udostępnionej przez bank - wydawanie blankietów czekowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust.1 pkt.1 ustawy), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt.2 ustawy), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust.1 pkt. 3 ustawy), 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy pzp (art. 22 ust.1 pkt.4 i art. 24 ustawy). 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia, na druku ZP - 17 zgodnie z ustawą pzp. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: 1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1- załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Pisemne wskazanie przez Wykonawcę części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom (o ile dotyczy). 5. Wzór umowy uwzględniający wszystkie warunki realizacji umowy jak również istotne warunki przyszłej umowy. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Postanowienia dotyczące składania oferty przez podmioty występujące wspólnie i sposób komunikowania się: 1) Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) Pełnomocnik konsorcjum pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania: zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. 3) Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika. 4) Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w punktach: 4 i 5 dla każdego partnera z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie. 8. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. W/w wykonawcy składają dokumenty zgodnie z przepisami § 2 rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz.U. Nr 87, poz.605 wraz późn.zm.). 9. Zamawiający informuje, że dokumenty tj.: - aktualny wypis z KRS - NIP - Regon - bilans, rachunek zysków i strat za lata 2007, 2008 - bieżące sprawozdanie finansowe za trzeci kwartał 2009 - wysokość kontraktu z NFZ na 2009 rok są do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Na wniosek Wykonawcy przesłany do Zamawiającego istnieje możliwość sporządzenia kserokopii w/w dokumentów w cenie 0,25 zł za stronę w terminie 5 dni od daty otrzymania wniosku o ich przygotowanie. We wniosku Wykonawca winien wskazać, które dokumenty Zamawiający ma powielić oraz podać adres, na jaki należy je przesłać. Zostaną one przesłane Wykonawcy za zaliczeniem pocztowym (cena dokumentów + koszt przesyłki).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie kredytu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psychiatria.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach