Gmina Włoszczowa ogłasza przetarg
- Adres: 29-100 Włoszczowa, ul. Partyzantów 14
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3942669 w. 104 , fax. 041 3942339
- Data zamieszczenia: 2009-08-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Włoszczowa
ul. Partyzantów 14 14
29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3942669 w. 104, fax. 041 3942339
REGON: 29100992300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-wloszczowa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego we wszystkich specjalnościach niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania inwestycyjnego pn: Przebudowa dróg gminnych wraz z wybudowaniem ifrastruktury towarzyszącej ulice: Śliska, Konopnickiej i Nowa we Włoszczowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego w branży drogowej i instalacyjnej w zakresie sieci wodnych i kanalizacyjnych na zadaniu inwestycyjnym o wartości 1 458 000 zł realizowanym we Włoszczowie na ul. Śliskiej, Konopnickiej i Nowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie przewiduje się.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: a/ spełniają wymogi określone w art.22 ustawy prawo zamówień publicznych (Pzp), b/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy Pzp, c/ akceptują warunki i wymagania określone w SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o załączone do oferty: a/ wykaz wraz z referencjami z wykonanych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej oraz branży instalacyjnej z wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie,obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w każdej z branży dla co najmniej dwóch zadań inwestycyjnych odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z potwierdzeniem referencjami wykonania tych obowiązków, b/ wykaz dysponowania osobami inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi i w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, c/ polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w minimalnej wysokości 50 000 zł ,w zakresie prowadzonej działalności. a/ przedłożyć
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda dołączenia do oferty oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art.44 ustawy Pzp: aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpisu z właściwego rejestru, oświadczenia w trybie art. 22 ustawy Pzp, oświadczenia w trybie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, polisy ubezpieczeniowej a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, deliktowej i kontraktowej w wysokości minimum 50 000,00 zł, uprawnień osób przewidywanych do wykonania zamówienia w funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego, wykaz wykonanych usług wraz z referencjami.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloszczowa.eobip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nadzór inwestorski nad inwestycją budowy systemu kanalizacji sanitarnej w gminie Miedziana Góra - etap IV, zadanie 1.
Dodano: 2016-03-24 - Kompleksowy nadzór inwestorski nad zadaniem Rewitalizacja osiedla Rejów Przebudowa ulic w dzielnicy Rejów w Skarżysku -Kamiennej - przedłużenie ul. Sportowej
Dodano: 2016-03-23 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad: remontem dojazdów pożarowych nr 2 w leśnictwie Sieraków i Włochy oraz nr 3 w leśnictwie Sieraków
Dodano: 2015-10-30 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad: rozbiórką budynków (stodoły, obory i piwnicy) zlokalizowanych na działce ewidencyjnej nr 488 w miejscowości Cisów 122 i remontem drogi pożarowej nr 25 w leśnictwie Trzemosna
Dodano: 2015-09-02 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad: remontem drogi leśnej (teren leśnictwa Marzysz i Niestachów) i rozbiórką budynku mieszkalnego (w miejscowości Cisów)
Dodano: 2015-07-15 - PEŁNIENIE OBOWIĄKÓW INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA PN. BUDOWA I WYPOSAŻENIE ŁĄCZNIKA POMIĘDZY BUDYNKAMI SANATORIUM MARCONI A ODDZIAŁEM II ZAKŁADU PRZYRODOLECZNICZEGO
Dodano: 2015-07-13 - Pełnienie kompleksowego Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn.: Budowa szkółki kontenerowej w Nadleśnictwie Daleszyce
Dodano: 2015-06-30 - Pełnienie obowiązków inwestora zastępczego podczas przygotowania i realizacji inwestycji pn. Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku administracyjno - biurowego stanowiącego siedzibę Urzędu Skarbowego oraz budowa parkingu na 14 miejsc postojowych przy ul. Polnej 11 w Ostrowcu Świętokrzyskim
Dodano: 2015-06-12 - Bieżące remonty dróg- nadzór inwestorski
Dodano: 2015-03-24 - Kontrakt 03: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla Projektu Modernizacja Oczyszczalni Ścieków oraz sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie gminy Połaniec
Dodano: 2015-01-05