Przetargi.pl
Obniżenie emisji CO2 poprzez zakup i montaż systemów fotowoltaicznych dla mieszkańców gminy Kozienice

Burmistrz Gminy Kozienice ogłasza przetarg

  • Adres: 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6117100 , fax. 048 6142048
  • Data zamieszczenia: 2015-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Kozienice
    ul. Parkowa 5 5
    26-900 Kozienice, woj. mazowieckie
    tel. 048 6117100, fax. 048 6142048
    REGON: 00052374900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obniżenie emisji CO2 poprzez zakup i montaż systemów fotowoltaicznych dla mieszkańców gminy Kozienice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie instalacji fotowoltaicznych poprzez sporządzenie odpowiedniej dokumentacji projektowej, montaż paneli fotowoltaicznych na 62 budynkach indywidualnych mieszkańców Gminy Kozienice oraz wykonanie koniecznej do poprawnego funkcjonowania infrastruktury elektrycznej wraz z przyłączem do sieci energetycznej na terenie gminy Kozienice. Wykaz nieruchomości, na których zostaną zamontowane panele fotowoltaiczne zawiera program funkcjonalno-użytkowy Prosument (PFU) stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ. Przewiduje się montaż instalacji paneli fotowoltaicznych na powierzchni dachowej budynków w systemie bezinwazyjnym tj. bez naruszania ciągłości izolacji termicznej oraz przeciwwilgociowej połaci dachu. Zakres prac obejmuje kompleksowe zaprojektowanie, wybudowanie mikroinstalacji fotowoltaicznych z możliwością przyłączenia systemu instalacji fotowoltaicznych do sieci energetycznej, w tym: 1) dokonanie wizji lokalnej nieruchomości objętych zamówieniem wg wykazu PFU, przeprowadzenie analizy najefektywniejszej lokalizacji paneli, dobór odpowiedniej ilości i rodzaju paneli i innych elementów systemów fotowoltaicznych oraz przedłożenie wstępnych założeń projektowych do akceptacji Zamawiającemu, 2) wykonanie niezbędnej dokumentacji projektowej przez osobę uprawnioną. Dokumentacja musi być wykonana w języku polskim. 3) dostarczenie i montaż instalacji fotowoltaicznych, kontrolno-pomiarowych, zabezpieczających i odgromowych wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi, w tym z przygotowaniem miejsc montażu, uprzątnięciem i uporządkowaniem terenu po wykonanych pracach, 4) zapewnienie kierownika budowy posiadającego odpowiednie kwalifikacje do kierowania robotami budowlanymi 5) dokonanie przez wykonawcę wszelkich prób, sprawdzeń, pomiarów, badań, ekspertyz, regulacji i rozruchu wybudowanych systemów instalacji fotowoltaicznych, 6) opracowanie i przekazanie instrukcji obsługi i eksploatacji urządzeń i instalacji w języku polskim oraz przeszkolenie użytkowników w zakresie bieżącej obsługi, 7) wykonanie niezbędnej dokumentacji powykonawczej, 8) wykonanie i umieszczenie ogólnej tablicy informacyjnej o minimalnych wymiarach 0,85x07 m, której treść i miejsce zostanie ustalona z Zamawiającym na etapie realizacji, 9) wykonanie i umieszczenie dedykowanej dla każdej instalacji fotowoltaicznej małej tablicy pamiątkowej, której instalacja nastąpi w miejscu instalacji na terenie każdej z nieruchomości. 10) udzielenie rękojmi i gwarancji na przedmiot zamówienia i zapewnienie usług serwisowych na zasadach określonych w projekcie umowy 2. W skład niezbędnej infrastruktury technicznej koniecznej do prawidłowego funkcjonowania instalacji fotowoltaicznych wchodzić będą: 1) niezbędna dokumentacja 2) panele fotowoltaiczne, monokrystaliczne 3) inwerter solarny, 4) konstrukcja montażowa dachowa lub naziemna (dach płaski, balkon-taras), 5) rozdzielnia z wyłącznikami oraz zabezpieczeniami po stronie DC,AC w tym zawierająca ochronę przeciwprzepięciową i odgromową ( zgodnie z obowiązującymi przepisami), 6) system odgromowy w zależności od potrzeb (wykonawca zamontuje system odgromowy na dachu budynku wraz z odbiorem technicznym i pomiarami kiedy jest jego brak na nieruchomości. W przypadku istniejącego systemu odgromowego wykonawca przeprowadzi ponowne pomiary i odbiór systemu). 7)System monitoringu instalacji fotowoltaicznej (moduł komunikacyjny, mogący współpracować z projektowanymi falownikami, zawierający w swojej budowie wielofunkcyjny efektywny rejestrator danych) 3. Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia za pomocą programu funkcjonalno-użytkowego Prosument (Zał. Nr 10), który stanowi podstawę wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej z uwzględnieniem wytycznych w zakresie wymagań technicznych dla instalacji OZE i wykonawców robót montażowych dla zadań realizowanych w ramach programu Prosument, określonych przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, oraz zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej SIWZ, w szczególności w rozdziale II SIWZ. Wytyczne programu Prosument, z którymi wykonawca ma obowiązek się zapoznać, dostępne są na stronie internetowej pod adresem:www.nfosigw.gov.pl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda zabezpieczenia oferty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: przedłużenie okresu gwarancji na falownik
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kozienice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach