"Solanki" Uzdrowisko Inowrocław Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Solankowa 77
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3563100 , fax. 052 3574016
- Data zamieszczenia: 2009-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "Solanki" Uzdrowisko Inowrocław Sp. z o.o.
ul. Solankowa 77 77
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3563100, fax. 052 3574016
REGON: 00028813600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.solanki.pl Kontakty BIP Przetargi
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Skarbu Państwa - Lecznictwo Uzdrowiskowe
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Numer sprawy: ZP 12-09. Nazwa zadania: Dostawa mleka i przetworów mlecznych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu, wielkości i zakresu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu ilościowo - wartościowym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155110003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień - dokument potwierdzający rejestrację działalności gospodarczej w zakresie niniejszego zamówienia. 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - oświadczenie z art. 22 Ustawy Prawo z.p. - załącznik nr 4 do SIWZ. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - oświadczenie zgodnie z art. 22 Ustawy Prawo z.p. - załącznik nr 4 do SIWZ oraz dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności objętej zamówieniem. 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - oświadczenie zgodnie z art. 22 Ustawy Prawo z.p. - zał. nr 4 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2a. Informacja o dokumentach jakie mają przedstawić Wykonawcy w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 2a.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2a.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 2a.3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2a.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych zał. nr 4 do SIWZ. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 2a.5) -Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności dotyczącej przedmiotu zamówienia..
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.solanki.pl Kontakty BIP Przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy produktów żywnościowych - nabiał do kuchni internatu Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Więcborku w roku 2015
Dodano: 2015-01-23 - Dostawa produktów mleczarskich
Dodano: 2014-12-17 - Dostawa produktów mleczarskich
Dodano: 2013-12-11 - Dostawa produktów mleczarskich
Dodano: 2013-01-02 - Dostawa produktów mleczarskich
Dodano: 2011-12-20 - Dostawa produktów mleczarskich
Dodano: 2009-12-14 - dostawa pieczywa oraz mleka i wyrobów nabiałowych
Dodano: 2009-11-25 - dostawa mleka i artykułów nabiałowych
Dodano: 2009-10-16