Przetargi.pl
Dostawa produktów mleczarskich

Bydgoski Zespół Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych ogłasza przetarg

  • Adres: 85-122 Bydgoszcz, ul. Traugutta 5
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3736330 , fax. 052 3735139
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bydgoski Zespół Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych
    ul. Traugutta 5 5
    85-122 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3736330, fax. 052 3735139
    REGON: 34020355300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Placówka opiekuńczo-wychowawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa produktów mleczarskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów mleczarskich, i obejmuje 20 pozycji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155110003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności oraz wszelkich czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia ( w tym: są wpisani do ewidencji działalności gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego), b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a w szczególności: wykażą ( maksymalnie 5 ) należycie wykonanych dostaw zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, które swoim rodzajem i wartością ( nie mniejszą niż wartość składanej oferty - brutto - w skali roku ), odpowiadają przedmiotowi zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału Wykonawcy na podstawie sprawdzenia załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wskazanych w SIWZ, wg formuły: spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) wykaz ( maksymalnie 5 ) dostaw zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, zawierający: przedmiot zamówienia, wartość brutto ( nie mniejsza niż wartość oferowanego przedmiotu zamówienia w skali roku ), datę ( okres ) wykonania, odbiorcę oraz potwierdzenie, że dostawy te zostały wykonane należycie, c) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz. U. Nr 19 177, z późn. zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Stałość cen
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bzpow.bydg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach