Urząd Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 32-210 Książ Wielki, ul. Warszawska 17
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 041 3838002 , fax. 041 3838002
- Data zamieszczenia: 2012-12-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
ul. Warszawska 17 17
32-210 Książ Wielki, woj. małopolskie
tel. 041 3838002, fax. 041 3838002
REGON: 00054322600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/gminy/root_Ksiaz+Wielki/Wprowadzenie/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Numer sprawy: Numer sprawy. Nazwa zadania: Obsługa bankowa budżetu Gminy Ksiąz Wielki na lata 2013-2015 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Gminy Książ Wielki i jej jednostek organizacyjnych w okresie 3 lat, tj. od roku 2013 do roku 2015. W celu umożliwienia wstępnej oceny kondycji finansowej Zamawiającego oraz zakresu obsługi podajemy informację dotyczącą projektu planu dochodów i wydatków budżetu Gminy Książ Wielki na rok 2013 w wielkości szacunkowej w zł ROK DOCHODY OGÓŁEM WYDATKI OGÓŁEM 2013 17.303.612,00 14.986.080,00 . Obsługa obejmuje: 1) .Otwarcie i prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych, rachunków funduszy specjalnych i celowych (w tym rachunków związanych z rozliczaniem środków otrzymanych z funduszy krajowych lub UE), rachunku sum depozytowych, 2) .Oprocentowanie środków znajdujących się na wszystkich rachunkach Zamawiającego, 3) .Przyjmowanie wpłat i realizowanie wypłat gotówkowych na terenie miejscowości Książ Wielki, we wszystkie dni robocze roku, w godzinach 7:00 - 15:00, 4). Realizowanie wypłat gotówkowych dla osób fizycznych na podstawie listy wypłat, 5) .Lokowanie wolnych środków na lokatach terminowych, 6). realizację poleceń przelewów wewnętrznych (między rachunkami w tym samym banku) w czasie rzeczywistym bez opłat, 7). realizację wszystkich poleceń przelewów do innych banków w systemie ELIXIR , 8). realizację poleceń przelewów we wszystkie dni robocze roku, 9). Usługę wyzerowania wskazanych rachunków jednostek budżetowych Gminy polegającą na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na tych rachunkach (np. niewykorzystane środki, naliczone odsetki bankowe) na wskazany rachunek Gminy. Usługa wyzerowania zostanie wskazana w umowie rachunku bankowego, którego usługa ta będzie dotyczyć. 10). Udzielenie krótkoterminowego kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku budżetowego przejściowego deficytu do wysokości 500.000,-zł (słownie: pięćset tysięcy zł) bez kosztów, prowizji i opłat. Jedynym kosztem kredytu będą odsetki od faktycznie wykorzystanego kredytu. Kredyt oprocentowany będzie według stawki WIBOR 1M, powiększonego o marżę Wykonawcy w wysokości określonej w złożonej ofercie, stałą w okresie obowiązywania umowy. Marża Wykonawcy nie może być wyższa niż 1,09%. Bank nalicza odsetki od faktycznie wykorzystanych środków kredytu, w miesięcznych okresach obrachunkowych za okres faktycznego wykorzystania środków kredytu i obciąża nimi automatycznie rachunek Zamawiającego. Spłata krótkoterminowego kredytu odnawialnego nastąpi najpóźniej do 31 grudnia danego roku budżetowego, a w każdym następnym roku budżetowym kredyt będzie dostępny na takich samych warunkach od pierwszego dnia roboczego nowego roku budżetowego. 11) .Wydawanie blankietów czeków gotówkowych, 12) .Wydawanie opinii bankowej o prowadzonym rachunku oraz innych opinii i zaświadczeń, 13) .W ostatnim dniu roboczym każdego roku kalendarzowego świadczenie usług bankowych odbywać się będzie co najmniej do godziny 13:00, 14). W ramach systemu bankowości elektronicznej (internetowej) posiadacz rachunku będzie miał zapewnione w szczególności: a. aktywację i całodobowe korzystanie z systemu bankowości elektronicznej bez opłat, b. możliwość konfigurowania uprawnień do rachunków i konkretnych operacji dla poszczególnych użytkowników, c. autoryzację transakcji przez osoby uprawnione, d. uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunku bieżącym i rachunkach pomocniczych, e. generowanie wyciągów bankowych wraz z załącznikami, drukowanie potwierdzeń przelewów, f. przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi systemu wg uzgodnionego pomiędzy stronami harmonogramu, który umożliwi bezpieczne rozpoczęcie użytkowania systemu bankowego od pierwszego dnia miesiąca następującego po dniu podpisaniu umowy, g. informowanie użytkowników o wszystkich istotnych sprawach związanych z Systemem (np. awarie, aktualizacje, przelewy odrzucone przez Bank), h. możliwość złożenia w oddziale Banku przelewu w formie dyspozycji pisemnej w sytuacjach, gdy nie będzie możliwe dokonanie przelewu elektronicznie - bez dodatkowych opłat, niezależnie od ilości przelewów, i. umożliwianie upoważnionemu przez Zamawiającego pracownikowi wglądu w saldo rachunku jednostek podległych Gminie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/gminy/root_Ksiaz+Wielki/Wprowadzenie/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Zakliczyn na rok 2016 oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów do kwoty 1.530.674,00 PLN
Dodano: 2016-07-27 - Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 3 639 028,17 PLN na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów oraz pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy
Dodano: 2016-07-26 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego dla Gminy Łapanów.
Dodano: 2016-07-20 - Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego do wysokości 3.443.642,95 zł z przeznaczeniem na spłatę przypadających na rok 2016 zobowiązań z tytułów kredytów zaciągniętych w latach poprzednich.
Dodano: 2016-07-20 - Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie kredytu długoterminowego złotowego w wysokości 3 100 000,00 PLN (słownie: trzy miliony sto tysięcy złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-07-15 - Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie inwestycji polegającej na przebudowie części mieszkalnej wraz z przeszkleniem galerii komunikacyjnych oraz montażem dźwigu osobowego w budynku mieszkalno- usługowym, zlokalizowanym w Oświęcimiu, Rynek Główny 16.
Dodano: 2016-07-13 - Zaciągnięcie kredytu krótkoterminowego w wysokości 1 603 000,00 zł na sfinansowanie zadania pn.: Zabezpieczenie odpadów azbestowych na drogach gminnych - 2016
Dodano: 2016-07-12 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 1800000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu oraz na pokrycie zobowiązań, które zostały zaplanowane w rozchodach budżetu Gminy Szczucin na 2016 r.
Dodano: 2016-07-12 - Udzielenie i obsługa kredytu w kwocie 3.000.000 PLN na sfinansowanie zadań realizowanych przez gminę Czarny Dunajec
Dodano: 2016-07-12 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego do łącznej wysokości 2.612.186,43 zł.
Dodano: 2016-06-29