Przetargi.pl
Numer sprawy: Numer sprawy. Nazwa zadania: Obsługa bankowa budżetu Gminy Ksiąz Wielki na lata 2013-2015

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 32-210 Książ Wielki, ul. Warszawska 17
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3838002 , fax. 041 3838002
  • Data zamieszczenia: 2012-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Warszawska 17 17
    32-210 Książ Wielki, woj. małopolskie
    tel. 041 3838002, fax. 041 3838002
    REGON: 00054322600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/gminy/root_Ksiaz+Wielki/Wprowadzenie/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Numer sprawy: Numer sprawy. Nazwa zadania: Obsługa bankowa budżetu Gminy Ksiąz Wielki na lata 2013-2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Gminy Książ Wielki i jej jednostek organizacyjnych w okresie 3 lat, tj. od roku 2013 do roku 2015. W celu umożliwienia wstępnej oceny kondycji finansowej Zamawiającego oraz zakresu obsługi podajemy informację dotyczącą projektu planu dochodów i wydatków budżetu Gminy Książ Wielki na rok 2013 w wielkości szacunkowej w zł ROK DOCHODY OGÓŁEM WYDATKI OGÓŁEM 2013 17.303.612,00 14.986.080,00 . Obsługa obejmuje: 1) .Otwarcie i prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych, rachunków funduszy specjalnych i celowych (w tym rachunków związanych z rozliczaniem środków otrzymanych z funduszy krajowych lub UE), rachunku sum depozytowych, 2) .Oprocentowanie środków znajdujących się na wszystkich rachunkach Zamawiającego, 3) .Przyjmowanie wpłat i realizowanie wypłat gotówkowych na terenie miejscowości Książ Wielki, we wszystkie dni robocze roku, w godzinach 7:00 - 15:00, 4). Realizowanie wypłat gotówkowych dla osób fizycznych na podstawie listy wypłat, 5) .Lokowanie wolnych środków na lokatach terminowych, 6). realizację poleceń przelewów wewnętrznych (między rachunkami w tym samym banku) w czasie rzeczywistym bez opłat, 7). realizację wszystkich poleceń przelewów do innych banków w systemie ELIXIR , 8). realizację poleceń przelewów we wszystkie dni robocze roku, 9). Usługę wyzerowania wskazanych rachunków jednostek budżetowych Gminy polegającą na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na tych rachunkach (np. niewykorzystane środki, naliczone odsetki bankowe) na wskazany rachunek Gminy. Usługa wyzerowania zostanie wskazana w umowie rachunku bankowego, którego usługa ta będzie dotyczyć. 10). Udzielenie krótkoterminowego kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku budżetowego przejściowego deficytu do wysokości 500.000,-zł (słownie: pięćset tysięcy zł) bez kosztów, prowizji i opłat. Jedynym kosztem kredytu będą odsetki od faktycznie wykorzystanego kredytu. Kredyt oprocentowany będzie według stawki WIBOR 1M, powiększonego o marżę Wykonawcy w wysokości określonej w złożonej ofercie, stałą w okresie obowiązywania umowy. Marża Wykonawcy nie może być wyższa niż 1,09%. Bank nalicza odsetki od faktycznie wykorzystanych środków kredytu, w miesięcznych okresach obrachunkowych za okres faktycznego wykorzystania środków kredytu i obciąża nimi automatycznie rachunek Zamawiającego. Spłata krótkoterminowego kredytu odnawialnego nastąpi najpóźniej do 31 grudnia danego roku budżetowego, a w każdym następnym roku budżetowym kredyt będzie dostępny na takich samych warunkach od pierwszego dnia roboczego nowego roku budżetowego. 11) .Wydawanie blankietów czeków gotówkowych, 12) .Wydawanie opinii bankowej o prowadzonym rachunku oraz innych opinii i zaświadczeń, 13) .W ostatnim dniu roboczym każdego roku kalendarzowego świadczenie usług bankowych odbywać się będzie co najmniej do godziny 13:00, 14). W ramach systemu bankowości elektronicznej (internetowej) posiadacz rachunku będzie miał zapewnione w szczególności: a. aktywację i całodobowe korzystanie z systemu bankowości elektronicznej bez opłat, b. możliwość konfigurowania uprawnień do rachunków i konkretnych operacji dla poszczególnych użytkowników, c. autoryzację transakcji przez osoby uprawnione, d. uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunku bieżącym i rachunkach pomocniczych, e. generowanie wyciągów bankowych wraz z załącznikami, drukowanie potwierdzeń przelewów, f. przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi systemu wg uzgodnionego pomiędzy stronami harmonogramu, który umożliwi bezpieczne rozpoczęcie użytkowania systemu bankowego od pierwszego dnia miesiąca następującego po dniu podpisaniu umowy, g. informowanie użytkowników o wszystkich istotnych sprawach związanych z Systemem (np. awarie, aktualizacje, przelewy odrzucone przez Bank), h. możliwość złożenia w oddziale Banku przelewu w formie dyspozycji pisemnej w sytuacjach, gdy nie będzie możliwe dokonanie przelewu elektronicznie - bez dodatkowych opłat, niezależnie od ilości przelewów, i. umożliwianie upoważnionemu przez Zamawiającego pracownikowi wglądu w saldo rachunku jednostek podległych Gminie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/gminy/root_Ksiaz+Wielki/Wprowadzenie/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach