Przetargi.pl
Numer sprawy: AEZ/S-042/2009 Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych oraz świadczenie usługi serwisowej

Warszawski Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 02-091 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 61
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5720366 , fax. 022 5720377
  • Data zamieszczenia: 2009-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warszawski Uniwersytet Medyczny
    ul. Żwirki i Wigury 61 61
    02-091 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5720366, fax. 022 5720377
    REGON: 00028891700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Numer sprawy: AEZ/S-042/2009 Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych oraz świadczenie usługi serwisowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do miejsca wskazanego przez Zamawiającego urządzeń wielofunkcyjnych A3, w łącznej ilości 3 sztuk, w tym urządzenie monochromatyczne szt. 1 oraz urządzenia kolorowe szt. 2. wraz z instalacją, szkoleniem w zakresie obsługi i świadczeniem usług serwisowych w sposób i na warunkach określonych umowie. Dostarczone urządzenia muszą współpracować z posiadanym przez Zamawiającego systemem Uniflow firmy NTware wersja 3.1. w zakresie: 1) autoryzacji użytkowników kartami bezstykowymi standardu Mifare; 2) kontrola budżetów na poziomie użytkownika; 3) grupy użytkowników; 4) wydruk /wędrujący/; 5) przekierownie wydruku z drukarki lokalnej; 6) wysyłanie skanów na email, katalog domowy (pobierane z Active Directory); katalogi publiczne. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wymaganych, minimalnych parametrów technicznych i funkcjonalnych znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ, stanowiącym jednocześnie załącznik do oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301214306
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, oraz poprzez oferowane dostawy spełnią wymagania określone w cz. IX SIWZ:
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia, posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: wykaz minimum jednej wykonanej dostawy urządzeń wielofunkcyjnych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto. Jeżeli okres działalności jest krótszy - należy wykazać dostawy wykonane w tym okresie - Załącznik nr 4; 1) co najmniej jeden dokument potwierdzający, że Wykonawca świadczył dostawy ujęte w ww. wykazie z należytą starannością. Przedkładane dokumenty /referencje/ muszą zawierać co najmniej: a. wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował dostawy kserokopiarek; b. wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były dostawy; c. opinię podmiotu wskazanego stwierdzającą, że dostawy były realizowane należycie; 3 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 1) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane urządzenia odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym(certyfikat CE), Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentu w języku angielskim lub niemieckim), 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1, składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy, w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Z 2006r. Nr 87, poz. 605, Dz. U. z 2008r. Nr 188, poz. 1155). 5. Dokumenty, o których mowa w części IX składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej /za zgodność z oryginałem/ przez Wykonawcę, tj. przez osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania Wykonawcy lub przez osobę lub osoby upoważnione przez Wykonawcę. 6. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone /za zgodność z oryginałem/ przez notariusza. 7. Dokumenty wielostronicowe składane w formie kserokopii winny być potwierdzone /za zgodność z oryginałem/ na każdej stronie. 8. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 10. Każdy z Wykonawców ubiegający się wspólnie o udzielenia zamówienia (składający ofertę wspólną) musi samodzielnie spełnić warunki, o których mowa w cz. VIII ust. 1 pkt. 1) i 4). Pozostałe warunki i wymagania zawarte w cz. VIII ust. 1 mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wum.edu.pl/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach