Przetargi.pl
nr sprawy: 54/U/DT/09: świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz WPKiW S.A. w Chorzowie.

Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku im. gen. J. Ziętka ogłasza przetarg

  • Adres: 41-501 Chorzów, Aleja Różana 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3498361 , fax. 032 3498362
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku im. gen. J. Ziętka
    Aleja Różana 2 2
    41-501 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 032 3498361, fax. 032 3498362
    REGON: 00015019400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wpkiw.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Akcyjna, w której ponad 50% akcji posiadają jednostki sektora finansów publicznych.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    nr sprawy: 54/U/DT/09: świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz WPKiW S.A. w Chorzowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    nr sprawy: 54/U/DT/09: przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz WPKiW S.A. w Chorzowie. Usługi muszą mieć charakter powszechny, muszą być świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, drogą sieci radiowej. Świadczone usługi powinny obejmować: 1. sekundowe naliczanie czasu realizowanych rozmów telefonicznych bez opłaty inicjacyjnej, 2. bezpłatne połączenia między telefonami należącymi do sieci wewnętrznej mieszczące się w cenie abonamentu minimum 2000 minut miesięcznie na każdy telefon, 3. bilingi ze szczegółowym wykazem połączeń na życzenie zamawiającego mieszczące się w cenie abonamentu, 4. zapewnienie poprawnego działania sieci telefonicznej przez 24h na dobę, 5. bezpłatne zachowanie dotychczasowej numeracji wewnętrznej (ostatnie 3 numery), 6. możliwość połączenia z każdym numerem telefonu wewnętrznej sieci WPKiW S.A. za pośrednictwem dostępowego numeru stacjonarnego (strefa 032 - Katowice), 7. bezpłatne zachowanie dotychczasowego stacjonarnego numeru dostępowego +48 32 793 70 08 oraz możliwość bezpłatnego przekierowania przez ten numer zewnętrznych połączeń przychodzących, 8. bezpłatne zachowanie dotychczasowych 9-cio cyfrowych numerów zewnętrznych, 9. bezpłatne wprowadzenie białej i czarnej listy telefonów, na które połączenia mogą być realizowane bądź też realizacja jest blokowana. Wybrane telefony mogą mieć możliwość konfiguracji połączeń wyłącznie na numery z białej listy, 10. bezpłatna możliwość blokowania/odblokowania funkcji: - transmisji danych, - dostępu do sieci Internet, - wysyłania SMS-ów, 11. możliwość wykonywania połączeń z dowolnego miejsca w WPKiW S.A. z dowolnego aparatu telefonicznego należącego do sieci wewnętrznej, 12. bezpłatne zarządzanie siecią przez zamawiającego za pomocą pojedynczego interfejsu, 13. bezpłatna możliwość przełączania rozmów przychodzących w obrębie sieci firmowej, 14. bezpłatna obsługa połączeń przychodzących przez grupy użytkowników, 15. bezpłatne ustalanie limitów na poszczególnych telefonach przez zamawiającego pozwalających na ustalenie maksymalnej wartości pieniężnej, która może być wykorzystana na danym telefonie. Po przekroczeniu limitu połączenia wychodzące poza listę firmowych telefonów są automatycznie blokowane, 16. wykonawca zapewni całodobowe przyjmowanie zgłoszeń, problemów, awarii lub nieprawidłowości za pośrednictwem łączy telefonicznych oraz faksowych lub pocztą elektroniczną, 17. czas usuwania awarii nie wynikających z winy Zamawiającego od momentu zgłoszenia ich przez Zamawiającego - 24h, 18. bezpłatne połączenia, w ramach abonamentu, ze służbami powołanymi do niesienia pomocy, posiadającymi numery skrócone. Dostarczenie 80 szt. nowych aparatów telefonicznych (z gwarancją producenta co najmniej 12 miesięczną) z aktualnej oferty operatora z wyposażeniem standardowym (ładowarka sieciowa i bateria). Modele telefonów dostarczane będą w uzgodnieniu z Zamawiającym bez blokady operatora. Szacunkowy średni miesięczny czas połączeń telekomunikacyjnych z podziałem na rodzaje połączeń został określony w SIWZ. Zamówienie będzie trwać przez okres 12 miesięcy (12 pełnych okresów rozliczeniowych) po podpisaniu umowy jednak nie wcześniej niż od 12.12.2009 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Nie spełnienie któregokolwiek z wyżej wymienionych warunków będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Sprawdzenie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu będzie miało miejsce w następującym zakresie: czy zostały złożone wszystkie wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu; uprawnienia osób podpisujących oświadczenia i dokumenty do reprezentowania Wykonawcy; czy terminy wystawienia dokumentów są zgodne z wymaganiami Zamawiającego. Ocena warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie dostarczonych dokumentów i oświadczeń na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) wypełniony i podpisany formularz ofertowy zawierający oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 1 do siwz), B) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, C) Wymagane załączenie zaświadczenia lub kserokopia - poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem - o wpisie do rejestru przedsiębiorstw telekomunikacyjnych, o którym mowa w art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r. Nr 171 poz. 1800 z późn. zm.) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w punkcie B składa dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. (Dz. U. z dn. 24.05.2006 r. Nr 87 poz. 605) tj. dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie to powinno być złożone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnionego (-ych) przedstawiciela (-i) Wykonawcy. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę (-y) nie wymienioną (-e) w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii. Brak jakiegokolwiek z wymaganych dokumentów spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. Dokumenty wymagane, gdy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę: W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, partnerzy winni spełniać następujące wymagania: a/ wszyscy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą spełniać postanowienia SIWZ i dołączyć do oferty dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w punkcie a), b), c), d), B), b/ oświadczenia wskazane w punkcie A) powinny być złożone łącznie przez wszystkich wykonawców lub przez podmiot upoważniony w imieniu wszystkich; c/ warunki określone w punkcie C) winien spełniać przynajmniej jeden wykonawca ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej). d/ wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Wypełniając formularz ofertowy jak również inne dokumenty powołujące się na -Wykonawcę-, w miejscu np.: -nazwa i adres wykonawcy- należy wpisać dane dotyczące konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wpkiw.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach