Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku im. gen. J. Ziętka ogłasza przetarg
- Adres: 41-501 Chorzów, Aleja Różana 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3498361 , fax. 032 3498362
- Data zamieszczenia: 2010-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku im. gen. J. Ziętka
Aleja Różana 2 2
41-501 Chorzów, woj. śląskie
tel. 032 3498361, fax. 032 3498362
REGON: 00015019400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wpkiw.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Akcyjna, w której ponad 50% akcji posiadają jednostki sektora finansów publicznych
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nr sprawy 54/U/DT/10: świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz WPKiW S.A. w Chorzowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz WPKiW S.A. w Chorzowie. Usługi muszą mieć charakter powszechny, muszą być świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, drogą sieci radiowej. Świadczone usługi powinny obejmować: 1. sekundowe naliczanie czasu realizowanych rozmów telefonicznych bez opłaty inicjacyjnej, 2. bezpłatne połączenia między telefonami należącymi do sieci wewnętrznej mieszczące się w cenie abonamentu minimum 2000 minut miesięcznie na każdy telefon, 3. bilingi ze szczegółowym wykazem połączeń na życzenie zamawiającego mieszczące się w cenie abonamentu, 4. zapewnienie poprawnego działania sieci telefonicznej przez 24h na dobę, 5. bezpłatne zachowanie dotychczasowej numeracji wewnętrznej (ostatnie 3 numery), 6. możliwość połączenia z każdym numerem telefonu wewnętrznej sieci WPKiW S.A. za pośrednictwem dostępowego numeru stacjonarnego (strefa 032 - Katowice), 7. bezpłatne zachowanie dotychczasowego stacjonarnego numeru dostępowego +48 32 793 70 08 oraz możliwość bezpłatnego przekierowania przez ten numer zewnętrznych połączeń przychodzących, 8. bezpłatne zachowanie dotychczasowych 9-cio cyfrowych numerów zewnętrznych, 9. bezpłatne wprowadzenie białej i czarnej listy telefonów, na które połączenia mogą być realizowane bądź też realizacja jest blokowana. Wybrane telefony mogą mieć możliwość konfiguracji połączeń wyłącznie na numery z białej listy, 10. bezpłatna możliwość blokowania/odblokowania funkcji: - transmisji danych, - dostępu do sieci Internet, - wysyłania SMS-ów, 11. możliwość wykonywania połączeń z dowolnego miejsca w WPKiW S.A. z dowolnego aparatu telefonicznego należącego do sieci wewnętrznej, w szczególności zagwarantowanie dobrej jakości połączenia z każdego pomieszczenia w budynku dyrekcji WPKiW S.A. przy Al. Różanej 2. 12. bezpłatne zarządzanie siecią przez zamawiającego za pomocą pojedynczego interfejsu, 13. bezpłatna możliwość przełączania rozmów przychodzących w obrębie sieci firmowej, 14. bezpłatna obsługa połączeń przychodzących przez grupy użytkowników, 15. bezpłatne ustalanie limitów na poszczególnych telefonach przez zamawiającego pozwalających na ustalenie maksymalnej wartości pieniężnej, która może być wykorzystana na danym telefonie. Po przekroczeniu limitu połączenia wychodzące poza listę firmowych telefonów są automatycznie blokowane, 16. wykonawca zapewni całodobowe przyjmowanie zgłoszeń, problemów, awarii lub nieprawidłowości za pośrednictwem łączy telefonicznych oraz faksowych lub pocztą elektroniczną, 17. czas usuwania awarii nie wynikających z winy Zamawiającego od momentu zgłoszenia ich przez Zamawiającego - 24h, 18. bezpłatne połączenia, w ramach abonamentu, ze służbami powołanymi do niesienia pomocy, posiadającymi numery skrócone. 19. bezpłatne udostępnienie dostępu do Internetu na 2 aparatach telefonicznych z limitem min 900 MB oraz prędkości do 7,2 Mb/s, jak również bez pobierania dodatkowych opłat za przekroczenie limitu 900 MB z możliwością obniżenia prędkości przesyłu do min. 16 kb/s Dostarczenie 90 szt. nowych aparatów telefonicznych (z gwarancją producenta co najmniej 12 miesięczną) z aktualnej oferty operatora z wyposażeniem standardowym (ładowarka sieciowa i bateria). Modele telefonów dostarczane będą w uzgodnieniu z Zamawiającym bez blokady operatora. Zamawiający szacuje średnie miesięczne czasy połączeń telekomunikacyjnych Zamawiającego z podziałem na rodzaje połączeń (wg wyliczeń z poprzednich miesięcy): - krajowe stacjonarne- średni miesięczny szacunkowy czas trwania połączeń wynosi - 6 666 minut - międzynarodowe - średni miesięczny szacunkowy czas trwania połączeń wynosi 34 minuty - do sieci komórkowych: - Era GSM średni miesięczny szacunkowy czas trwania połączeń wynosi 5416 minut - Orange średni miesięczny szacunkowy czas trwania połączeń wynosi 5333 minut - Plus GSM średni miesięczny szacunkowy czas trwania połączeń wynosi 5250 minut - Play średni miesięczny szacunkowy czas trwania połączeń wynosi 291 minut - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642110008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: - wadium nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wpkiw.com.pl/serwis_informacyjny/ogloszenia_przetargi.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH W SIECI TELEFONII STACJONARNEJ NA RZECZ DWÓCH BUDYNKÓW POWIATOWEJ STACJI SANITARNO - EPIDEMIOLOGICZNEJ w DĄBROWIE GÓRNICZEJ
Dodano: 2015-07-27 - Usługi telekomunikacyjne ZP-124/2014
Dodano: 2014-05-13 - Usługi telekomunikacyjne w sieci stacjonarnej
Dodano: 2013-12-17 - Usługi telefoniczne - nr prawy-19/PN/13
Dodano: 2013-04-23 - ŚWIADCZENIE USŁUGI TELEKOMUNIKACYJNYCH W SIECI TELEFONII STACJONARNEJ NA RZECZ DWÓCH BUDYNKÓW POWIATOWEJ STACJI SANITARNO - EPIDEMIOLOGICZNEJ W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
Dodano: 2012-08-14 - Nr sprawy: 50/II/U/DA/11: Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz WPKiW S.A. w Chorzowie
Dodano: 2011-12-30 - Nr sprawy: 50/U/DA/11: Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz WPKiW S.A. w Chorzowie.
Dodano: 2011-12-14 - Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej na rzecz Drugiego Urzędu Skarbowego w Gliwicach
Dodano: 2011-12-06 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Sądu Okręgowego w Gliwicach przy ul. Kościuszki 15oraz Rodzinnego Ośrodka Diagnostyczno-Konsultacyjnego w Zabrzu przy ul. Sienkiewicza 36
Dodano: 2011-09-16 - Usługi telefoniczne.
Dodano: 2010-07-07