Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku im. gen. J. Ziętka ogłasza przetarg
- Adres: 41-501 Chorzów, Aleja Różana 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3498361 , fax. 032 3498362
- Data zamieszczenia: 2011-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku im. gen. J. Ziętka
Aleja Różana 2 2
41-501 Chorzów, woj. śląskie
tel. 032 3498361, fax. 032 3498362
REGON: 00015019400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wpkiw.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Akcyjna, w której ponad 50% akcji posiadają jednostki sektora finansów publicznych
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nr sprawy: 50/U/DA/11: Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz WPKiW S.A. w Chorzowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz WPKiW S.A. w Chorzowie. 2.Usługi muszą mieć charakter powszechny i muszą być świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U.2004 nr 171, poz.1800), drogą sieci radiowej. 3. Zamawiający wymaga, aby usługa świadczona była w licencjonowanym paśmie radiowym, co Wykonawca potwierdzi decyzją w sprawie rezerwacji częstotliwości wydaną zgodnie z art. 114 ustawy Prawo telekomunikacyjne oraz pozwoleniem radiowym wydanym w oparciu o rezerwację częstotliwości, o którym mowa w art. 143 ustawy Prawo telekomunikacyjne, 4.Świadczone usługi powinny obejmować: 1. sekundowe naliczanie czasu realizowanych rozmów telefonicznych bez opłaty inicjacyjnej, 2. bezpłatne połączenia między telefonami należącymi do sieci wewnętrznej mieszczące się w cenie abonamentu minimum 2000 minut miesięcznie na każdy telefon, 3. bilingi ze szczegółowym wykazem połączeń na życzenie zamawiającego mieszczące się w cenie abonamentu, 4. zapewnienie poprawnego działania sieci telefonicznej przez 24h na dobę, 5. bezpłatne zachowanie dotychczasowej numeracji wewnętrznej (ostatnie 3 cyfry), można zastosować 4 cyfrową numerację skróconą jednak pierwszy numer musi być stały dla wszystkich numerów. 6. możliwość bezpłatnego połączenia z każdym numerem telefonu wewnętrznej sieci WPKiW S.A. za pośrednictwem dostępowego numeru stacjonarnego (strefa 32 - Katowice), 7. bezpłatne zachowanie dotychczasowego stacjonarnego numeru dostępowego +48 32 793 70 08 oraz możliwość bezpłatnego przekierowania przez ten numer zewnętrznych połączeń przychodzących. Zamawiający wyraża zgodę na przeniesienie tego numeru do sieci Wykonawcy w terminie nie późniejszym niż wynikającym z przepisów prawa w szczególności z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 17 czerwca 2009 r. w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach telefonicznych (Dz. U. 2009 nr 90 poz. 810). W tym przypadku przez okres przenoszenia numeru Wykonawca zapewni numer zastępczy. 8. bezpłatne zachowanie dotychczasowych 9-cio cyfrowych numerów zewnętrznych, 9. bezpłatne wprowadzenie białej i czarnej listy telefonów, na które połączenia mogą być realizowane bądź też realizacja jest blokowana. Wybrane telefony mogą mieć możliwość konfiguracji połączeń wyłącznie na numery z białej listy 10. bezpłatna możliwość blokowania/odblokowania funkcji: - transmisji danych, - dostępu do sieci Internet, - wysyłania i odbierania SMS-ów, 11. możliwość wykonywania połączeń z dowolnego miejsca w WPKiW S.A. z dowolnego aparatu telefonicznego należącego do sieci wewnętrznej z wyłączeniem miejsc o silnym poziomie zakłóceń (okolice stacji trafo) lub o własnościach ekranujących (piwnice, pomieszczenia o metalowych lub żelbetowych gęsto zbrojonych ścianach), za wyjątkiem budynku dyrekcji WPKiW S.A. przy Al. Różanej 2, gdzie Wykonawca winien zagwarantować dobrej jakości połączenia z każdego pomieszczenia 12. bezpłatne zarządzanie siecią przez zamawiającego za pomocą pojedynczego interfejsu, 13. bezpłatna możliwość przełączania rozmów przychodzących w obrębie sieci firmowej, 14. bezpłatna obsługa połączeń przychodzących przez grupy użytkowników, 15. bezpłatne ustalanie limitów na poszczególnych telefonach przez zamawiającego pozwalających na ustalenie maksymalnej wartości pieniężnej, która może być wykorzystana na danym telefonie. Po przekroczeniu limitu połączenia wychodzące poza listę firmowych telefonów są automatycznie blokowane, 16. wykonawca zapewni całodobowe przyjmowanie zgłoszeń, problemów, awarii lub nieprawidłowości za pośrednictwem łączy telefonicznych oraz faksowych lub pocztą elektroniczną, 17. wykonawca zapewni bezpłatne usługi serwisowe (okresowy przegląd techniczny, sprawdzenie pracy łączy) oraz techniczną pomoc związaną ze świadczeniem usług telekomunikacyjnych obejmująca bezpłatne eliminowanie usterek i nieprawidłowości w pracy łączy, przy czym czas usuwania awarii nie wynikających z winy Zamawiającego od momentu zgłoszenia ich przez Zamawiającego nie może przekraczać 24h, 18. bezpłatne połączenia, w ramach abonamentu, ze służbami powołanymi do niesienia pomocy, posiadającymi numery skrócone (112, 997, 998, 999). 19. bezpłatne udostępnienie dostępu do Internetu na 4 aparatach telefonicznych z limitem min 2 GB oraz prędkości do 10 Mb/s, jak również bez pobierania dodatkowych opłat za przekroczenie limitu 2 GB z możliwością obniżenia prędkości przesyłu do min. 16 kb/s 20. zamawiający zastrzega sobie bezpłatną możliwość instalacji do przyporządkowania 5 numerów w wewnętrznej centralce abonenckiej tworzonej do zwiększenia komfortu przełączania połączeń pomiędzy pracownikami spółki. 5.Wykonawca dostarczy 100 szt. nowych aparatów telefonicznych (z gwarancją producenta co najmniej 12 miesięczną) z aktualnej oferty operatora z wyposażeniem standardowym (ładowarka sieciowa i bateria), w tym cztery aparaty telefoniczne mają zapewnić połączenie z siecią Internet z prędkością do 10 Mb/s. Modele telefonów dostarczane będą w uzgodnieniu z Zamawiającym bez blokady operatora. 6.Zamawiający szacuje średnie miesięczne czasy połączeń telekomunikacyjnych Zamawiającego z podziałem na rodzaje połączeń (wg wyliczeń z poprzednich miesięcy): - krajowe stacjonarne- średni miesięczny szacunkowy czas trwania połączeń wynosi - 42 000 minut - międzynarodowe - średni miesięczny szacunkowy czas trwania połączeń wynosi 4 000 minut - do sieci komórkowych: - T-Mobile średni miesięczny szacunkowy czas trwania połączeń wynosi 42000 minut - Orange średni miesięczny szacunkowy czas trwania połączeń wynosi 42000 minut - Plus GSM średni miesięczny szacunkowy czas trwania połączeń wynosi 42000 minut - Play średni miesięczny szacunkowy czas trwania połączeń wynosi 9000 minut. 7. Opis istniejącego stanu Obecnie Zamawiającego obsługuje operator GSM (T-mobile) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642110008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: - wadium nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wpkiw.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH W SIECI TELEFONII STACJONARNEJ NA RZECZ DWÓCH BUDYNKÓW POWIATOWEJ STACJI SANITARNO - EPIDEMIOLOGICZNEJ w DĄBROWIE GÓRNICZEJ
Dodano: 2015-07-27 - Usługi telekomunikacyjne ZP-124/2014
Dodano: 2014-05-13 - Usługi telekomunikacyjne w sieci stacjonarnej
Dodano: 2013-12-17 - Usługi telefoniczne - nr prawy-19/PN/13
Dodano: 2013-04-23 - ŚWIADCZENIE USŁUGI TELEKOMUNIKACYJNYCH W SIECI TELEFONII STACJONARNEJ NA RZECZ DWÓCH BUDYNKÓW POWIATOWEJ STACJI SANITARNO - EPIDEMIOLOGICZNEJ W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
Dodano: 2012-08-14 - Nr sprawy: 50/II/U/DA/11: Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz WPKiW S.A. w Chorzowie
Dodano: 2011-12-30 - Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej na rzecz Drugiego Urzędu Skarbowego w Gliwicach
Dodano: 2011-12-06 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Sądu Okręgowego w Gliwicach przy ul. Kościuszki 15oraz Rodzinnego Ośrodka Diagnostyczno-Konsultacyjnego w Zabrzu przy ul. Sienkiewicza 36
Dodano: 2011-09-16 - Nr sprawy 54/U/DT/10: świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz WPKiW S.A. w Chorzowie
Dodano: 2010-11-23 - Usługi telefoniczne.
Dodano: 2010-07-07