Przetargi.pl
Nr postępowania PCZ/II-ZP/26/2009. Przetarg nieograniczony na roboty budowlane dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. NZOZ w Żninie. polegające na adaptacji pomieszczeń szpitalnych na blok operacyjny wraz z dostawą i montażem wyposażenia medycznego oraz dostawa i montaż dwóch dźwigów windowych w ramach realizacji Projektu (Nr: RPKP.03.02.00-04-020/08) pod nazwą Zakup aparatów i urządzeń medycznych wraz z dostosowaniem obiektu szpitalnego do ich użytkowania oraz do osiągnięcia zgodności obiektu z obowiązującymi przepisami prawa.

Pałuckie Centrum Zdrowia NZOZ Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 88-400 Żnin, ul. Szpitalna 30
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3031341 w. 181 , fax. 052 3031344
  • Data zamieszczenia: 2009-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pałuckie Centrum Zdrowia NZOZ Sp. z o.o.
    ul. Szpitalna 30 30
    88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3031341 w. 181, fax. 052 3031344
    REGON: 09321330900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pczznin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nr postępowania PCZ/II-ZP/26/2009. Przetarg nieograniczony na roboty budowlane dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. NZOZ w Żninie. polegające na adaptacji pomieszczeń szpitalnych na blok operacyjny wraz z dostawą i montażem wyposażenia medycznego oraz dostawa i montaż dwóch dźwigów windowych w ramach realizacji Projektu (Nr: RPKP.03.02.00-04-020/08) pod nazwą Zakup aparatów i urządzeń medycznych wraz z dostosowaniem obiektu szpitalnego do ich użytkowania oraz do osiągnięcia zgodności obiektu z obowiązującymi przepisami prawa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na adaptacji pomieszczeń szpitalnych na blok operacyjny wraz z dostawą i montażem wyposażenia medycznego oraz dostawa i montaż dwóch dźwigów windowych w ramach realizacji projektu pod nazwą Zakup aparatów i urządzeń medycznych wraz z dostosowaniem obiektu szpitalnego do ich użytkowania oraz do osiągnięcia zgodności obiektu z obowiązującymi przepisami prawa. Projekt przewiduje gruntowną modernizację architektoniczną części ostatniego piętra głównego budynku szpitala wraz ze zmianą instalacji poszczególnych branż i wymianą dwóch dźwigów windowych. Przygotowane pomieszczenia szpitalne wraz z infrastrukturą zostaną wyposażone w specjalistyczny sprzęt szpitalny. Przedmiot zamówienia składa się z trzech zadań i dotyczy przeprowadzenia: - robót budowlanych wraz z robotami instalacyjnymi polegających na przebudowie części obiektu szpitalnego na potrzeby bloku operacyjnego, - dostawy i montażu dwóch dźwigów windowych szpitalnych, - dostawy i montażu wyposażenia medycznego dla sal operacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załącznikach nr 1, 2, 3, 4 (4.1 - 4.6), 5 (5.1 - 5.6), 6, 7, 8, 9, 10 do SIWZ. Obiekt objęty realizacją robót budowlanych jest obiektem czynnym, hospitalizującym pacjentów i takim podczas prowadzenia inwestycji ma pozostać. Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym zaplanuje harmonogram realizacji inwestycji, w taki sposób, aby zachować ciągłość pracy szpitala w zakresie hospitalizacji pacjentów i zapewnić ich bezpieczeństwo w trakcie wykonywanych robót budowlanych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz ich zakresem, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Zamawiający umożliwi Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym terminu (osoba do kontaktu - Marian Kawka - nr tel. kom.: 668 109 105). Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151417
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium można wnieść w następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy : Bank Spółdzielczy Pałuki Żnin Nr 81 8181 0000 0000 0853 2000 0001 Kserokopię dowodu wpłaty wadium - przelewu należy załączyć do oferty. Wadium wnoszone, jako poręczenie bankowe, gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, składane są w kasie Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. NZOZ w Żninie, ul. Szpitalna 30 (kopia poręczenia w ofercie). Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 uPzp, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, będzie odbywać się wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt. 4 specyfikacji, stanowiących załączniki do złożonych przez Wykonawców ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca dołączy następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt a) i b) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca dołączy następujące dokumenty: a) dane o doświadczeniu Wykonawcy w realizacji robót w zakresie objętym zamówieniem w formie wykazu wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, poświadczone dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Warunkiem udziału w przetargu jest ujęcie w wykazie (Załącznik nr 13 do SIWZ), co najmniej 5 robót budowlanych polegających na przebudowie prowadzonych na obiektach użyteczności publicznej o wartości minimum 1 500 000 PLN netto każda w tym minimum 3 roboty wykonywane na czynnych obiektach służby zdrowia. Zamawiający wymaga załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty wymienione w Załączniku nr 13 zostały wykonane należycie (minimum 3 referencje); b) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Załącznik nr 14 do SIWZ), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (Zamawiający oczekuje dołączenia uprawnień budowlanych do kierowania robotami we wszystkich występujących branżach i aktualnych zaświadczeń o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego); c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt b), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca dołączy następujące dokumenty: a) bilans i rachunek wyników oraz opinię biegłego rewidenta (jeżeli podlega badaniu biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości) o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres. Zamawiający wymaga aby Wykonawca osiągnął w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych, obroty w kwocie minimum 5 000 000 PLN. b) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-rozliczeniowej, w których Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli zdolność kredytowa wykonawcy lub wysokość posiadanych środków nie będzie niższa niż 4 000 000 PLN. c) polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 2 500 000 PLN. Dla Wykonawców występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum) ma w szczególności zastosowanie art. 23 Prawa zamówień publicznych. Oferta winna zawierać dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Prawa zamówień publicznych mogą być spełnione przez jednego z Wykonawców lub Wykonawców łącznie. Pozostałe warunki dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców na podstawie przepisów art. 24 ust.1 pkt. 1-9 uPzp z uwzględnieniem art. 24a uPzp, oraz Wykonawców, którzy: a) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 3 niniejszej SIWZ; b) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; c) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania lub; d) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 uPzp; e) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pczznin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną