Przetargi.pl
ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE: Przebudowy drogi wojewódzkiej nr 552 Różankowo - Łysomice - Grębocin - Lubicz, odcinek w m. Łysomice, od km 6+100 do km 7+200

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 85-085 Bydgoszcz, ul. Fordońska 6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (052) 370-57-17 , fax. (052) 370-57-16
  • Data zamieszczenia: 2009-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Fordońska 6 6
    85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (052) 370-57-17, fax. (052) 370-57-16
    REGON: 09236416000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE: Przebudowy drogi wojewódzkiej nr 552 Różankowo - Łysomice - Grębocin - Lubicz, odcinek w m. Łysomice, od km 6+100 do km 7+200
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac obejmuje: 1) wykonanie dokumentacji projektowej -zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane tekst jednolity Dz. U. z 2006 nr 156 poz 1118 z póź. zmianami- wraz z przedmiarem robót, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz odtworzenie istniejącego oznakowania poziomego w 4 egzemplarzach + wersja elektroniczna na CD, 2) uzyskanie opinii, uzgodnień, pozwoleń i zatwierdzeń wynikające z właściwych przepisów, 3) wykonanie robót budowlanych na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, 4) przeprowadzenie wymaganych badań, 5) przygotowanie dokumentów kolaudacyjnych (inwentaryzacja powykonawcza, aprobaty, certyfikaty i deklaracje zgodności itp.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE WYMAGANE
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust ust 1, ust 2 p.z.p. i spełnia wymagania art. 22 ust 1 pkt 1-3; 2.Prowadzi działalność gospodarczą, 3.Nie zalega z opłacaniem podatków; 4. Nie zalega z opłacaniem opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne; 5.W okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, zrealizował -zakończył- minimum 2 budowy, przebudowy lub remonty w technologii w których warstwą ścieralną był beton asfaltowy, o wartości każdej nie mniejszej niż 400 000 PLN. Wskazane roboty budowlane muszą być wykonane należycie.; 6. Dysponuje potencjałem kadrowym - kierownik budowy - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, która jest aktualnie członkiem PIIB i posiada ubezpieczenie OC jako członek Izby; Główny projektant - 1 osoba Posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej, która jest aktualnie członkiem PIIB i posiada ubezpieczenie OC jako członek Izby oraz posiada doświadczenie w projektowaniu poprzez opracowanie min. 2 dokumentacji projektowych w zakresie budownictwa drogowego. Główny projektant będzie osobą wskazaną w umowie, upoważnioną w imieniu Wykonawcy do zarządzania realizacją umowy w zakresie projektowania i do bezpośrednich kontaktów z zamawiającym; 7. Potencjał techniczny: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy dysponujący lub posiadający pisemne zobowiązanie do dysponowania następującymi jednostkami sprzętowymi: - Wytwórnia mieszanek mineralno-asfaltowych wyposażona w jedną otaczarkę o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym z możliwością podgrzewania kruszywa. Otaczarka musi być wyposażona w automatyczny dozownik stabilizatora. Wydajność otaczarki nie mniejsza niż 120 Mg/h. - 1 szt, Czas transportu mieszanki mineralno - bitumicznej od momentu załadunku wytwórni do momentu wyładunku na budowie nie może przekraczać 2h (wskazać lokalizację wytwórni). - Sprzęt do mechanicznego rozkładania mieszanki bitumicznej - jedna układarka mas bitumicznych wyposażona w sterownik elektroniczny oraz deskę wibracyjną- 1 szt, - Skrapiarka lepiszcza wyposażona w urządzenie pomiarowe oraz mechanizmy regulacyjne, które zapewniają równomierne rozłożenie lepiszcza w kierunku podłużnym i poprzecznym - 1 szt; 8. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie objętym zamówieniem. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie żądanych oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, pod względem aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego wg. formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie - załącznik nr do siwz; 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- oryginał lub kserokopia; 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert -oryginał lub kserokopia; 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert -oryginał lub kserokopia; 5.Wykaz zrealizowanych budów -umów na roboty budowlane- w technologii - w których warstwą ścieralną był beton asfaltowy w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie. Należy podać wartość, datę i miejsce wykonania oraz załączyć krótki opis elementów robót. Do wykazu załączyć dokument potwierdzający, że wskazane roboty zostały wykonane należycie; 6. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca: - Kserokopia uprawnień budowlanych - Kserokopia aktualnego zaświadczenia potwierdzającego członkostwo w PIIB wraz z dokumentem potwierdzającym ważne ubezpieczenie OC. - Pisemne zobowiązanie podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. - Kserokopia uprawnień budowlanych w zakresie projektowania drogowego - Wykaz opracowań projektowych którymi kierował w funkcji głównego projektanta. - Kserokopia zaświadczenia potwierdzającego aktualne członkostwo w Izbie inżynierów budownictwa wraz z dokumentem potwierdzającym ważne ubezpieczenie OC. - Pisemne zobowiązanie podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 7.Wykaz części zamówienia których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom; 8.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca: - Sporządzić wykaz jednostek sprzętowych wraz z opisem parametrów technicznych potwierdzających spełnienie wymagań zamawiającego /typ, ilość, forma własności/ - Pisemne zobowiązanie podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, w przypadku jeżeli w wykazie wykonawca wskazał, że będzie dysponował narzędziami i urządzeniami; 9. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności objętej niniejszym zamówieniem na termin składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zdw-bydgoszcz.com.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach