Dom Pomocy Społecznej "Promień Życia" ogłasza przetarg
- Adres: 85-863 Bydgoszcz, ul. Łomżyńska 54
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-52 3654200, 3654207 , fax. 0-52 3612228
- Data zamieszczenia: 2009-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej "Promień Życia"
ul. Łomżyńska 54 54
85-863 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 0-52 3654200, 3654207, fax. 0-52 3612228
REGON: 09255980400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.promien-zycia.bydgoszcz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa owoców i warzyw, owoców tropikalnych, ziemniaków dla Domu Pomocy Społecznej - Promien Zycia w Bydgoszczy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa owoców i warzyw, owoców tropikalnych, ziemniaków dla Domu Pomocy Społecznej - Promien Zycia w Bydgoszczy w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy o udzielenie zamówienia publicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie, okreslają załączniki 2,3,4 do SIWZ tj. formularze cenowe z wykazem asortymentowo-ilościowym towaru (dostępne m.in. na stronie internetowej zamawiającego http://www.promien-zycia.bydgoszcz.pl/bip) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 032220003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj., którzy: - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 z postępowania o udzielenie zamówienia oraz udokumentują to poprzez złożenie aktualnych zaświadczeń, dokumentów, informacji potwierdzających na dzień składania ofert, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz udokumentują to przez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na podstawie kompletności złożonych dokumentów wymienionych w części VI SIWZ zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: - wypełniony i podpisany przez osobę/osoby/upoważnioną/upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy formularz ofertowy zawierający między innymi oświadczenie wykonawcy o spełnieniu wymaganych art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych warunków udziału w postępowaniu oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ, - wypełnione i podpisane formularze cenowe z wykazem asortymentowo - ilościowym towaru (oferta wykonawcy) wg załączników nr 2, 3, 4 do SIWZ, - oryginał lub poświadczoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, - informację finansową określającą obroty, zysk, zobowiązania, należności za okres od 2006 do 2008 roku, a w przypadku, gdy wykonawca rozpoczął działalność gospodarczą w okresie późniejszym należy podać za ten okres. Do postępowania zostaną dopuszczeni wykonawcy, których wynik finansowy nie zamyka się stratą - załącznik nr 5 do SIWZ, - oświadczenie, że w dniu dostawy dostarczony towar będzie posiadał termin ważności w wartości 70 % terminu ważności określonego przez producenta oraz, że dostarczany towar będzie spełniać wymogi systemu HACCP, - podpisany przez osobę/osoby/upoważnioną/upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy projekt umowy na realizację zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie kompletności złożonych w/w. dokumentów zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w. warunki wykonawca spełnił.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.promien-zycia.bydgoszcz.pl/bip
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną