Przetargi.pl
Nazwa projektu:Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Kolbuszowa Zadanie nr 4: Przebudowa i rozbudowa budynku byłej szkoły w Nowej Wsi w celu zmiany sposobu użytkowania na Przedszkole Publiczne

Gmina Kolbuszowa ogłasza przetarg

  • Adres: 36-100 Kolbuszowa, ul. Obrońców Pokoju 21
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2271333 , fax. 017 2272939
  • Data zamieszczenia: 2013-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kolbuszowa
    ul. Obrońców Pokoju 21 21
    36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie
    tel. 017 2271333, fax. 017 2272939
    REGON: 69058166600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolbuszowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nazwa projektu:Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Kolbuszowa Zadanie nr 4: Przebudowa i rozbudowa budynku byłej szkoły w Nowej Wsi w celu zmiany sposobu użytkowania na Przedszkole Publiczne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu przebudowy i rozbudowy budynku. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót: 1.Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej z korektą wielkości i lokalizacji otworów drzwiowych i okiennych. 2.Przebudowa i remont dachów: malowanie pokrycia, przebudowa kominów i dobudowa kominów nad stropem strychowym, wzmocnienie konstrukcji stropów, 3.Wykonanie termomodernizacji stropów strychowych. 4.Przebudowa pomieszczeń: zmiana układu pomieszczeń z remontem posadzek i tynków. 5.Remont elewacji zewnętrznych: przebudowa schodów zewnętrznych, dobudowa pochylni, termomodernizacja ścian zewnętrznych z wykonaniem wypraw elewacyjnych. 6.Wykonanie chodników i płytek odbojowych wokół budynku. 7.Wykonanie przebudowy lub wymiany wewnętrznych instalacji: centralnego ogrzewania, instalacji wodno-kanalizacyjnych, instalacji elektrycznych. 8.Przebudowa przyłącza wody, budowa fragmentu sieci i hydrantu zewnętrznego. 9.Budowa przykanalika kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni przydomowej. Zakres robót podzielono na roboty kwalifikowane i niekwalifikowane z punku wiedzenia termomodernizacji obiektu. W ramach tzw. kosztów kwalifikowanych dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego planuje się wykonanie robót mających bezpośredni wpływ na poprawę termoizolacyjności budynków. Są to m.in. następujące rodzaje robót budowlanych: wymiana 20 szt okien drewnianych na okna zespolone PCW - powierzchnia 35,90 m2,wymiana 2 szt drzwi zewnętrznych drewnianych na drzwi aluminiowe ocieplone z samozamykaczem - powierzchnia drzwi 6,22 m2, montaż włazu strychowego EI15 ocieplonego z drabiną rozkładaną - powierzchnia 0,96 m2, wykonanie izolacji termicznej ze styropianu gr. 15 cm stropu strychowego Kleina o po-wierzchni 9,09 m2, wykonanie izolacji termicznej z wełny mineralnej gr. 30 cm stropów strychowych drewnianych o powierzchni 189,56 m2, wykonanie termomodernizacji ścian fundamentowych poniżej poziomu terenu styropianem ekstrudowanym grubości 8 cm z zabezpieczeniem folią kubełkową - po-wierzchnia ocieplenia 52,92 m2, wykonanie termomodernizacji ścian fundamentowych powyżej poziomu terenu styropianem ekstrudowanym grubości 8 cm z wykonaniem wypraw elewacyjnych - po-wierzchnia ocieplenia 36,22 m2, ocieplenie ścian nadziemia styropianem grubości 16 cm z wykonaniem wypraw elewa-cyjnych z tynku akrylowego - powierzchnia ocieplenia 122,22 m2, ocieplenie ścian nadziemia styropianem grubości 12 cm z wykonaniem wypraw elewa-cyjnych z tynku akrylowego - powierzchnia ocieplenia 221,20 m2, ocieplenie ścian nadziemia styropianem grubości 5 cm z wykonaniem wypraw elewacyjnych z tynku akrylowego - powierzchnia ocieplenia 10,60 m2,ocieplenie ościeży otworów styropianem grubości 2 cm z wykonaniem wypraw elewacyjnych z tynku akrylowego - powierzchnia ocieplenia 27,23 m2, zmiana sposobu ogrzewania budynku: zastąpienie pieców kaflowych i 2 ogrzewaczy gazowych kotłem VICTRIX ZEUS 26 1 l IMMERGAS wraz z niezbędnym osprzętem lub rozwiązanie równoważne, wykonanie instalacji centralnego ogrzewania: montaż rurociągów PE-X/AL/PE o łącznej długości 324 mb, montaż 17 szt grzejników stalowych panelowych z niezbędnym osprzętem. W ramach tzw. kosztów niekwalifikowanych planuje się wykonanie innych robót nie dających bezpośredniego efektu termomodernizacyjnego. Są to m.in. następujące roboty budowlane: demontaż zbędnych instalacji elektrycznych, osprzętu, instalacji i urządzeń sanitarnych oraz ich utylizacja,demontaż drzwi wewnętrznych, rozbiórka podłóg i posadzek, skucie tynków wewnętrznych i rozbiórka okładzin ścian, rozebranie trzonów węglowych, rozbiórka części ścianek działowych, rozebranie ścian, filarów i kolumn z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej - wykonanie nowych otworów drzwiowych i okiennych oraz powiększenie otworów drzwiowych o łącznej objętości 8,14 m3, wykonanie ław fundamentowych pod ścianki działowe o objętości 2,08 m3, wykonanie ścianek działowych gr.1/2 cegły o powierzchni 50,85 m2, wykonanie przewodów wentylacyjnych o długości 26,00 mb, przemurowanie uszkodzonych kominów nad dachem o objętości 1,92 m3 z wykonaniem nowych czapek kominowych, wykonanie stropu Kleina o powierzchni 11,18 m2, remont więźby dachowej, z wymianą i uzupełnieniem uszkodzonych elementów oraz impregnacją wszystkich elementów drewnianych - powierzchnia dachu 372,90 m2, naprawa pokrycia dachowego z blachy oraz czyszczenie i malowanie farbami dekora-cyjnymi antykorozyjnymi - powierzchnia dachu 372,90 m2, wymiana rynien o długości 29.4 mb oraz rur spustowych o długości 20 mb, montaż barier śniegowych na okapach dachów o długości 30,00 mb, wykonanie remontu i odgrzybiania stropów drewnianych oraz wzmocnienia belkami żelbetowymi i stalowymi - powierzchnia stropu 219,71 m2, montaż 1 szt drzwi wewnętrznych aluminiowych o powierzchni 3,11 m2 oraz 13 szt drzwi wewnętrznych płytowych z ościeżnicami stalowymi, wykonanie nowych posadzek z płytek gres oraz z wykładzin PCW wraz z podłożem i warstwami izolacyjnymi o łącznej powierzchni 190,02 m2, wykonanie nowych tynków ścian o powierzchni 519,63 m2, wykonanie sufitów podwieszonych z 2 warstw płyt ogniochronnych gr. 12,5 mm na ruszcie stalowym - powierzchnia 190,02 m2, obłożenie ścian płytkami glazurowanymi na powierzchni 110,19 m2 oraz malowanie pozostałych powierzchni ścian i suftów, wykonanie zadaszeń nad wejściami do budynku, wykonanie schodów zewnętrznych, pochylni dla niepełnosprawnych, płytek odbojowych oraz chodników o łącznej powierzchni 156,20m2, montaż balustrad przy pochylni i schodach zewnętrznych ze stali kwasoodpornej o łącznej długości 17,50 mb, urządzenie trawników na powierzchni 0,08 ha, wykonanie nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej i gazowej z wymianą i uzupełnieniem rurociągów oraz osprzętu instalacyjnego, wykonanie odcinka sieci wodociągowej fi 90 mm o długości 24 mb z montażem hydrantu nadziemnego o średnicy 80 mm, wykonanie przyłącza wodociągowego fi 50 mm o długości 5,50 mb, wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej o długości 34 mb oraz montaż oczyszczalni EKO 8000 lub równoważnej ze zbiornikiem na ścieki i drenażem rozsączającym, wykonanie instalacji elektrycznych wewnętrznych i instalacji odgromowej. Szczegółowy zakres prac określają przedmiary robót i projekt budowlany, będące załącznikami do niniejszej specyfikacji. UWAGA: Jeżeli w opisach robót, przedmiarach robót lub SIWZ opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to ma to na celu je-dynie określenie cech technicznych czy właściwości określonych tam materiałów, jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach materiałów równoważnych na podstawie art. 29 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Ewentualne dodatkowe koszty wynikające z tytułu zamiennych rozwiązań ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy). Wadium musi być wniesione na cały okres związania z ofertą, przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formułach: pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BS Kolbuszowa o nr 20 9180 0008 2001 0001 7792 0001, przy czym za termin wniesienia wadium w tej formie uznaje się termin wpływu wymaganej kwoty na rachunek Zamawiającego; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620); Wadium wniesione w pieniądzu będzie przechowywane na rachunku bankowym Zamawiającego. Kopię polecenia przelewu należy dołączyć do oferty. Poręczenie lub gwarancja, wnoszone jako wadium, muszą być bezwarunkowe i nieodwołalne. Muszą być wystawione na: Gmina Kolbuszowa, ul. Obrońców Pokoju 21 36-100 Kolbuszowa i obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz bezwarunkowe zobowiązanie odpowiednio poręczyciela lub gwaranta, do zapłacenia kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zawierające oświadczenie o zaist-nieniu któregokolwiek z tych przypadków, w ciągu 14 dni od daty otrzymania tego żądania. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: Wykonawca, którego oferta została wybrana: Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Poręczenie lub gwarancja, wnoszone jako wadium, muszą być dołączone do oferty w oryginale. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy PZP. Zamawiający może żądać ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 ustawy PZP, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolbuszowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach